Най-великите пилоти!

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот TEO » Чет Юни 26, 2008 18:43

Първите ми спомени от Световния са от времето на Юха Канкунен.Стойноста на една световна титла в борба с Ориол,Сайнц и една армада от Ланчии е пъти по-голяма от последните световни на които сме свидетели.Льоб е много силен пилот,но реално няма конкуренция.Грохолм беше сила,но не чак такава,Солберг е непостоянен,а новите момчета не са показали постояннство в карането си.Така в последните години се получи една липса на по-силни пилоти от най-бързите в света и Лоеб съвсем закономерно печели с много спокойно каране,тактика и най-вече постояннство.
Аватар
TEO
 
Мнения: 28
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 23:20
Местоположение: СОФИЯ

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот lancia_hf » Чет Юни 26, 2008 19:16

...
Последна промяна lancia_hf на Сря Ное 05, 2008 18:55, променена общо 1 път
lancia_hf
 
Мнения: 572
Регистриран на: Съб Юни 23, 2007 16:27
Име: Валентин Георгиев

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Пет Юни 27, 2008 12:31

Най-великите пилоти, номер 4 - Хенри Тойвонен!
Изображение

По време на своята кариера в Световния рали шампионат Хенри Тойвонен участва в 40 ралита, печели 183 етапни победи, качва се на подиума 11 пъти и побеждава в 3 състезания. Неговата рали кариера свършва трагично през 1986 година, когато на Рали Корсика той и неговият навигатор Серджо Кресто загиват в катастрофа.

Хенри Тойвонен е роден през 1956 година във финландския град Юваскила - сърцето на рали спорта! Баща му Паули е европейски шампион за 1968 година, а неговият брат Хари също се състезава. Хенри Тойвонен има успехи в първите години от своята кариера, когато е карал в картинг шампионати, а след това и в шампионати за туристически автомобили. Той е бил гласен за обещаващ пистов състезател, но в крайна сметка ралитата се оказват неговата най-голяма страст, след като Хенри е показал завидни умения в състезанията, в които е взел участие, в края на седемдесетте години. Това му осигурило договор за пълен сезон в Световния рали шампионат '80 с отбора на Талбот.

Хенри Тойвонен е известен с атрактивния си стил на пилотиране, заради който често пъти е завършвал сред дърветата, но когато нещата вървели гладко финландецът е бил просто недосегаем.

Изображение
Хенри Тойвонен - зрелищен и опасно бърз!

Първата победа в Световния рали шампионат на Тойвонен идва на РАК Рали '80, където завършва на цели четири минути пред втория Хану Микола. По това време Тойвонен е бил само на 24 години, което го прави най-младият победител в Световния рали шампионат. Този рекорд издържда невероятните 27 години и половина до Февруари тази година, когато Яри-Мати Латвала взе своята първа победа (в Рали Швеция) само на 22 години.

Изображение
Хенри Тойвонен и Пол Уайт - първа победа в Световния рали шампионат!

Тойвонен се мести в Опел за сезон '82, където се присъединява към Ари Ватанен, Валтер Рьол и Джими Макрей, всички каращи модела Аскона 400. Тойвонен финишира два пъти на подиума от пет ралита, но няма този успех през следващата 1983-та, когато кара с Манта 400.

Изображение
Рали Сан Ремо '82 - пето място за Тойвонен/Уайт.

През 1984 година Хенри Тойвонен кара в Европейския рали шампионат с Порше 911, като не пропуска да посети и нашето Рали Златни. Борбата в шампионата с италианеца Карло Капоне (Ланча 037) е голяма, но все пак Тойвонен не печели, въпреки че става победител в пет ралита. Същата година той кара Ланча 037 на три ралита от Световния шампионат, като най-добрият резултат е трето място на домашното Рали 1000 езера.

Изображение
През 1984 година Хенри Тойвонен за малко изпуска титлата в Европейския рали шампионат!

