Снимките са страхотни.
Преди Мексико
Льоб:За нагласата - „Когато си допуснал грешка, винаги преди старта на следващия кръг напрежението е по-голямо. Мисля, че така ще се чувствам и аз на рали „Мексико, което определено не е от най-лесните състезания. След миналогодишната победа знаем, че C4 WRC е конкурентоспособен по тежките макадамови отсечки в региона, но това не значи, че имам право да се отпускам. Трябва да съм изключително внимателен, тъй като не мога да си позволя разликата спрямо съперниците за титлата да стане по-голяма.”
За условията - „Твърдият терен обикновено осигурява добро сцепление, но не се знае какво ни очаква с новите гуми на Pirelli. Вероятно забраната за използване на „мус системата” ще е причина за много повече спуквания. Това е фактор, който не трябва да пренебрегвам, определяйки начина, по който ще атакувам. Друга особеност, която задължително трябва да предвидя, е голямата надморска височина и падът в мощността на двигателите."
Петер Солберг - „По време на тестовете, направихме добри промени по автомобилите, така че за Корона Рали Мексико заминаваме със самочувствие и силно подготвени. Смятам, че край Леон ще бъдем силни, както и в предишни години, когато Субару е показвало най-силните си страни, именно на тежкия макадам тук.”
Крис Аткинсън - „Мексико е тежко състезание, в което условията на скоростните етапи са особено сложни, още повече че те се качват на такива надморски височини. В предишни години Субару имаше добро темпо през първия ден на състезанието, така че ако сега успеем да го съхраним и във втория, и третия кръг от надпреварата, съвсем справедливо е да се надяваме на силни резултати. На мен лично ми допадат различните условия и различните скорости.”
Джиджи Гали - "Последното ми участие в Мексико беше през 2004г., но тогава аз завърших едва пет етапа. През 2005 и 2006-та участвахме в "разузнаването" на условията, което мисля ще ни бъде от голяма полза. Там етапите са много добри и приятни за каране (
) Все пак няма да ни бъде лесно, имайки предвид голямата конкуренция, но аз лично не се притеснявам. Приятно е отново да дойда тук (в Мексико) и да свикна с новите гуми"
Гардемайстер - Старт №100 във WRC (Тези юбилейни стартове видяхме, че не са от най-успешните) - „Приятно е да имаш сто старта зад гърба си. В шампионата съм от доста дълго време, но не трябва да се заблуждаваме, има далеч по-опитни пилоти от мен, които са участвали в много повече състезания. Нямам търпение да стартираме в Мексико. Последният път бях толкова болен, че едва завърших. Може би затова не си спомням много подробности около надпреварата. Запомнил съм единствено хубавите отсечки, осеяни с големи камъни, които сякаш изникват от нищото. Надявам се, че за юбилейния си старт ще се забавлявам, но и че ще спечеля отново точки за екипа на Suzuki. Мисля, че това е напълно възможно.”
Pirelli Scorpion - „Гумите са подсилени значително, за да издържат на агресивните атаки, предизвикани от камъните, дупките и банкетите край пътя. Дълбочината на протектора е увеличена, за да се гарантира по-дълъг живот. Диагоналният дизайн на блоковете е променен. Като цяло конструкцията е съобразена напълно с липсата на „мус системата” (ползва се единствено
„Run flat”). Подсилени са предимно страниците, тъй като това е най-уязвимата зона…”
„Run flat” -
http://www.motors.bg/polezno_gumi_djant ... news_id=17ams.bg
rallyeXpress
motors.bg
avtosport.ru