Рали "България" 2010

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот vodafone_team » Съб Дек 05, 2009 20:29

И аз така мисля като Дамян и Владо...само по картата си личи,че в събота се тръгва от добра вода покрай язовира и не съм сиг къде свършва :roll:
А за сс Пещера съм сиг,че тръгва от Пещера и завършва някъде около Ливадите :)


Надявам се да видя Loeb на Свети Константин тази зима :mrgreen: :lol:
Аватар
vodafone_team
 
Мнения: 149
Регистриран на: Пет Юни 08, 2007 20:19
Местоположение: Пещера
Име: Ангел Трандов

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот VIVACOM Rally Team » Съб Дек 05, 2009 20:36

vodafone_team написа: Надявам се да видя Loeb на Свети Константин тази зима :mrgreen: :lol:

Е ти пак тази зима...Рано напролет е по-вероятно. :D
Димитър Илиев и Янаки Янакиев - ИСТИНСКИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ на рали България 2011г.
Аватар
VIVACOM Rally Team
 
Мнения: 136
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 11:04
Местоположение: гр.Пещера
Име: Георги Димов

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот panchugov_fen » Съб Дек 05, 2009 20:51

Един мой приятел си пише с Митко Илиев във "facebook" и ми каза, че му бил казъл, че за врц-то имало голям шанс да вземе "сувалка" (супер 2000) и да кара
ха дано!!!
За да си добър пилот, първо трябва да бъдеш добър механик!
Аватар
panchugov_fen
 
Мнения: 364
Регистриран на: Пон Авг 04, 2008 03:07
Местоположение: казанлък skype: panchugovfan
Име: Валентин Георгиев

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот P.Solberg » Нед Дек 06, 2009 13:53

Поиграх си малко с Google Earth-а. Дано ви харесат картите:
Прикачени файлове
SS1-3BatakDamRS.jpg
SS1-3BatakDamRS.jpg (94.67 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS2-4BelmekenDamRS.jpg
SS2-4BelmekenDamRS.jpg (75.57 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS5-8SestrimoRS.jpg
SS5-8SestrimoRS.jpg (73.37 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS6-9PeshteraRS.jpg
SS6-9PeshteraRS.jpg (92.74 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS7-10LyubnitsaRS.jpg
SS7-10LyubnitsaRS.jpg (83.37 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS11-13 MuhovoRS.jpg
SS11-13 MuhovoRS.jpg (88.7 KiB) Прегледано 8492 пъти
SS12-14 SlavovitsaRS.jpg
SS12-14 SlavovitsaRS.jpg (95.36 KiB) Прегледано 8492 пъти
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот VIVACOM Rally Team » Нед Дек 06, 2009 14:09

Ееее евала.Много хубави са станали картите.
Димитър Илиев и Янаки Янакиев - ИСТИНСКИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ на рали България 2011г.
Аватар
VIVACOM Rally Team
 
Мнения: 136
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 11:04
Местоположение: гр.Пещера
Име: Георги Димов

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот beta_racing » Нед Дек 06, 2009 15:05

Браво, Владо :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот Rally Fan » Нед Дек 06, 2009 15:20

Браво. От мен получаваш една люта хайдушка усуканица.... :mrgreen: :lol: :twisted:
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот Ferjancz » Чет Дек 10, 2009 19:53

Аз да попитам, че нещо му изгубих края - защо няма да се кара Юндола. Това е доста атрактивен етап - бърз и техничен .
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот P.Solberg » Чет Дек 10, 2009 21:16

Защото е без алтернативни пътище и не е удобен за гледане от зрителите. Тоест не могат по всяко време да си тръгнат без да навлизат на трасето. Така казаха организаторите.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот beta_racing » Чет Дек 10, 2009 23:03

P.Solberg написа:Защото е без алтернативни пътище и не е удобен за гледане от зрителите. Тоест не могат по всяко време да си тръгнат без да навлизат на трасето. Така казаха организаторите.
Това е само за пред хората.

На всички ни е ясно (а винаги сме го правили), че влизаш по/в дадения етап, на който искаш да гледаш, избираш си място и гледаш там две минавания, например, като си оставаш там, докато не свърши всичко (даже може и за вечерта :D).
Какви са тези работи - "тъй като нямало алтернативен път зрителите не можели да влизат, когато си поискат"... :roll:
Та само от алтернативни пътища ли сме влизали? Нали затова е цялото приготовление преди даденото рали и след това съответното бързане, за да не затворят етапа, който сме избрали за гледане :roll:

Алтернативните и евакуационните пътища са изискване на ФИА най-вече за по-бързото извозване на пострадали състезатели или зрители при евентуален инцидент.
Друга тяхна функция е при случай на прекратяване на етап, екипажите, които са след катастрофиралия автомобил, да могат да минат по алтернативния път (ако има нужда, разбира се). Пример за всичко това е Рали България 2009 - колите, които бяха преди катастрофата си минаха по маршрута, (но както се стекоха обстоятествата не караха състезателно на СЕ8 Юндола и СЕ9 Любница), а другите, които бяха след катастрофата, - слезнаха по алтернативния път, който беше част от СЕ1/СЕ4 Лакавица от предния ден, и се прибраха в сервиза преди първите. Линейката също би трябвало да е минала именно по този път.
Друг пример за използване на алтернативен път при прекратяване на етап (а не и на цяло рали) е по-бързото, или ако не по-бързото, то поне алтернативното, отиване до следващия етап (ако това е възможно), за което задължително трябва да има пътна книга или допълнителни (сини) листове в пътната книга на дадения състезателен ден. В нашия случай с Рали България 2009 не можеше да се стигне до СЕ8 Юндола от пътя, който слиза в Сестримо (при нас дори ралито бе прекратено), но това няма особено значение сега - просто дадох пример.