Тойвонен остава в Ланча през 1985 година, но сезонът започва доста лошо за него, когато катастрофира тежко, наранява гърба си и чупи три прешлена на Рали Коста Смералда, което тогава е част от Европейския рали шампионат. Първата част на годината наистина е тежка, когато през месец Май отборът на Ланча загубва своя колага Атилио Бетега, който загива на Рали Корсика.
Тойвонен се завръща в ралитата през Август същата година, като първото от тях е Рали 1000 езера, където финишира четвърти, а на Рали Сан Ремо - трети. В края на годината Тойвонен взима втората си победа в световните ралита - това става отново на РАК Рали, където дебютира новата Ланча Делта S4! Триумфът на отбора е невероятен, защото на второ място е съотборникът му Марку Ален.

Изображение
Цели пет години след първата си победа Хенри Тойвонен е отново на върха в Световния рали шампионат!

Хенри Тойвонен започва черния сезон '86 с победа на Монте Карло - неговата трета в кариерата и за съжаление последна. На следващото Рали Швеция той отпада след проблем в двигателя, а в третия кръг Рали Португалия отборът на Ланча, заедно с повечето водещи тимове, се отказва от по-нататъшно участие в състезанието, след като пилотът на Форд, португалецът Йоахим Сантош връхлита в пибликата със своя RS 200. Резултатът е много ранени и трима загинали. На следващия кръг, четвъртият поред в шампионата, Рали Корсика колата с фаталния от 1985 година номер "4" (Атилио Бетега е бил със същия номер през 1985-та), пилотирана от Хенри Тойвонен с навигатор Серджо Кресто водят във временното генерално класиране, докато във втория ден на състезанието в седмия километър на 18-километовата отсечка "Корте - Таверна" става немислимото - Хенри изпуска ляв завой и пада в гората с тавана надолу. Колата пламва само секунда по-късно, а двамата не са имали шанс да излезат толкова бързо, дори и да са били живи след удара (това е неизвестно). Огънят е толкова силен, че след като е изкарана, колата не може да се разпознае!
Хенри Тойвонен оставя след себе си жена и две деца, докато Кресто е бил неомъжен без деца.

Мир на праха на двамата герои!

Изображение
Останките от Ланча-та на Хенри Тойвонен...

Видео от инцидента (много е тежко :cry:)


ВИДЕО: http://demand.global-mix.net/?o=gmuk-n.one-vod/WRC0561.wmv&.wvx= (отваря се с Windows Media Player)
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот txl » Пет Юни 27, 2008 12:45

Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот lancia_hf » Пет Юни 27, 2008 15:44

...
Последна промяна lancia_hf на Сря Ное 05, 2008 18:56, променена общо 1 път
lancia_hf
 
Мнения: 572
Регистриран на: Съб Юни 23, 2007 16:27
Име: Валентин Георгиев

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот plm » Пет Юни 27, 2008 22:04

Много добра тема. :D
Поздрви за
beta_racing. :D
Относно Льоб.
Скоро няма да има такъв. Той знае какво става с колата като натисне педал или направи нещо друго. Льоб се сраства с колата.
Сордо кара същата кола, но се чупи, защото не усеща колата, като машина.
Солберг винаги ще се чупи, защото такъв е подхода му към колата.
1993 нямаше М-спорт. Колите на Форд ги правше Майк Тейлър. Та, той разказваше как са Биазон и Делакур. Мики Биазон със стила си на каране много товари ходовата част. Делакур има коренно различно разбиране и каране, кара с финес и щади ходовта част. Но, нищо не знае за моторите и лесно ги унищожава. На видео на стадион, на ссе се вижда как Делкакур тръгва и изпушва. Защото отложили старта с минута , той си дал пълна газ, изчакал забавянето така и мотора се счупил.
Льоб е уникален. :D
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Съб Юни 28, 2008 10:15

