Страница 2 от 2

МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2005 11:09
от Singulus
Добре де...в крайна сметка след като от догодина ще се променят (радикално...малко или много) правилата, как стои въпроса с тия частните тимове като например Kronos и Bozian, които най-вероятно ще продължат съответно с Ксара и 307, и може и да приютят някой от оставащите без заводски отбори, в които да карат пилоти...как ще се състезава примерно Ксара със активни диференциали, наблъскана с електроника...срещу новaта генерация WRC коли, които (със сигурност?!?!) ще са по-бавни на първо време...
Повдигам темата понеже преди няколко дни Льоб е oбявил, че има вариант при потвърждение от Ситроен за завръщане през 2007-ма той да кара за частен тим догодина (най-логично да е Кронос), и 2007-ма с пълни сили и пълен бюджет от страна на Ситроен да се "завърне"...
та как ще стане работата със сегашните WRC догодина в частните тимове?

МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2005 14:27
от plm
Тези новости няма да влезнат в сила 2006.Сега се обсъждат.А промените,относно техниката през 2006 са обявени/например,без активни диференциали/.

МнениеПубликувано на: Чет Май 26, 2005 19:13
от plm
Има развитие обсъждането на новото разделяне на автомобилите,което може да влезне в сила от 2007.Новите правила са насочени към намаляване на цените и използване на унифицирани части.Освен това,повече промени ще са допустими при по-голям ходов обем.
Нови ще са R1 и R2 с ходов обем до 1400,респ.1400-1600,като годишната продукция на произведените коли е мин.10 000!Такова ограничение се предлага за първи път в историята на авт.спорт и трябва да ограничи наличието на коли,произведени специално за хомологация.
R1 не могат да се различават от серийните коли-ще имат само монтиран ролбар.R2 могат да имат заварен към купето ролбар.
Промени по мотора и ск.кутия се допускат за двулитровите R3.
Сегашната Н4 ще се обедини с С2000,но производителите ще трябва да получат повече свобода,защото първите резултати на С2000 от Южна Африка показват това.
Ще има и ограничения за сегашната С1600/например,намаляване на макс.обороти с 500 на 8500мин/ с цел поевтиняване.Но ,тези коли ще останат в JWRC до 2008 г.

МнениеПубликувано на: Чет Май 26, 2005 19:36
от txl
За много промени се чува напоследък, но не знам до колко от тях ще се стигне реално. Последното, което четох, е, че се обсъжда разделянето на Световния шампионат на първа и втора дивизия, в които ще има съответно 12 и 8 ралита. Бройката е повече от ралитата в момента, така че ще трябва да има и нови кръгове. В първата дивизия ще карат само заводските отбори, за да участва някой състезател там трябва да има специален лиценз и т.н. Във втората дивизия остават частните отбори с автомобили WRC. За сега явно тези неща са твърде далечни, ако въобще някога се осъществят...