Рали Великобритания 30 Ноември - 2 Декември 2008

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот Lubo » Пон Дек 03, 2007 09:46

Бараво на Дамян и от мен.От де толкоз нерви за толкова "едити".

Като цяло интересно проследяване на ралито и от bgnrc:


ФИНЛАНДСКИЯ пилот Яри-Мати Латвала (на снимката) направи истински хит, завършвайки шест пъти първи в шестте скоростни етапа от втория ден на Уелс Рали Великобритания. След като в първия ден от финала на световния шампионат пилотът на Стобарт VK- М Спорт Световен Рали Тим получи 5 мин. наказание заради продължаване на състезанието по системата супер-рали, в момента Латвала е на 12-о място в генералното класиране.
Вероятно най-драматичният момент бе етапът Бречфал 1, в който Латвала и лидера в класирането Мико Хирвонен завършиха с абсолютно равно време на първа позиция – по 16:14.2 мин.
В същото време статуквото в челото на състезанието се запазва –Хирвонен върви към третата си победа през сезона след първите места в Норвегия и Япония, а Маркус Грьонхолм успява да задържи аванса си пред Себастиян Льоб.
Изображение

ШЕСТ ОТ ШЕСТ: Яри-Мати Латвара в типичен агресивен стил спечели всички скоростни етапи от втория ден на Уелс Рали Великобритания
Французинът кара очевидно без да предприема каквито и да е рискове. Интересен е въпросът дали Льоб все пак очаква Грьонхолм да направи фаталната грешка в оставащите три скоростни етапа от Уелс Рали Великобритания? Още повече, че първият пилот на ВР-Форд Световен Рали Тим спечели първият от днешните скоростни етапа.
Интересна е битката за за петото място, с която здраво са хванали Крис Аткинсън (Субару Световен Рали Тим) и заемащият шестата позиция във временното класиране Матю Уилсън (Стобарт VK- М Спорт Световен Рали Тим).


Поне снимката да беше макадамова или нещо такова,а не от Монте Карло(добре,че няма сняг)

................................................................................................


41-ГОДИШНИЯТ пилот на Субару Тошихиро Араи (на снимката) спечели „без борба” втората си световна титла при серийните автомобили, след като още в средата на първия ден от Уелс Рали Великобритания прекият му конкурент Габриел Поцо (Арж, Мицубиши Лансър Ево 9) отпадна от състезанието.
Поцо изпуска контрола над своя автомобил, удря крайпътно дърво и след финала на Ресолфен 2 (27.70 км) прекрати участието си в Уелс Рали Великобритания.
Втората титла за японеца идва след двегодишна пауза, когато през 2005 г. Тоши спечели първото място за себе си и за Субару.
Това е петата поредна титла за „съзвездието” в PCWRC от 2002 г. насам, след като през 2002 г. Карамджит Синх (Протон Пърт) спечели първата световна титла при серийните автомобили.
До момента Араи има шест сезона в това първенство, като за време е спечелил 12 първи места в тази надпревара.

Изображение
Тоя е голям измамник кара в гр.Н с WRC.Те тва се казва далавера :wink:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот xborox » Пон Дек 03, 2007 11:43

Да си призная, не мисля, че Себ ще има проблеми догодина. Харесвам страшно много Латвала, а и Мико, но според мен и двамата все още нямат потенциал да се борят с Льоб. За Яри-Мати обаче съм убеден, че след още някоя и друга година ще мачка наред.
Единствената реална заплаха за мен са новата Impreza и Солберг. Време е Subaru да се събудят. Последната им победа бе именно във Великобритания през 2005-а, ако се не лъжа. Японците със сигурност няма да позволят на Дейвид Ричардс да трупа парички на техен гръб.
xborox
 
Мнения: 56
Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 14:43
Местоположение: София
Име: Борислав Петров

Мнениеот Lubo » Пон Дек 03, 2007 12:19

В тоя ред мисли........Субару имат огромно предимство с гумите Пирели :wink: .Ако и колата им е читава,на Себ му предстоят доста,доста трудни дни.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот BradurS » Пон Дек 03, 2007 13:22

До колкото се сещтам Аткинсън и Солберг от средата на миналия сезон не карат с Пирели, а с БФ Гудрич
Честито на Льоб, въпреки че повече исках Маркус да спечели, но имайки в предвид рали Ирландия, Льоб повече заслужава титлата.
Мого се радвам за Латвала и нямам търпение да дойде Монте Карло да го видя на мястото на Грьонхолм във Форд.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот Lubo » Пон Дек 03, 2007 14:22

Въпреки,че SWRT ползваха BF-a,Продрайв държеше постоянна връзка с Пирели.Те тестваха новите им гуми,техния шеф пробута Пирели на конкурса :wink: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот xborox » Пон Дек 03, 2007 15:49

Не знам доколко връзката Prodrive - Pirelli ще е от полза. Доколкото знам новите гуми ще са доста по различни от тези, с които пилотите са свикнали.
Лично за мен най-голямо значение догодина ще има фактът, че мус системата отпада. Представям си, ако Дювал си осигури спонсори, каква веселба ни очаква (-;
xborox
 
Мнения: 56
Регистриран на: Нед Фев 11, 2007 14:43
Местоположение: София
Име: Борислав Петров

Предишна

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта

cron