И аз мисля, като Пламен! Доколкото знам, Льоб е бил механик преди рали кариерата му да започне и знае абсолютно всичко за колата! Това, съчетано с таланта му, автоматично го превръща в непобедим. Наистина думата "сраства" е може би най-точната в случая........на мен дори ми се иска да кажа нещо още по-силно относно "връзката" на Льоб с колата, която кара, но не мога да намеря такава дума :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Съб Юни 28, 2008 12:14

Най-великите пилоти, номер 5 - Ари Ватанен!
Изображение

Ари Ватанен е роден в град Тууповаара в Източна Финландия през 1952 година. Той има 10 победи в ралитата от Световния рали шампионат, а най-големият му успех е спечелването на световната титла за 1981-ва при пилотите. Кариерата му не обхваща само рали състезанията, но и други автомобилни дисциплини, а в днешно време Ватанен се подвизава като член на Европейския парламент.

Ари Ватанен започва рали кариерата си през 1974 година на родното Рали 1000 езера. След две години е вече шампион в Британския рали шампионат, а през 1977-ма кара в доста от ралитата от Световния рали шампионат зад волана на Форд Ескорт RS 1800. През 1979 година Ватанен подписва с отбора на Ротманс Форд, а негов навигатор става британецът (сега собственик на компанията Продрайв) Дейвид Ричардс. Първата им победа в Световния рали шампионат идва през следващата 1980 година на Рали Акрополис. През идната 1981-ва следват още три победи в Гърция, Бразилия и Финландия, които му "помагат" да спечели световната титла при пилотите. След непълни програми през 1982-ра и 1983-та, през 1984 година Ватанен се присъединява към отбора на Пежо, като договорът му продължава до края на 1985-та. Така той става най-успешния пилот на модела 205 Т16, с който печели пет поредни ралита, - Рали 1000 езера '84, Рали Сан Ремо '84, Ломбард РАК Рали '84, Рали Монте Карло '85 и Рали Швеция '85.

Изображение
Ари Ватанен/Тери Херимен на път към първата им от общо пет поредни победи в Световния рали шампионат '84-85!

Кариерата на Ари, както и неговия живот, висят на косъм след ужасна катастрофа, която той и навигаторът му Тери Херимен претърпяват на Рали Аржентина '85.

Изображение
Останките от 205-цата на Ари Ватанен след ужасния инцидент на Рали Аржентина през 1985 година!

Ватанен се лекува цели 18 месеца, но в крайна сметка той се възстановява напълно и печели Рали Париж-Дакар цели четири пъти, три от които - поредни! Това става през 1987-ма, 1989-та и 1990 с Пежо, а през 1991-ва Ватанен печели със Ситроен. През 1987 година Ари Ватанен Кара с Пежо 205 Т16, специално пригодено за състезанието, а от 1988-ма до 1990-та (включилтено) - с модела 405 Т16, също специално пригоден за Рали Париж-Дакар.

Изображение
Ватанен и навигаторът му Бернар Жиру на път към първата им съвместна победа в "Париж-Дакар"!

Ари Ватанен печели три пъти Планинско Пайкс Пийк, а през 1988 година С Пежо 405 Т16 дори чупи рекорда за най-бързо качване до върха!

Изображение
Ватанен по невероятното трасе на "Пайкс Пийк"!

Ватанен продължава своята рали кариера до 1998-ма, като кара отбрани ралита от Световния рали шампионат. До този период той се състезава, и дори се качва на няколко подиума, с коли на Мицубиши, Субару и Форд. Неговата активна състезателна кариера е прекратена през 1999 година, когато е избран за депутат в Европейския парламент.
Разбира се, тръпката не може да изоствани никой, свързал се толкова трайно с автомобилния спорт, - същото се отнася и за Ари Ватанен. През 2003 година той участва в Рали Париж-Дакар с Нисан, както и в домашното си Рали Финландия, - с Пежо 206 WRC, подготвено от отбора на Бозиан Рейсинг.

