Neste Oil Rally Finland 2006

Дискусия за Световния рали шампионат

Мнениеот plm » Пет Авг 18, 2006 20:47

Да, наскоро Хирвонен мааалко се поизхвърли, като намекна, че ще замести Грьонхолм в списъка с победителите във Финландия още тази година.
Но, Льоб след днешния ден показва огромен напредък и на "чужда територия".
Смешно ми стана, като чух сред българските автомобилни среди коментари за колата на Льоб. Едва ли не преди завой пилота си вдига краката и ...тя сама завива.
Това говори за неумението и незнанието на тези наши пилоти.
Убеден съм, че българската Ц2 не се различава от тази на Крис Мийк, пък и да има дребни разлики Крис ще има почти същите времена с нея.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Съб Авг 19, 2006 03:47

Определено е така, все едно да се говори, че разликите в колите на Льоб и Понс са главоломни, но тук си има друг фактор и той си е каранаето! При адаша ми е работата, че се учи от Колин Макрей, там вече отиваме на някакво извънземно ниво, но карането на нашата Ц2-ка и карането на Мийк на Ц2-та е все едно гледаме каране съответно на 20% и на 100%! Но видяхме и другото нещо, ето го и Прокоп, на него не му е учител колин, но виждаме какво прави с тая кола! Видяхме го и Тири какво правеше с нея в България през 2004, а от тогава тази кола е променена доста. Например и Вилхелм таая 206-ца не я кара както може да се кара, да направим разлика например с карането на 206-ца на Седрик Робер, Фиат-а при Царя и Фиат-а при Басо ... просто сме много-много далеч от истината! Льоб много уникален стил на каране! На обратните завой е много бърз, по много интересен начин подхожда към тях, докато другите вкарват цялата кола с вратите, а той лекичко и елегантно по цялата крива на завоя прави това и много бързо! И нека всеки говори каквото си иска, но Льоб си плъзга, към някой завой подхожда с такава скорост, че просто без плъзгане няма начин да излезне от там! Льоб си уникален, но като Цяло Сордо е на 23 години и е няколко идеи по-зле от Льоб, но Льоб е на 31-32, мисля, че Сордо може и по-замайващи резултати да почне да прави от Льоб, но определено испанците си имат отново техния Карлос, занапред ще стават много-много интересни битки, между двамата! Маркус има още 3-4 години карането, а Льоб има още поне 10 години каране, а Сордо ... още много-много
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот beta_racing » Съб Авг 19, 2006 09:30

Големи новини!

"Now the fight is over!", това каза Себастиан Льоб, който спука гума на 5км преди финала на Ойнинпоя Ита (мисля, че "ита" значи "юг"), минавайки през камък, през който, малко по-късно, Маркус Грьонхолм, каза, че също е минал, само, че се е отървал без повреди.

Льоб губи 32.4 секунди и Хирвонен е вече на 31.7 секунди зад французина.
Петър Солберг отпадна на предишната отсечка..........отново голямо разочарование за Субару, след като и колата на Крис Аткинсън заседна на 3-та и ще я кара така през двете "Ойнинпои".

Манфред Щол каза, че също е имал късмета да се отърве от спукване на гума и, че е минал през камъка.

Код: Избери целия код
Класиране след СЕ12:

1 Маркус Грьонхолм      1:37:13.2
2 Себастиан Льоб            +44.8
3 Мико Хирвонен           +1:16.5
4 Хенинг Солберг          +2:42.0
5 Дани Сордо              +3:39.1
6 Джиджи Гали             +3:46.3
7 Яне Туохино             +4:17.8
8 Юси Валимаки            +4:20.8
9 Ян Копецки              +6:26.4
10 Яри-Мати Латвала       +6:37.2


Edit 1: Кости Катаямаки пък чупи окачване след удар в камъка...или може би други камъни, не разбрах точно.
Матс Йотсберг с усмивка каза, че минава покрай камъните :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот plm » Съб Авг 19, 2006 10:22

