от Ferjancz » Сря Яну 23, 2008 09:05
Като цяло промените в правилата не са лоши, но какво ми прави най-силно впечатление - гумите за асфалт ще могат да се карат в нормални условия от нормални коли! Това ме навежда на мисълта , че е възможно гумите да са с значително по-твърд и износоустойчив каучук, което от своя страна ще се отрази на поведението на колата ( състезателната ) ! Всички знаем , че с досегашните гуми имаше не малък брой смеси за състезателните гуми, при което ако времето е студено можеш да сложиш, образно , най-меката гума и всичко е ок ! А сега ще имаш право на два вида асфалтови гуми ( две смеси ) , като при всичко това същите тези гуми ще са и за дъжд! Смея да твърдя , че този сезон ще гледаме доста зрелищни катастрофи! Защото гума предвидена да се кара в нормални условия , да има относително добра износоустойчивост, поставена в състезателни условия си мисля , че по никой начин няма да може да покаже по-добри качества, от тези на досегашните гуми! Гумите ще прегряват , ще се пукат и т.н. В момента Тойо имат гума ( пък и мисля не само те ) "семи слик" , отговаряща на изискванията за "градска гума , но и доближаваща се до състезателните! Но дори и поставени на градска кола свършват за около 300 км !!! Факт! А подобна гума , дори била и тя мислена за състезателна, в по-голям аспект, подложена на бруталната сила на ВРЦ автомобил , само мога да гадая какво ще се случи с нея ! Някъде бях чел, още преди да се обявят, какви ще са новите гуми , че ще се търси атракция в карането , та затова виждаш ли се преминавало на такива гуми !!!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!