Изображение
Въпреки, че е вече на 51 години, Ари Ватанен продължава да "е на върха", завършвайки родното си рали на 11-то място!

През 2004 година Ватанен е преизбран в Европейския парламент, но въпреки това продължава да кара - за Нисан в "Дакар" (новото име не състезанието) същата и през 2005 година. През 2007-ма той участва за Фолксваген също в Рали Лисабон-Дакар (състезанието е отново с ново име), но отпада в седмата отсечка.

Изображение
6-ти Януари 2007 - Ари Ватанен по време на първата отсечка на Рали Лисабон-Дакар!

ВИДЕО: http://demand.global-mix.net/?o=gmuk-n.one-vod/WRC0559.wmv&.wvx= (отваря се с Windows Media Player)
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот Rally_Eon » Съб Юни 28, 2008 14:39

Един от любимите ми пилоти. Имам чувството като гледам клипове с него, че тоя човек незнае какво е спирачка. То маи това му е проблема :D . Относно рекорда му на Пайкс Пийк (американския еквивалент на Кол Де Турини :)) които дълго време се задържа, той бие времето на Валтер Рьол едва с 0.63 секунди за почти 20 км.
Изображение
Аватар
Rally_Eon
 
Мнения: 234
Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 20:43
Местоположение: Видин/Варна
Име: Радослав Велков

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот racing service » Съб Юни 28, 2008 15:14

Valter rohrl
Аватар
racing service
 
Мнения: 151
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 22:31
Местоположение: Севлиево
Име: Иван Кушлев

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Съб Юни 28, 2008 15:15

Най-великите пилоти, номер 6 - Масимо (Мики) Биазон!
Изображение

Мики Биазон е роден в град Басано дел Грапа в североизточна Италия през 1958 година. В своята кариера той печели общо 17 победи в ралитата от Световния рали шампионат, както и две световни титли при пилотите през 1988 и 1989 година.
След много доброто представяне в неговия роден кръг от Световния рали шампионат Рали Сан Ремо в три поредни години - 1980-та, 1981-ва и 1982-ра, през 1983-та идват двете му титли в Италианския и Европейския рали шампионати, когато се състезава за Jolly Club с Ланча 037.

Изображение
Масимо Биазон на път към своите две титли през 1983-та...

През 1986 година Биазон се присъединява към заводския отбор на Ланча, като там е един от пилотите, каращи новата Делта S4, с която печели първата си победа в Рали Аржентина същата година.

Изображение
Мики Биазон/Тициано Силвиеро по време на Рали Аржентина '86!

След забраната (в края на 1986-та) на вече много опасните коли от Група Б Мики Биазон успешно се "приспособява" към далеч по-слабите тогава коли от Група А, които стават водещите автомобили от 1987 година нататък. През 1987-ма той печели три ралита ("Монте Карло", "Аржентина" и "Сан Ремо") с Ланча Делта HF 4WD и финишира втори в Световния рали шампионат на само 6 точки зад Юха Канкунен, който през 1987-ма печели своята втора поредна световна титла при пилотите. През 1988 и 1989-та обаче Мики Биазон е пълният доминатор в шампионата! С по-новата Ланча Делта Интеграле той печели общо 10 ралита в двете години (по 5 на година), които са му напълно достатъчни за да стане шампион при пилотите два пъти последователно!

Изображение
1988-ма - годината на първата световна титла за Мики Биазон!

След тези два наистина успешни сезона Биазон не е така убедителен в следващите! През 1990 година той печели две ралита, но през 1991-ва не е победител в нито едно състезание. През 1992 година Биазон подписва с отбора на Форд, но в тази първа година не се чувства толкова добре с модела Сиера RS Косуърт.

Изображение
Сезон '92 - още една година без победа за Биазон/Сивиеро!

Последното му първо място в рали от Световния рали шампионат идва през следващата 1993 година на Рали Акрополис, но вече с по-новия Ескорт RS Косуърт.

Изображение
Последната победа в рали от Световния рали шампионат за Мики Биазон - Рали Акрополис '93!

