от plm » Пон Сеп 03, 2007 22:46
В ПЪРВОТО си официално появяване пред публика, новото Субару Импреза WRC 2008 ще бъде представено от бившия световния шампион и пилот на Субару Световен Рали Тим Петер Солберг (на снимката). Той ще вдигне покривалото на консептуалната версия на колана на 11 септември в Мотор-шоу на Франкфурт.
Директорът на Субару Световен Рали Тим Ричард Тейлър, че работата по замяната на автомобила, върви с доста голям аванташ от време и първият прототип се очаква пред ноември.
“За момента няма определено състезание, в което новата Импреза ще дебютира в световния шампионат – казва Тейлър (на снимката). – Първото купе вече е завършено на етап, близък до стандартите за първи тестове. Това ще бъде най-фундаменталният модел на Импреза WRC след първото появяване на автомобила през 1997 г. в Монте Карло.”
Тейлър твърди, че решението за дебюта на колата трябва да бъде взето на базата на представянето на автомобила за 2007 г., за да си използват положителните разработки за модела 2008.
Така изглежда артистичната рисунка на новия автомобил Субару Импреза WRC 2000.
Снимка: Интернет
До момента, освен яснотата, че автомобилът ще бъде с традиционния двигател тип “боксер”, няма никакви други технически данни за новия модел.
Струва ми се, че по информацията може да се коментира и затова я копирам тук.
Субару е фактор в СШ.
Какво си мисля за последните години?
Дейвид Ричардс /въпреки, че е бил рали състезател/ му порастна работата и подхожда към ралитата като към слаба, аматьорска дисциплина в сравнение с Ф1. Според мен той подтиска ВРЦ.
Затова и отбора му няма успехи.
Пример е Солберг. И той се чуди какво да прави, и от Продрайв се чудят какво да правят с него. Колата е лоша според пилота.
Гледал съм го на живо и знам, че е изключително "силов" пилот.
Трудно някой ще му осигури кола за неговия стил.
Например , Льоб кара много елегантно и естествено, това пази колата.
Освен това, май Субару се заглеждат и в С2000. И те се чудят как да угодят на всички.
И ми се струва, че в основата на неуспеха на Субару е Ричардс.
Всъщност , това за него може да е успех.Той е способен човек, когато се занимаваше с рали Субару беше на върха.
Заради неговите финансови интереси гледаме много малко ВРЦ за сметка на Ф1.Нали той притежава правата за излъчване. Добре, че се появи IRC , та да се раздвижат нещата.
За мен Дейвид Ричардс е предател. Предател на рали спорта.Заради пари. Много пари.
Той е способен човек, когато се занимаваше с рали Субару беше на върха. После и отбора му във Ф1 не беше много успешен и затова мина на друго поприще- права за излъчване на Ф1 и ВРЦ.