Страница 2 от 5

МнениеПубликувано на: Пет Юни 24, 2005 21:21
от plm
Как е изглеждал стадиона в Атина
Изображение[/url]

МнениеПубликувано на: Пет Юни 24, 2005 22:48
от plm
Нямам възможност да следя състезанието активно,но освен резултатите на отсечките сега разбрах и друго.
След СС1 на стадиона в Атина колите са мерени и е констатирано по- малко тегло от допустимото на следните коли:
На техн.преглед Гали-1276кг,след СС1-1224/карал е без рез.гума/
След СС1 Солберг-1219,Аткинсън-1224,Саразин-1226.
Наложена е глоба на Субару-за Саразин-10 000 е,за Аткинсън-20 000,за Солберг-30 000.

МнениеПубликувано на: Пет Юни 24, 2005 22:55
от txl
Защо са санкционирани с глоба и няма ли санкция касаеща класирането им? Не трябва ли да е така?

МнениеПубликувано на: Пет Юни 24, 2005 23:04
от plm
С декласирането са се разминали за малко,с решение на наблюдателите на ФИА.
Гали също е глобен с 10 000 евро.

След SS 11...

МнениеПубликувано на: Съб Юни 25, 2005 14:08
от Singulus
Льоб взе първите минавания по етапите без изключение, Гронхолм (както и предполагах) е единствения, който може да следва темпото на Льоб и да не изостава на големи разлики по етапите....но Льоб печели толкова систематично етапите днес, че разликата въпреки усилията на Гронхолм набъбна на близо 26 сек...
Сайнц продължава страхотното си представяне със солидното 3-то място, на което е в момента, Гардемайстер е на малка разлика зад него, та ще е интересна битката за подиума до края...Интересен факт е, че именно на Рали Акрополис Сайнц взема първата си победа в кариерата...

След SS 12...

МнениеПубликувано на: Съб Юни 25, 2005 15:18
от Singulus
...при повторното минаване Льоб отново е първи, отлично време второ в етапа прави Джиджи Гали, Гронхолм губи още 1.2 сек от Льоб, вече е на 26.9 сек зад него....Сайнц губи от преднината си пред Гардемайстер, която е вече само 1.9 сек...

МнениеПубликувано на: Съб Юни 25, 2005 15:58
от ragnotti
Ob6to vzeto, loeb pak 6te vzeme ralito, no mi e interesno za6to solberg e tolkoz nazad?

Пиши на КИРИЛИЦА!
damon

След Leg 2...

МнениеПубликувано на: Съб Юни 25, 2005 17:45
от Singulus
...след като Гронхолм получи повреда, описана като "broken driveshaft", Льоб остана на практика без конкуренция и взе без проблеми всичките етапи за деня...Гардемайстер вече има преднина от около 7 сек пред третия Сайнц, аз предполагам, че Сайнц няма да се напъне да мине пред Гардемайстер, а ще предпочете сигурните 6 точки вместо 8...в това рали се очертава масив от точки за Ситроен и доста по-малко за Пежо, така че почти сигурно Ситроен ще излязат първи в класирането при конструкторите...

МнениеПубликувано на: Нед Юни 26, 2005 15:17
от Singulus
Завърши рали Акрополис...в последния ден етапни победи взеха Гардемайстер, Льоб и на два пъти Хирвонен...
Това е ден на рекорди...Льоб направи 5-та поредна победа, абсолютен рекорд, точно в средата на сезона изравни рекорда за брой победи в един сезон (6), така че остава да видим колко победи ще е рекорда в края на сезона...аз се надявам да са 10, така че да подобри съотношението победи/стартове в сезона, най-доброто до момента е именно от 1992-ра, когато Ориол прави 6 победи, но само от 10 старта...остават 3 асфалтови ралита, от които особено интересно ще е Корсика, най-вече поради това, че може да се каже, че Льоб изгуби шансове за титлата през 2003 след грешката си там (една от малкото му, но най-фатална засега), и все пак това е домашното му рали, при това на асфалт, миналата година той караше без да се напъва, защото второто му място беше повече от сигурно и нямаше смисъл да се напъва срещу Мартин...
в последното рали (?!?) на Сайнц той се представи отлично, без излишни рискове той се качи на подиума като завършек на най-успешната кариера в рали спорта досега...благодарение на донесените от него 11 точки за Ситроен те се задминаха Пежо и вече водят при конструкторите...
Льоб вече има 16 победи в кариерата си, изравнява се с Гронхолм...и не е чааак толкова далече от рекорда на Сайнц от 26...