И в този ред на мисли не знам защо не казват именно това, а изтъкват нещата от сорта на "по-лесния достъп на публиката" :roll: Според мен няма нищо за криене... :roll:

Иначе - да, не отричам, че е по-лесно да идеш да гледаш някой етап, като влезнеш през алтернативния път, ако закъснееш, например, или да използваш алтернативния път, за да гледаш даден етап и после да излезеш от него, за да отидеш по-бързо на друг етап без да чакаш отварянето на първия, на който си бил. Това сме го правили много пъти, когато е било възможно :D

Но посоченото улеснение за публиката, с което се парадира за ползата от алтернативните пътища, е доста по-маловажно от споменатите по-горе неща.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот OgyWRC » Пет Дек 11, 2009 09:47

Страхотни карти Владо, даже като ги видях ми хрумна една идея ... да видим :)

От картите ми се стори, че SS Белмекен продължава и след малката стена в посока Юндола ... много добро решение, дълго съм се чудел, защо не се кара там ... има дълги прави, но и много технични места.

Алтернативните пътища са формално изискване, но мисля, че и за публиката това е много важно. На много малко от нашите ралита се мисли за публиката и това как да може да се гледат повече отсечки, та надявам се с малко помощ отвън и това да се превърне в приоритет на организаторите. Нали всички ние сме и публика :D
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот beta_racing » Пет Дек 11, 2009 12:11

OgyWRC написа:От картите ми се стори, че SS Белмекен продължава и след малката стена в посока Юндола ... много добро решение, дълго съм се чудел, защо не се кара там ... има дълги прави, но и много технични места.
И аз съм се чудел, защото там е много хубаво. И само да вметна, че правите най-вероятно няма да се карат :) ...или поне така виждам на картата.
Стартът ще е до хижа Христо Смирненски, която се намира в местността Куртово. Там (пред хижата) тази година февруари Митко Илиев и SDA бяха наредили конуси и караха. Доста е широко и е повече от перфектно за старт на етап. Също така, караха именно по пътя между хижата и язовира :wink:


OgyWRC написа:Алтернативните пътища са формално изискване, но мисля, че и за публиката това е много важно. На много малко от нашите ралита се мисли за публиката и това как да може да се гледат повече отсечки, та надявам се с малко помощ отвън и това да се превърне в приоритет на организаторите. Нали всички ние сме и публика :D
Тук не съм съгласен. Изискването за алтернативни пътища на кръг от WRC изобщо не е формално, а просто задължително.
Мое мнение е, че именно заради това догодина "Юндола" се маха от маршрута (като изключим 2006-та, когато пътят беше в ремонт).
Нека си зададем въпросите: "Защо етапът "Велинград"/"Варвара", например, не идва на мястото на "Юндола", щом "Юндола" няма да се използва? Все пак е по-близо от етапите към Батак и Пещера." или "Защо не се използва пътят Юндола-Велинград? Нима няма хубава конфигурация или пък нима е много къс?", или "Нима тези два етапа не могат да се карат един след друг, за да станат с добри общи километри?" Отговорите са прости и всеки може да си отгори на тях - просто няма алтернативни пътища.

Но такава ни е инфраструктурата; все пак организаторите на ралита не могат да изградят пътища :roll:
Има и друг момент обаче: колкото и да им е по-добра инфраструктурата, например, на Италия, Франция, Чехия, там повечето етапи минават и през села, за да са това, което са. Има и етапи, които се карат през 3-4, дори съм виждал и 5 села в един етап. Ем...както се казва, "то така и баба знае" :mrgreen: Ако от 5 села не намериш един алтернативен път, еб*ти и ралито.
Ама тука - не! Минаването през селата е нещо като табу за българския спорт. Туууук-там се престрашаваме (сещам се само за Мухово в момента :roll:) Дори преди беше забранено да се минава през всякакви места, където има по-голяма концентрация на хора. Например, караха от Марково до х.Здравец, спираха и на 50м бе другият старт в посока разклона за Добралък :lol: Да не се отклонявам повече от темата...

В този ред на мисли, етапите около Пещера и Батак, които за рали от световния шампионат са приемливо отдалечени от сервиза и от щаба, идват като манна небесна за Рали България 2010, защото хем се отработени през годините, хем когато са съчетани си имат по минимум един алтернативен път (а за този, стартиращ от Добра вода, - два).
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот OgyWRC » Пет Дек 11, 2009 16:52

Формално изискване=задължително :) (ама и аз пиша много по банкерски ...)

Ако се стартира от хижата ще е супер ... само като цяла зима сме там, да не се окаже, че опознаваме трасето нерегламентирано :D
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот beta_racing » Пет Дек 11, 2009 17:40

OgyWRC написа:Формално изискване=задължително :) (ама и аз пиша много по банкерски ...)
Е, не сме се разбрали значи :D


quote написа:Ако се стартира от хижата ще е супер ... само като цяла зима сме там, да не се окаже, че опознаваме трасето нерегламентирано :D
Внимавайте, че току виж дошли "зяпачи" от ФИА :mrgreen:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали "България" 2010

Мнениеот bat_jori » Нед Дек 13, 2009 18:40

РАЛИ БЪЛГАРИЯ
Официалният сайт на Рали България 2010 - ФИА Световния рали шампионат е временно недостъпен дължи се на голяма актуализация.

брей ,чекаме да видим за кво иде реч ?още от сайта ще покаже на къде ще тръгнем
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта

cron