След днешните 3 отсечки до сега има доста промени.
Солберг е излетял от пътя, Понс отпадна също, Льоб е повредил окачването и загуби около 30 сек, на Хирвонен щяло да му падне челното стъкло и затова карал по-бавно, Аткинсън има проблеми с кутията, Хенинг със спирачките, от колата на Латвала тече масло...
Гледам има доста декласирани състезатели-Аава, Бордигнон,...
Не мога да разбера защо са декласирани.
Сега има сервиз и в 10.44 е старта на СЕ13.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот beta_racing » Съб Авг 19, 2006 11:12

Декласирани са защото са носели по-късо неогнеупорно бельо, което не отговаря на изискванията на FIA.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот damon » Съб Авг 19, 2006 11:38

Този камък е изпотрошил доста коли - ударили са го Льоб, Гронхолм, Катаямаки, Щол, ПГ Андерсон, Патрик Сандел. Гронхолм успя да си върне за Аржентина на Льоб, където удари камък и отпадна. :wink: Камъка е бил скрит в тревата, а завоя е бил рязан от всички много навътре. Жалко за Солберг, а Аткинсън е получил някаква повреда. Сега гледам, че разликите така са се раздърпали че едва ли не няма какво да се гледа вече в челната петица. Въпреки плахото си каране Сордо е вече пети!
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот txl » Съб Авг 19, 2006 13:28

Сордо е излетял на СЕ 14... Жалко за него, хубаво рали правеше.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Съб Авг 19, 2006 13:47

txl написа:Сордо е излетял на СЕ 14... Жалко за него, хубаво рали правеше.

Аз разбрах за технически проблем, но в следващата информация има "излитане от трасето"...
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот txl » Съб Авг 19, 2006 13:53

Не знам кое от двете е истината... ще се разбере.

Ето и едно изказване на Гали: "I was searching for that stone where everybody crashed so I can update the notes for the next year ..." :D
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Съб Авг 19, 2006 14:15

И Крис Мийк е останал в СЕ 15.
Наближава СЕ 16 с дължина 41 километра. Ще бъде интересно.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Съб Авг 19, 2006 14:32

Явно още едно рали провалено за Субару! Като цяло тежичко дойде на всичките! Маркус ще си запази преднината! На отсечката на финландците, Онинпохая, Льоб дава ... супер време
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Съб Авг 19, 2006 17:01

K_Power написа:Явно още едно рали провалено за Субару! Като цяло тежичко дойде на всичките! Маркус ще си запази преднината! На отсечката на финландците, Онинпохая, Льоб дава ... супер време

Колата на Солберг след днешната катастрофа. Същата кола преди 9 дни пак беше за подобен ремонт.

Вече карат СЕ 16.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Съб Авг 19, 2006 17:12

Току виж Субару са я събрали тая нощ за да стартира утре. Няма да ме учудят. В това нямат равен. :wink: Мийк се е приземил много твърдо на един скок и е посчупил колата - губи 5 мин.

Иначе сега прочетох нещо много любопитно. На сервиза Гронхолм е казал, че вече е спокоен и ще кара нормално без да поема рискове. Телеметрията обаче е показа, че в етапа Онюмпоя, той е бил на най-високата предавака с пълна газ общо 46 сек. като е развил средна скорост от 171 км през това време! Тези данни са най-дългото време на пълна газ записвани от телеметрията на тима на Форд досега! Иначе човека си кара спокойно и без рискове, да... :D
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот P.Solberg » Съб Авг 19, 2006 17:32

За някои това е спокойно, но за други това си е каране на 100%, ето къде е разликата между пилотите и "пилотите".
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот PAS_RALLY » Съб Авг 19, 2006 22:13

МММммм браво бе че той изобщо не е карал на 100% много си прав Владо за разликата но за мен Субару тази година са пълен провал и като че ли има малко вина и Солберг
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта