Страница 3 от 3

МнениеПубликувано на: Пет Юни 03, 2005 16:50
от beta_racing
Да, миналата година в Англия имаше подобен бъг :)
Тогава 2 коли от JWRC уж бяха били с 46 секунди Дювал на суперспециалния етап :D :D

Митко Илиев

МнениеПубликувано на: Пет Юни 03, 2005 16:54
от OgyWRC
Митко се представя много силно! Дано да продължи в това добро темпо и до края. Жалко, че при това каране са допуснали jump start и са пристигнали 5 min по-рано за TC5, а това означава 6 min наказание!!!
Пожелавам му успешно завършване, а ние ще си гледаме времената без наказанието ;-)

МнениеПубликувано на: Пет Юни 03, 2005 21:06
от P.Solberg
По правилник за фаул старт се дава 10 секунди, а не 1 минута. Тук има нещо нелегално.

МнениеПубликувано на: Пет Юни 03, 2005 21:51
от plm
Браво на Митко!Не се съмнявам,че той може достойно да представи българският потенциал на световната арена.
Както беше написано по-горе,неговите времена ще ги гледаме без тези 6 минути наказание.Времената от скоростните отсечки са показател за потенциала на екипажа.
Вярвам,че утре Митко ще покаже възможностите си.
/имам проблеми с нета и нещо подобно пиша за пети път/
Това между другото.

МнениеПубликувано на: Нед Юни 05, 2005 12:39
от Singulus
Завърши рали Турция, състезанието се разви по вече познатия "сценарий" от последните 3 макадамови ралита, в които Льоб въпреки че караше първия ден първи на пътя и беше "разчиствач", успяваше да натрупа комфортен аванс, и след това караше както той си знае до финала, т.е. той няколко пъти каза в интервюта, че не може значително да свали темпото, защото се опасява от грешки...и това доведе до 10 спечелени етапа от общо 17...
Льоб изравни рекорда от 4 поредни победи на Тимо Салонен от 85-та, за този сезон вече има 5, и то само от 7 старта, така че много вероятно е не само да падне рекорда от 6 победи, който той изравни миналия сезон, но и да успее да направи 10 победи този сезон, с който евентуален рекорд ще бие дори съотношението победи/общ брой стартове на рекорда на Ориол от 92-ра, който е 6/10...10/16 би било брутално, както се вижда от досегашното развитие на сезона доста вероятно...остават 3 асфалтови ралита, които едва ли ще бъдат изпуснати от Льоб...

Като че ли единственото видимо по-слабо рали за Льоб дори и като чиста скорост остава Финландия, та ще е много интересно дали ще може да се опъне там на традиционно силните Солберг, Гронхолм и Мартин...

Солберг със солидно второ място, този път не позволи на Льоб да избяга много с точките, видима е промяната в подхода му към ралитата тази година, определено предпочита стабилно класиране пред не винаги добре премерен риск и pushing hard в типично негов си стил, с който стана популярен сред феновете...

Гронхолм предприе нещо като атака в последните 2 дълги етапа от Leg 3, но в крайна сметка не успя да заличи пасива си пред втория Солберг.

Карлос Сайнц свърши перфектно работата си за едно рали (засега), възложена от Ги Фреклен, взема 5 точки за Ситроен, заедно с Льоб вземат 15 общо, с които скъсяват разликата до водача при конструкторите Пежо...разликата е само 4 точки...

Джиджи Гали след проблемите с турбото от Leg 2 успя да вземе 1 точка, което все пак е малко успокоение за видимото страхотно темпо, с което впечатли през първия ден...2 етапа за негова сметка

МнениеПубликувано на: Пон Юни 06, 2005 22:07
от plm
Ето и репортажи на Евроспорт от Турция
http://store3.data.bg/plamenipet/rally/filmi/Rally%20of%20Turkey/
Сега нямам място за другите репортажи,но надявам се скоро да ги кача.

МнениеПубликувано на: Сря Юни 08, 2005 22:06
от plm