През 1994-та той се разделя с Форд, а активната му рали кариера в Световния рали шампионат приключва година по-късно през 1995-та. В годините 1998-ма и 1999-та Биазон печели Световния шампионат за камиони, когато кара за отбора на Ивеко.

ВИДЕО: http://demand.global-mix.net/?o=gmuk-n.one-vod/WRC0562.wmv&.wvx= (отваря се с Windows Media Player)
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Нед Юни 29, 2008 14:33

Най-великите пилоти, номер 7 - Юха Канкунен!
Изображение

Юха Канкунен е първият пилот, спечелил четири световни титли! В 23-годишната си кариера той има общо 23 победи в ралитата от Световния рали шампионат!

Юха Мати Палерво Канкунен е роден в Лаукаа, Финландия на 2 Април 1959 година. Той израства близо до сърцето на автмобилния спорт - студентския град Юваскила, в който обикновено е разположен щабът на Рали Финландия (Рали 1000 езера). Канкунен прави своя дебют в ралитата през 1979 година именно в това най-голямо и престижно финландско рали.

Изображение
Още един летящ финландец "се ражда" на рали сцената - Юха Канкунен!

През 1983 година той сключва двугодишен договор с Тойота, а две години по-късно печели първата си победа - Рали Сафари '85 с модела Селика ТСТ.

Изображение
Юха Канкунен е първият пилот, победил в Сафари Рали от първото си участие в състезанието!

През 1986 година Канкунен се мести в Пежо, а същата година записва три победи ("Рали Швеция", "Рали Акрополис" и "Рали Нова Зеландия") и печели драматично световната титла, след като резултатите от Рали Сан Ремо, победител в което е Марку Ален, са отменени от ФИА 11 дни след края на шампионата!

Изображение
Юха Канкунен/Юха Пийронен по време на Рали Акрополис '86!

След забраната на колите от Група Б, заради която Пежо се отказват от по-нататъшно участие в Световния рали шампионат, през 1987 година Канкунен се мести в отбора на Ланча, като с модела Делта HF 4WD успешно защитава титлата си от предната година, спечелвайки две ралита ("Олимпус Рали" [САЩ] и "РАК Рали"), като по този начин той става първият пилот с две поредни титли в Световния рали шампионат.

Изображение
Юха Канкунен/Юха Пийронен на Рали Монте Карло '87 - начало на един труден, но успешен сезон за финландския тандем!

След проблеми с отбора на Ланча, заради отборните заповеди, давани в полза на съотборника на Юха (и в последствие шампион за 1988-ма и 1989-та) Масимо "Мики" Биазон, Канкунен напуска Ланча, за да сключи двугодишен договор с Тойота Тийм Европа през 1988 година.

Изображение
Едно подновено начало - Канкунен при представянето на Тойота Тийм Европа за сезон '88!

Канкунен обаче не е в състояние да спечели нито едно рали през първата година от договора си с японския отбор. Това става чак на Рали Австралия през 1989 година.

Изображение
Почти 2 години след последната победа на Канкунен в Англия (на РАК Рали), той и Пийронен печелят в Австралия!

През идната 1990 година Канкунен отново се връща при своя (друг) бивш отбор - Ланча! Въпреки че през 1990-та той печели отново само една победа (пак Рали Австралия) той помага на Ланча да спечелят третата им поредна световна титла при конструкторите! Следващата 1991 година е най-успешната на Юха с Ланча, когато той спечелва цели пет състезания ("Сафари", "Акрополис", "1000 езера", "Австралия" и "РАК"), и с модела Делта Интеграле 16V става първият пилот в историята на Световния рали шампионат, който печели три световни титли!

Изображение
Сафари Рали '91 - първата от петте победи през сезон '91 за Юха Канкунен/Юха Пийронен!

