Очакван край на ралито!
Льоб, Сордо и Ситроен са недостижими на асфалтовата настилка. Както един пилот беше казал: "Тази кола е направена за асфалт!"
Ходът на Форд бе напълно очакван (и ясен за мен още след края на петъчния ден) с оглед на това Мико да вземе максимален брой точки, в случая само с една повече. Дювал бе нает точно за това, а "като гледам" и си свърши работата. Явно този път наистина трябваше да завърши, защото му стана много! На Нова Зеландия направи едно от най-глупавите си отпадания, след като се движеше пети, на около минута пред шестия и на още толкова пред четвъртия (или нещо подобно ). И все пак ясно си личи приемуществото на Ситроен пред Форд на асфалт!
Солберг, според мен, завърши точно там, където му е мястото.
Жалко за Аава, който за пореден път не издържа, докато се бори за по-предна позиция. Ако беше с друга кола нямаше да толкова напред определено! Мисля, че трябва да поработи над психиката, защото не му е за първи път да направи фатална грешка, докато е на предна или се бори за предна позиция.
Страхотна битка между Аткинсън и Латвала. В крайна сметка финландецът успя да измъкне по-предното място със само 1.1 секунда!
Друго интересно нещо, което написах по-рано този уийкенд, бе, че се видя ясно разликата от старата и новата версия не само на Форда, а и на всички заводски коли.........те "тихичко" си се развиват Пример за това е Латвала.......кога друг път този сезон е бил толкова назад при, да го кажем, нормално протичане на ралито?