Ох, изпуснах го ралито днес! Само първия етап "гледах"...
Виждам, че Дювал и Атко (както вече наричат Аткинсън
) са направили прекрасна борба. Втора подред му е тази на австралиеца, след като миналата година победи Хирвонен с 1.0 секунда на последния етап, след което се получи 0.2 за генерлното, разбира се, в полза на Аткинсън.
Сега разликата между него и Дювал е с 0.9 секунди повече отколкото тази от миналата година, т.е 1.1 секунда
Между другото, щях да казвам, че съм забелязал, че Крис се представя добре (ако не до края, то поне до някоя част от даденото рали, защото си е, както Любо каза, малко рисков пилот) на т.н спец ралита...такива като Монте Карло, Финландия. Не знам, може и да си внушавам...
Хирвонен каза снощи: "Като Льоб просто е невъзможно да се движим, просто е невъзможно!". Дано другите ралита да са малко по-интересни, за да не настъпи криза откъм интерес и тук, както беше преди няколко години във Формула 1.
Иначе не знам кой каза, че на
Col de Turini нямало сняг...по радиото май
Може да са имали предвид, че няма на пътя, но като гледам видео материалите от сайта си има и то не малко.
Петър Солберг подобри най-доброто си постижение на Рали Монте Карло, което беше 6-то място. Все пак е една класа зад първите четирима (за ралито).
Джиджи Гали - добре беше според мен. Аз очаквам по-добро представяне на макадам, отколкото на асфалт от него. Ще видим как ще му се развие шампионата. Стартът му не беше зле.
Жан Мари Кук - френският асфалтов шампион (
Championat de France Asphalt) от 2007-ма. Цяла година се бориха с Патрик Хенри (Пежо 307
WRC), Фредерик Ромейе (Пежо 206
WRC), който участваше и тук, и още няколко пилоти. Кук живее в Ардеш, в близост до някои от етапите на ралито, и миналата година на
SS8 St. Martial 2 беше записал 3-то зад Льоб и Сордо, така че не трябва да се учудваме на доброто му представяне.
Лично за мен, много добро представяне на Пер-Гунар Андерсон с новото Сузуки. Дано да не са така на всяко рали, но това само бъдещето и работата на екипа на Сузуки ще покаже
Хенинг Солберг го няма никакъв на асфалт, а за Монтe Карло да не говорим. Миналата година представянето му беше що-годе същото.
Матю Уилсън........т'ва момче няма ли да се научи да кара вече...да гледа Яри-Мати какво прави...давам му още 1-2 години и ако не се научи по-хубаво да работи някъде "зад кулисите" при татИ
Сордо, Латвала и Касими завършиха след ползване на СупеРали...доста се ядоса испанеца...не съм очаквал чак пък такава реакция. Интересно какво е било положението после в сервиза. Нещо ми се струва, че момчето е под напрежение, но и пък от друга страна не го харесвам много, много, защото доколкото виждам ми се струва малко надут
Не знам, може и само така да си мисля
Лош старт за Яри-Мати Латвала. Очакванията от него са да прогресира - нещо, което направи след средата на миналия сезон. Той е само на 22 години, кара вече в заводския отбор-шампион от предните две години, така че не му е лесно. Както се казва: до вчера (ако трябва да съм по-точен до миналата година), паралелно с ралитата от световния шампионат в отбора на Стобарт, беше механих на баща му, а сега се иска да пази титлата на Форд. Не е лесно и се надявам, че това няма да го пречупи. Успешната кариера е пред него
Раутенбахчо не беше толкова добър и когато караше в
JWRC, така че на този етап не трябва да очакваме чудеса от него. Той също е доста млад, както Уилсън и Латвала. Някой знае ли повече за него всъщност? Кой налива толкова парички за толкова годинки? Аз него го помня от Рали Каталуния 2003...караше едно Саксо Супер 1600, но никога не съм се интересувал повече. Стана и шампион на Африка...