През 1992 година Канкунен печели само една победа (Рали Португалия), а след като в края на годината Ланча спират заводското си участие в Световния рали шампионат Юха Канкунен за трети път се връща при Тойота - този път за сезон '93. Същата година той печели още пет ралита ("Сафари", "Аржентина", "1000 езера", "Австралия" и "РАК"), а с тях и четвъртата си световна титла! През годината той е с различни навигатори, като освен Юха Пийронен, с който се състезава от 1986-та до победата му в Сафари Рали '93, Канкунен кара както с британеца Ники Грист, така и с французина Дени Жироде.

Изображение
Въпреки падналия сняг на РАК Рали, драстично променил условията на състезанието, Юха Канкунен печели своята пета победа в сезон '93!

Канкунен печели само една победа през следващата 1994-та (Рали Португалия), докато годините 1995-та и 1996-та са "сухи" откъм първи места! В края на 1996-та финландецът напуска Тойота, които са изключени от Световния рали шампионат до началото 1997 година, като през следващите години кара за Форд. Там Канкунен се присъединява в средата на сезона, заради лошото представяне на Армин Шварц. Финландецът кара за Форд до края на 1998 година, като се качва на доста подиуми, но въпреки доброто си представяне не спечелва победа.

Изображение
Трето място за Канкунен на Рали Акрополис '98!

Следващите отбори, за които Канкунен кара, са Субару (1999-2000) и Хюндай (2001-2002). През 1999 година идват последните му две победи в Световния рали шампионат - на ралитата Аржентина и Финландия.

Изображение
След двете си победи през 1999-та Юха Канкунен изкара още една година в Субару преди да се премести в Хюндай!

Изображение
Юха Канкунен зад волана на Хюндай Акцент WRC лети във въздуха на Рали Финландия 2002!

ВИДЕО: http://demand.global-mix.net/?o=gmuk-n.one-vod/WRC0556.wmv&.wvx= (отваря се с Windows Media Player)
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот Chavo » Пон Юни 30, 2008 23:23

Хубава тема, но се поразвали малко с безсмислените дискусии кой е по-по-най . В крайна сметка всеки си има свои любимци и фаворити и е безсмислено да бъде убеждаван кой какъв пилот е и т.н. Лично аз не харесвам някои пилоти и писанията колко са велики няма да ми променят мнението.
Иначе тези клипчета са от един филм WRC Greatest drivers, аз го имам целия, мога да го кача на тракера, ако проявявате интерес.
Chavo
 
Мнения: 270
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 16:20
Име: няма такова

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот yozo » Вто Юли 01, 2008 00:15

Да добра идея е качиго,че доста май не сме го гледали :D
Лудите сме на изчезване!!!

МОМЧЕТА БЕЗ РАБОТА
Аватар
yozo
 
Мнения: 526
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 20:23
Име: Ивайло Василев

Re: Най-великите пилоти!

Мнениеот beta_racing » Вто Юли 01, 2008 11:06

И аз го имам този филм, ако става за въпрос, та дори и познавам лично Джордж Доналдсън, който говори в повечето клипове, но не е там работата да казваме кой какво има, кой кого познава и т.н., нали така?

Темата я направих не да убеждавам (теб или който и да било) кой е най-велик, а за да се научи усторията на автомобилния спорт (или поне тази на по-добрите пилоти), защото видях някъде из форума да се дава пример с, цитирам: "Анри Ватенен", а в същото време съответният човек дори не знаеше как се казва (всъщност е) Ари Ватанен. Та затова я направих....
Отначало мислех да я заключа, за да не може никой да пише в нея (защото ми мина през главата, че идеята може да се упорочи от някой глупав спор), и всъщност да си остане като "историческа" тема, но премислих да я оставя отключена, за да може всеки да си каже мнението, а измежду мненията да има и история на всеки от дадените пилоти.
Нищо не ми пречи, разбира се, да изтрия всичко написано освен историята на пилотите, но защо да го правя вече...?

По-късно очаквайте още от "Най-великите пилоти" :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта

cron