Страница 4 от 5

МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 16:24
от roko
oще снимки във фото албума :D

МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 19:50
от plm
Въобще нямам време да ви кажа какво видях на Акрополис.Освен това,направих малко и то лоши снимки.Май е нормално за инцидентно пътуване.
Та,ще покажа снимки,но сега ще ви кажа от какво бях шокиран.
Рикардо Тривиньо кара няколко години СШ с Ево 7.Знам го като име,защото Гераджиев по резултати е около него,т.е.са пряка конкуренция.Базата на Тривиньо е кошмарна и на трите снимки може да добиете представа,но ако беше клип щяхте да разберете доста повече.
Двама механика,невероятно мръсни,невероятно работливи,без никакви инструменти/даже и необходимите крикове/,мотора изглежда ужасно, и т.н.
И ми стана интересно разликата между нашия пилот и пряката му конкуренция като резултати,като база...
Набързо намерих случайни резултати
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=315
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=390
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=392
Радвам се,че снимките на роко и продрайв са много добри.Мойте са само някакво допълнение от бг присъствието на Акрополис.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 21:15
от damon
Тия наистина много зле изглеждат. Имам чувството че са пили цяла нощ в бокса и са се замеряли с инструменти... :lol:

МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 21:17
от plm
Зле изглеждат,наистина,но като резултати в сравнение с нашите са добре.

МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2005 19:21
от plm
В сряда комисията за рали на ФИА на специално заседание е решила да не променя класирането на Акрополис,т.е.остават само паричните наказания за Субару/60 000 евро/ и за Митсубиши/10 000/ заради по-ниското тегло след ССС на стадиона в Атина.
Везните са проверени и са точни,но аргумента за това решение е ''да има спокойствие в шампионата"!
И веднага реакцията на другите отбори-вече не знаем правилата,защото наказанията зависят от нарушителя,колко ли ще струва ако карат с рестриктор 40мм,какво ще разбере младото полколение,и много примери за решения на ФИА при подобни нарушения през последните години.Но,нали е Дейвид Ричардс,та покрай него се размина и на Митсубиши,респ.Гали.
И ми стана смешно,защото ФИА тръгва по пътя на БФАС.Да "потулим случая" е в политиката на БФАС много отдавна.

МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2005 20:23
от plm
Да кажа и нещо за преките ми наблюдения от Акрополис.
Тръгнах с един колега в събота в 6ч.от София,в Солун имахме работа за 1ч.и около 13ч.бяхме в Ламиа.
В неделя сутринта отидохме на СС 17,втора за деня,колата ми беше на 100 метра.Избрахме си място с далечен изглед,след това ни се губеха,излизаха от среден ляв завой,след 40-50 метра десен и започва изкачване и следващ ляв обратен с изкачване,където спираха до нула.После ускорение и...камъни.Минаваха на 1 метър от мен.Солберг я прехлъзна за десния,Вовос и Пападимитриоу се показваха с хлъзгане/нали са домакини и са ги научили/,но,там почти всичките 25 минаваха различно.Трудно ми е за всеки да пиша.Но,Льоб мина спокойно,с плавни движения на колата и сигурно.С големи резерви минаха Мартин и Грьонхолм.Напъваха се Хирвонен и Гардемайстер.Добре и почти еднакво минаха двете Митсубишита.
Но,Солберг се показа като "силов"пилот.
Там гледахме и С1600.
След това се преместихме на финала на последната отсечка-СС19.
Качихме се на един бряг и имахме добър изглед-в далечината се показват след десен,право 80-100,лек десен,веднага лек ляв,право 40,десен,финал.Гледахме от 3 метра височина при вързаните завои.
Невероятен прахоляк,камъни ме удряха често.
Солберг мина с откачен заден капак,Хирвонен направи 1 време и си личеше.
След 20 кола станаха огромни коловози в завоите.И тук минаваха различно.
След това отидохме на награждаването.Грьонхолм си хвърли шапката,ама я взе едно ченге.Сайнц взе за спомен карирания флаг на съдията.
Около 16,30 тръгнахме от Ламиа и към 20ч.бяхме на Кулата.

МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2005 20:38
от damon
plm написа:Около 16,30 тръгнахме от Ламиа и към 20ч.бяхме на Кулата.


