Рали Португалия.

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот damon » Пон Апр 02, 2007 21:25

Интересно е това наказание, това е или някаква тънка измама или проста грешка. От Форд не са обжалвали наказанието, а Мълкълм Уилсън е заявил, че ще проучат защо се е получил проблема и кой е виновен...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот plm » Пон Апр 02, 2007 21:50

damon написа:Интересно е това наказание, това е или някаква тънка измама или проста грешка. От Форд не са обжалвали наказанието, а Мълкълм Уилсън е заявил, че ще проучат защо се е получил проблема и кой е виновен...

Виждал съм коли на М-спорт и знам ,че всичко , включително и стъклата са направени по поръчка на М-спорт. Дебелината на стъклата е регламентирана в общите правила на ФИА. /а не както преди малко написа Стр. Димов в хом. фиш- подробност/.
Специално на фордовете е много лесно да се премери този размер на тези 6 или 8 коли.
Елементарно е- например, в Мексико след катастрофата на Хенинг всеки може да си вземе парче счупено стъкло и да го премери.
Само тази година сметнете колко Форда са си счупили стъклата.
Струва ми се, че Малкъм Уълсън е гузен , той ги е поръчал стъклата и съм убеден , че всичките резервни са такива. Затова не оспорва.
Е, Ситроен с двете си Ц4 могат да си пазят нещата , но лакомията на Малкъм Уйлсън си има и недостатъци. И сега си плаща.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот PAS_RALLY » Пон Апр 02, 2007 23:43

Loeb написа:Форд си бяха за дисквалификация - освен стъклата, бяха и по-леки. Доста им станаха нарушенията.

ами според мен лекотата до някаде идва от дебелината на стъклата
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот Loeb » Пон Апр 02, 2007 23:51

PAS_RALLY написа:
Loeb написа:Форд си бяха за дисквалификация - освен стъклата, бяха и по-леки. Доста им станаха нарушенията.

ами според мен лекотата до някаде идва от дебелината на стъклата


да колкото и смешно да звучи това, но FIA, за да не нажежава страстите ги наказа само с 5 минутни наказания и Форд приеха наказанието, защото знаят, че са виновни. Иска ми се всичко да е в рамките на разрешеното, но няма начин Себ да бъде победен по такъв.

Мое мнение.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот plm » Сря Апр 04, 2007 20:32

Много интересни коментари се оформиха за Португалия , като в основата са няколко фена гледали на живо.
Например, на нормалните подходи към СЕ е имало много полиция, организатори, затваряне 2 часа преди старта ... и т.н.
Но, като се заобиколи това място - с километри около трасето няма човек.
Коментира се също декласирането на Гардемайстер. След лек удар в мост е спукал гума, карал е и следващата отсечка така, ...и са го декласирали. На прехода е бил със спукана гума, но е имал гума на джантата.
Усилено се коментира и - защо Льоб печели.
Очевидец /който знае какво да гледа/, твърди, че най - много прах е вдигал Копецки. Защото не кара правилно , излиза от траекторията/която е изчистена/, ... и после в прахта дава газ, вдига пушилка, не се ускорява...и...губи.
Ето снимки на Льоб и Копецки от един и същ завой.
http://www.milosrybar.com/por07/_USC0285.html
http://www.milosrybar.com/por07/_USC0292.html
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот prodrive » Пет Апр 06, 2007 02:18

така е. Интересно е че WRC все повече и повече се доближава до прецизноста и дребнавостта на формула 1 , кадето и най малките на пръв поглед нищожни фактори оказват влияние. Ако си говорихме за подобен род траектория преди 5 години примерно щеше да звучи малко абсурдно. Друго което ми направи впечатление че вече не наблюдаваме така наречения "skandinavian flick" при ездата на повечето топ пилоти което се дължи и на аеродинамичните елементи при автомобилите. Всеки търси най правилната траектория , наи изчистената , най отъпканата. Това е хубав знак че шампионата е изострен последните години и все повече и повече млади пилоти намират място в световния шампионат.
Аватар
prodrive
 
Мнения: 266
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 14:32
Местоположение: Шумен
Име: Мирослав Багержиев

Мнениеот Ferjancz » Пет Апр 06, 2007 02:50

Защо е спечелил Льоб е въпрос, на който аз намирам в едно негово интервю, в което той казва , " че е постигнал всичко в рали спорта и сега кара за удоволствие" !!! Е щом кара за удоволствие може спокойно да се предположи ,че кара супер спокойно ( не го тревожат проблеми за кола , за класиране ) и съответно кара супер чисто и печели! Просто не допуска грешки! ;)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот Rally_Eon » Пет Апр 06, 2007 11:01

Себ е добър пилот, трябва да му признаем че е бърз. Това го виждаме от началото на кариерата си в СШ. спокоен че е постигнал всичко (от неговото интервю съдим) или не тои си е добър. според мен човека освен способности има и много силна психика, такава каквато е присъща на победител (лично мнение). Аз имам други идоли но му признавам качествата. Относно наказанието наложено от фиа на форд.. жалко.
Изображение
Аватар
Rally_Eon
 
Мнения: 234
Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 20:43
Местоположение: Видин/Варна
Име: Радослав Велков

Мнениеот beta_racing » Пет Апр 06, 2007 13:00

Ще помоля модераторите да отворят галерия за Световния шампионат за 2007-ма и папка за Рали Португалия, за да кача снимките, а историйката ми ще я напиша в друга тема и със съгласие на damon-а ще му направя една HTML версия, за да я пусне на сайта :wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот damon » Пет Апр 06, 2007 13:41

Готово http://forum.rally-club.net/album_cat.php?cat_id=242

Чакам с нетърпение статията, за да я сложим на сайта! :)
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот beta_racing » Съб Апр 07, 2007 13:05

Така, снимките са качени, остава по-дългото :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот P.Solberg » Съб Апр 07, 2007 13:29

Браво, страхотни снимки. Гледам, че сте направили и правилния избор с Рента Кара.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот beta_racing » Съб Апр 07, 2007 13:37

Хехе, пича има семеен бизнес и работят с Hertz, така че може би са ни дали най-доброто :lol: :lol: :lol:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Предишна

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта

cron