Пилотите на Сузуки за 2008 обявени...

Дискусия за Световния рали шампионат

Пилотите на Сузуки за 2008 обявени...

Мнениеот beta_racing » Пон Дек 17, 2007 12:02

Първите пилоти, които ще направят дебюта на новото Сузуки SX4 WRC не само на Рали Монте Карло, а и дебюта му като "пълноправен член" на WRC обществото с пълния си сезон, ще са Тони Гардемайстер и Пер-Гунар Андерсон с навигатори съответно Томи Туоминен и Йонас Андерсон!

Това стана ясно днес, когато отборът на Сузуки обяви официално пилотите си за целия сезон 2008.
Тони Гардемайстер има огромен опит на всички настилки, а също така зад гърба си има повече от 100 старта в световния шампионат, както и отлични тестови способности, с които ще се подпомогне по-бързото развитие на колата.
ПиДжи Андерсон, както шведът е известен в рали средите, пък, е първият и единствен засега двукратен шампион при "малките" коли от клас Супер 1600. Първата му титла дойде през 2004, когато той караше Сузуки Игнис Супер 1600, а втората му - тази година със сравнително новото Сузуки Суифт Супер 1600. Андерсон работи вече 4 години с екипа на Сузуки.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот shumen_90 » Пон Дек 17, 2007 22:32

Интересно ..
от начало няма да са кой знае какво, но до 1-2 години ще има шоу :)
Аватар
shumen_90
 
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Фев 28, 2006 17:06
Местоположение: София
Име: Георги Милков

Мнениеот ptp777 » Пон Дек 17, 2007 22:50

Ами можем само да се радваме на завръщането на един страхотем пилот в световния шапионат !
Аватар
ptp777
 
Мнения: 60
Регистриран на: Съб Юли 07, 2007 20:07
Местоположение: Варна
Име: Преслав Петров

Мнениеот plm » Вто Дек 18, 2007 21:46

Ясни са пилотите на Сузуки за 2008.
Имам, обаче, малки забележки.
Много ценя Гардемайстер и се радвам, че получи шанс за 2008 в заводски отбор. Но, колата има нужда от развитие, т.е. от пилот, който да помага за развитието. А Тони не е такъв. Той кара всякакви коли с всякакви настройки и не може да каже какво му липсва в колата.
Примери има много за това какво усеща и иска пилота от колата, респ. от екипа. Едни знаят какво искат, други не знаят и се приспособяват към наличната кола.
Подобно е и у нас, но това е друга тема.
Като най-фрапиращ момент може да се посочи Колин и Шкода в Австралия 2006.
Тогава още при тестовете Колин иска тотална промяна на всякакви настройки и това озлобява швабата Дитер Метрих...И озлобения шеф по-късно нарежда за смяна на съединител без да има нужда. Така проваля Колин, и Шкода. А той тогава е шеф на Шкода моторспорт и работи много добре с друг немец- Шварц. През всичките години пилотите карат с настройките на Шварц и нямат думата. Тоухино, Паасонен, Гардемайстер...
Втория пилот никога не е карал ВРЦ кола.
Освен това има сигурни само 2 ралита - Монте Карло и Швеция. После не е ясно.
Кандидат за втори пилот беше и Урмо Аава. Искали му около милион евро.
Аава през 2008 ще кара Ситроен ВРЦ в отбор с Раутенбах.
Вижте и формалното инфо на
http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 2&Itemid=1
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков


Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта

cron