txl написа:plm написа:От друга страна погледнато не усетихме как Льоб влезна в WRC. А Сордо влезна с протекция. И се чака какво ще покаже.
Аз не съм съвсем съгласен. Мисля, че Сордо през миналата година си извоюва мястото в Ситроен срещу Понс. Беше очевидно по-добър и резултатите също го показват. А и според крайното класиране през миналата година мисля, че Сордо си заслужава мястото в Ситроен. Льоб влезе във ВРЦ и започна да побеждава (на асфалт) почти от самото начало. Сордо няма победи все още, но също даде силни класирания още с влизането си.
Нямам нищо против Сордо. Убеден съм ,че има огромен талант и заслужава подкрепа и шанс.
Исках да направим разликата между началото на Льоб в СШ и на Сордо.
Историята на Льоб се знае.
Сордо е силно подкрепян и от цяла Испания , и от влиятелни личности.
Доколкото помня, на Каталуня 2005 /домашно рали на Сордо/ той премина пеша през стартовата рампа /в това време му сменяха мотора/. Именно тогава стана шампион в JWRC. След спорове и силната защита на организаторите на ралито/домакините/.
Мисълта ми е, че е "побутван" за да стигне до тук.
Сега се сещам за ситуацията у нас. Защо българин не може да спечели рали България? Около това състезание имаше коментари в смисъл, да помогнем на нашите пилоти като "прецакаме "фаворитите. Ако има мислещи и милеещи за този спорт хора може да стане и у нас. Бих го подкрепил, ако е направено интелигентно. Начини има много. Първобитна, неграмотна, некомпетентна подобна намеса е имало години наред на Хеброс. Това не подкрепям.
Сегашните интереси на фед. за рали България са да не обидим или засегнем с нещо Басо!
И ако Басо се обиди ще падне коефициента на ралито.
Има варианти и Басо да си тръгне усмихнат, и победителя да е българин.
Лошото е, че у нас сме аматьори навсякъде. Технически прегледи- аматьори, съдии- аматьори, контрол- аматьори...Интереси- аматьорски.