Пламене, понеже съм го пътувал тоя път преди няколко години струва ми се да сте били с някое Лансър ЕВО. Нещо много бързичко ми се вижда... :wink:

МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2005 20:58
от plm
С личната си кола бях.Средна корост в Гърция около 100.Солун е на 90 км.от Кулата/Промахон/,а Ламиа е на около 280 от Солун/магистрала/.
Нормално пътуване.В едната посока 6 евро.
Сега сигурно ми беше 10 пътуване натам.
Ако ти кажа,че гледането ми струваше 40 лева...
Нали си направих командировка,и то с колега фен...

МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2005 22:34
от damon
plm написа:Ако ти кажа,че гледането ми струваше 40 лева...
Нали си направих командировка,и то с колега фен...


Не ми говори повече, че ми прихлопва сърцето! :cry:

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2005 00:52
от prodrive
хехех Ех АКРОПОЛИССС :)
Деймъне , направи всичко по силите си да видиш световен шампионат....просто няма такова друго чуство брат :)

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2005 10:44
от plm
Репортажите на Евроспорт от Акрополис
http://store2.data.bg/pipet/Rally/filmi/
http://store2.data.bg/pivap/Rally/Movie/
Днес ще кача останалите три.

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2005 16:40
от prodrive
Моля те качи ги отделните филми от 3-те дена , защото общия филм е много орязан :)

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2005 17:24
от plm
Репортажите от трите дена са на
http://store2.data.bg/pipet/Rally/filmi/

МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2005 00:46
от prodrive
Мерси приятел :)

МнениеПубликувано на: Вто Юли 05, 2005 09:18
от txl
plm написа:След СС1 на стадиона в Атина колите са мерени и е констатирано по- малко тегло от допустимото на следните коли:
На техн.преглед Гали-1276кг,след СС1-1224/карал е без рез.гума/
След СС1 Солберг-1219,Аткинсън-1224,Саразин-1226.
Наложена е глоба на Субару-за Саразин-10 000 е,за Аткинсън-20 000,за Солберг-30 000.


Много интересно четиво по въпроса:

LAMIA, Greece (AFP) - The sport of rallying moved to avoid the debacle of last weekend's United States Formula One Grand Prix in Indianapolis with four drivers escaping being excluded from the Acropolis Rally.

Subaru's Petter Solberg, Chris Atkinson and Stephane Sarrazin and Mitsubishi's Gigi Galli received heavy fines after their cars were found to be under the minimum weight limit during the opening super special of the eighth round of the world championship series.

All were under the minimum limit of 1230 kg, with Solberg's car the biggest culprit at 12kg lighter after being weighed in on Thursday night.

Ford chief Malcolm Wilson demanded: "The cars have to be excluded."

But following the scandal of the US Grand Prix, rally bosses opted not to exclude the offending teams.

Instead hefty fines were handed out with Sarrazin and Galli being ordered to pay 10,000 euros (12,000 dollars), Atkinson 20,000 euros and Solberg 30,000 euros.

"After what happened at Indianapolis, we couldn't exclude four cars from the race," explained German race official Hans-Christoph Mehmel.

The ruling has, however, left a cloud over the rally, especially for the Peugeot team of former world champion Marcus Gronholm who paid dearly for smaller offences in the past.

Gronholm was stripped of his first victory in a 307 at last year's Rally of Cyprus after it was discovered the fans on his water pump were made of plastic instead of brass.

And three years ago in Argentina when the team were using the 206, Peugeot missed out on a double, foregoing the constructors' title and the race after Gronholm, who had won, was excluded because it was ruled that a team member had given him some advice on how to get his car started again near the end of the stage.

A few hours later, Britain's Richard Burns was thrown off the race after a steering wheel that was ruled to be 20 grammes too light.

Loeb in 2002 Monte-Carlo had also to suffer from the intransigence of the inspectors when he had been private of his first victory in WRC for a 2 minutes penalty following an error of tires to go simply from the park of assistance to the parc fermé, that is to say 200 meters. And which finally won? Tommi Makinen on...Subaru.

On the other hand in 2003, Petter Solberg in Finland already confronted with a problem of weight, had been exonerated of any fault. The inspectors charging the lightness of Impreza to... "a failing scales". And you know the end of this season.

Amid complaints that Subaru have become untouchable with the Japanese team's chief David Richards controlling the commercials rights for the rally world championship, a crisis meeeting was held Friday morning with Jean-Pierre Nicolas (Peugeot), Guy Frequelin (Citroen) and Malcolm Wilson (Ford) attending, alongside representatives from Skoda.

"You understand now why we're leaving at the end of the year," complained Nicolas, with French stables Peugeot and Citroen having already announced they will end their involvement in the world rally championship at the end of 2005.