НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ КОЛИ В СВЕТОВНИТЕ РАЛИТА ЯСНИ ПРЕЗ МАРТ 200

Дискусия за Световния рали шампионат

НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ КОЛИ В СВЕТОВНИТЕ РАЛИТА ЯСНИ ПРЕЗ МАРТ 200

Мнениеот plm » Вто Дек 11, 2007 22:15

ДЕТАЙЛИТЕ за новото поколение автомобили, които от 2009 г. ще заместят действалите в продължение на 12 години коли от категорията WRC ще станат ясни след три месеца. През март следващата година, Световният съвет на ФИА ще обяви новите правила. От обявените вчера от федерацията промени става ясно, че пълното приложение на новите спецификации ще стане от 2011 г.


По този начин шампионатът през 2010 г. ще бъде преходен, като в него ще могат да бъдат видени на терена както колите от категорията WRC , така и новото поколение автомобили, които ще бъдат „топ-класата” на спорта след това.
Практически следващите три години ще поставят многоточието на една епоха в световното първенство, когато в края на 2011 г. колите от WRC окончателно ще отпаднат от състезанията на световно и европейско равнище.



ПРЕДИ 10 ГОДИНИ: Официалната схема на ФИА, представяща как ще изглежда новата кола от категорията WRC.

Както писа RallyXpress в началото на септември, новите правила извеждат като лидер сега действащата ортодоксална група N , клас 4 – Мицубиши и Субару, като към тях ще бъде „ашладисана” и появилата се преди две години Супер 2000.

Според информации на сайта за новините в българския автомобилен спорт, детайлното уточнение на техническите параметри ще имат някои елементи, които ще бъдат освободени, за да направят автомобилите още по-атрактивни за публиката.

Предварителните информации на RallyXpress говореха за евентуално включване на турбините към автомобилите от клас Супер 2000. Според последните новини, това вероятно няма да бъде прието на заседанието на Световния съвет през март догодина.

ДЕБЮТ: Форд Ескорт WRC и Карлос Сайнц бяха първите, които се точно преди 10 години се включиха в световното първенство с новия „световна рали кола”.

http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 8&Itemid=1
Какво е новото в статията?
Това е известно и коментирано тук.
И няколко пъти се подчертава - RallyXpress , както вече написа...
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Astra_26 » Вто Дек 11, 2007 23:43

Тази тенденция, за бавната смърт на WRC, беше ясна още преди година. Сбогом "A" и "N", да живее група "R" (атмосферни мотори с един двигателен мост) Браво! Вярно има си и плюсове - с тази концепция, двигателите ще стават все по-леки и високооборотни. Ще се разработят добре и гумите за отделните настилки. В близко бъдеще няма да се учудя ако видим 2500 бр. Lanser EVO XXX с 6 или 8 цилиндров двигател. Щом не им дават турбо, започват да гонят обороти. :D Абе малко шибано ми се вижда всичко това. Незнам.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Мнениеот Lubo » Сря Дек 12, 2007 09:22

Аз съм обнадежден-ще влезнат повече производители.Надявам се :? .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов


Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта

cron