МнениеПубликувано на: Нед Юни 26, 2005 17:10
от damon
В световния интересния момент вече не е дали Льоеб ще победи, а дали няма да победи. Мисля си че отново направи една победа с лекота - просто се намира на друго стъпало от всички останали и никой не може да го достигне. Невероятен е, ще се сбъднат прогнозите ми, че ще стане най-добрия за всички времена...
Под него може да се забележи отличното представяне на Гардемайстер, да не забравяме и Сайнц, за който това рали уж е последно. Мико Хирвонен също блесна в Гърция.

МнениеПубликувано на: Нед Юни 26, 2005 17:40
от Singulus
Мда, сега остава интересния момент дали Льоб ще може и най-вече дали ще push-не hard, за да бие във Финландия...това вече ще е върха на сладоледа ако стане...защото не-скандинавец да бие там ще е събитие на събитията...

Интересно хипотетично сравнение правят във един от чуждите форуми...дали Льоб ще се окаже бъдеща рали легенда, който може да бие с различна кола от тази, с която е мачкал до момента, или ще се окаже "чудо за един/два дни/сезона"...сравняваха с Miki Biasion от сезоните 1988-9, който след напускането на Ланча беше много слаб...но нека да пренесем т'ва обсъждане в темата за Льоб и анализа му...

МнениеПубликувано на: Нед Юни 26, 2005 19:51
от damon
Сингулус, той няма нужда да продължава след Ситроен! :wink: С темпото което върви просто ще стане номер 1 преди да се е махнал. Но наистина има логика в това - не се знае дали би бил толкова бърз с друг автомобил. Все пак в момента Ситроен е определено най-добрия автомобил.Личното ми мнение е че ако сега да речем няма Ситроен и Себастиен седне във Форд, ако не веднага то много скоро пак ще е на това ниво. Разбира се това може и да не е вярно - за пример може да се даде Марко Мартин - добър е безспорно, има победи на асфалт, и на макадам, но пък това Пежо не може и продължава да не може да му пасне... Марко направи едно отчаяващо слабо рали тази седмица. Ако се върнем назад, обаче и погледнем кариерата на Льоеб може би ще се потвърди отговора ми че ще е добър и с друга кола и ще преодолее бързо процеса на "нагаждане" към новия отбор. Льоб само за няколко години успя да израстне от "френския" пилот на френския отбор и наричан от мнозина "асфалтов спец" в най-добрия рали пилот, побеждаващ с брутално голяма разлика на ВСЯКАКВИ настилки. Другата му "характеристика" е прецизната му безпогрешност - нещо, коети лично за мен в момента никой друг от световния шампионат не притежава - няма пилот освен Льоеб който да може да мачка по този начин без да допуска грешки. Всичко това според мен ще отговори на въпроса ти - Льоеб ще бъде толкова добър колкото е и сега в която и кола да седне от тук нататък. Това не означава, че ще печели разбира се тъй като това зависи и от други неща.
Честно да си кажа - не съм и никога не съм бил фен на Льоеб, това обаче не означава, че не му се възхищавам! :)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 27, 2005 00:24
от plm
Льоб определено е най-добър.И си мисля,че и друга кола ще кара отлично.Но,както каза damon,дали ще печели е друг въпрос.
Преди малко се върнах от Гърция като последно гледах награждаването.В събота сутринта тръгнах от София и около обяд бях в Ламиа.
Сега успях да си изясня доста неща в световния шампионат.

МнениеПубликувано на: Пон Юни 27, 2005 00:27
от beta_racing
Напълно съм съгласен с теб damon-е!
Възхищавам се на Льоб и на отбора на Ситроен, просто те са НОМЕР 1 в момента и не го пиша случайно с главни букви, а защото са наистина много пред останалите!

МнениеПубликувано на: Пон Юни 27, 2005 06:21
от prodrive
Направил съм страшни снимки от Акрополис , на Павлиани , Граменни :) Страшни снимки даже аз се учудвам как са станали толкова добри :)