Във ФИА обсъждат нови правила.

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот Singulus » Съб Май 21, 2005 11:09

Добре де...в крайна сметка след като от догодина ще се променят (радикално...малко или много) правилата, как стои въпроса с тия частните тимове като например Kronos и Bozian, които най-вероятно ще продължат съответно с Ксара и 307, и може и да приютят някой от оставащите без заводски отбори, в които да карат пилоти...как ще се състезава примерно Ксара със активни диференциали, наблъскана с електроника...срещу новaта генерация WRC коли, които (със сигурност?!?!) ще са по-бавни на първо време...
Повдигам темата понеже преди няколко дни Льоб е oбявил, че има вариант при потвърждение от Ситроен за завръщане през 2007-ма той да кара за частен тим догодина (най-логично да е Кронос), и 2007-ма с пълни сили и пълен бюджет от страна на Ситроен да се "завърне"...
та как ще стане работата със сегашните WRC догодина в частните тимове?
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот plm » Съб Май 21, 2005 14:27

Тези новости няма да влезнат в сила 2006.Сега се обсъждат.А промените,относно техниката през 2006 са обявени/например,без активни диференциали/.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Чет Май 26, 2005 19:13

Има развитие обсъждането на новото разделяне на автомобилите,което може да влезне в сила от 2007.Новите правила са насочени към намаляване на цените и използване на унифицирани части.Освен това,повече промени ще са допустими при по-голям ходов обем.
Нови ще са R1 и R2 с ходов обем до 1400,респ.1400-1600,като годишната продукция на произведените коли е мин.10 000!Такова ограничение се предлага за първи път в историята на авт.спорт и трябва да ограничи наличието на коли,произведени специално за хомологация.
R1 не могат да се различават от серийните коли-ще имат само монтиран ролбар.R2 могат да имат заварен към купето ролбар.
Промени по мотора и ск.кутия се допускат за двулитровите R3.
Сегашната Н4 ще се обедини с С2000,но производителите ще трябва да получат повече свобода,защото първите резултати на С2000 от Южна Африка показват това.
Ще има и ограничения за сегашната С1600/например,намаляване на макс.обороти с 500 на 8500мин/ с цел поевтиняване.Но ,тези коли ще останат в JWRC до 2008 г.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот txl » Чет Май 26, 2005 19:36

За много промени се чува напоследък, но не знам до колко от тях ще се стигне реално. Последното, което четох, е, че се обсъжда разделянето на Световния шампионат на първа и втора дивизия, в които ще има съответно 12 и 8 ралита. Бройката е повече от ралитата в момента, така че ще трябва да има и нови кръгове. В първата дивизия ще карат само заводските отбори, за да участва някой състезател там трябва да има специален лиценз и т.н. Във втората дивизия остават частните отбори с автомобили WRC. За сега явно тези неща са твърде далечни, ако въобще някога се осъществят...
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Предишна

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron