Новини от WRC...

Дискусия за Световния рали шампионат

Новини от WRC...

Мнениеот damon » Сря Юли 05, 2006 12:33

Както се очакваше Ситроен потвърди, че Дани Сордо ще бъде официален пилот и съотборник на Себастиен Льоб следващите два кръга - Рали Германия и Рали Финландия. Нищо не се съобщава за плановете на французите за следващите състезания и за бъдещето на Хави Понс. Сордо ще кара в М1 отбор т.е. Ксарата ще бъде спецификация 2006 - без активни диференциали. Такъв автомобил той все още не е карал.

Тоши Арай - борещ се в PCWRC ще кара честно Субару Импреза WRC за Рали Япония сервизирано от SWRT.

И последната интересна новина е от ФИА. Днес е срещата на FIA World Motorsport Council. Очакват се интересни новини. Ще заседава и Рали комисията на ФИА.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Lubo » Сря Юли 05, 2006 13:02

И аз очаквам някакви по-точни планове за бъдещето.Ще видим какво ще изумуват.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот plm » Чет Юли 06, 2006 07:13

Големи промени готвят от ФИА в СШ.
Но, първо за календара- и през 2007 сезона ще е от януари до декември. Отпадат Австралия, Турция и Къпър, като се включват Португалия, Ирландия и Норвегия. Броят на състезанията ще се уточни по-късно, като има вероятност да станат 20, а отборите да стартират "само" в 16.
През сезон 2007 ще бъде ограничен броят на използваните мотори и те трябва да са една спецификация.
Отпада системата суперрали, ще се дават някакви бонуси ...но,в крайното класиране ще бъдат само екипажите, завършили всички отсечки.
Забранява се движението на рали автомобил на преходите с по-малко от четири колела.
Ограничават се тестовете.
От 2008 година ще има един доставчик на гуми.
Пилотите с коли S2000 ще получават точки за PWRC.
На следващите заседания ще се уточняват детайлите.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот MARVI » Чет Юли 06, 2006 11:13

Малеее,ужас.То там всичко се ограничава.Особено за това ,че на преходите е забранено да се движиш с по - малко от 4 колела.... това не го разбирам.Недай си боже караш си по отсечката,без да искаш настъпваш голям камък и гумата ти се откъсва....това означава,че ралито за теб е свършило.И ако включат и рали Сафари в програмата,то половината да не казвам и повече от половината екипажи не трябва да завършат заради паднали гуми.Много тъпо е измислено.И за системата суперрали ..... доста недодялано ми се струва .:roll: :evil:
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот txl » Нед Юли 09, 2006 13:25

Наистина много промени се готвят. Пламен е споменал повечето от тях. Ето оригиналния текст от сайта на ФИА:

WORLD RALLY CHAMPIONSHIP

As a cost saving measure, a limit on the number of engines, with a single specification per year, will be introduced from 1 January 2007. The number of engines, with detailed regulations, will be proposed at the next World Council meeting.

Applicable from 1 January 2007, the existing Super Rally rules will be replaced by a system of bonus points applied for each leg of a rally (1st = 3 points, 2nd = 2 points and 3rd = 1 point), to ensure the final classification applies only to competitors who complete the entire route. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting.

From 1 January 2007, Priority 1 drivers can only test for the manufacturer for which they are designated and, as part of a long-term objective, the number of test days will be reduced by means of technical measures.

Remote servicing, under restricted conditions, will be permitted from 1 January 2007. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting.

Drivers of Super 2000 cars taking part in the FIA Production Car World Rally Championship can score points for the Championship classification, as of 1 January 2007. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting.

From the beginning of the 2008 season, all World Rally Car entrants will use tyres from a single supplier. Run-flat ‘foam’ will not be permitted. Tenders will be invited from tyre companies.

The introduction of Biofuel, at the earliest opportunity, is being studied by the FIA Technical Department.

From 1 January 2007, it will be forbidden for competition cars running on less than four wheels to be driven on liaison sections. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting.

The World Motor Sport Council approved the 2007 FIA World Rally Championship calendar, which will continue to run to the existing January-December format.

2007 FIA World Rally Championship

19-21 January Rallye Automobile Monte-Carlo
09-11 February Swedish Rally
16-18 February Rally Norway
09-11 March Rally Mexico
30 March-01 April Rally de Portugal
04-06 May Rally Argentina
18-20 May Rally Italia-Sardinia
01-03 June Acropolis Rally of Greece
03-05 August Rally Finland
17-19 August Rallye Deutschland
31 August-02 September Rally New Zealand
05-07 October Rallye de France - Tour de Corse
12-14 October Rallye de España
26-28 October Rally Japan
16-18 November Rally Ireland
30 November-02 December Rally GB


The World Rally Championship Commission will decide whether to add further events to the 2007 calendar and will make a proposal at the next World Council meeting, together with a new method for the scoring of points counting towards the Championship.

The FIA Junior and Production Car World Rally Championship rounds will be proposed at the next World Council meeting.


http://www.fia.com/mediacentre/Press_Releases/FIA_Sport/2006/July/050706-01.html

Явно това са само насоките, в които ще се променят нещата, така че много от детайлите за сега не са ясни.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот damon » Пон Юли 10, 2006 12:38

Явно пълните промени ще се разберат на следващата среща. Има интересни моменти като новия формат на суперрали, отдалечени сервизи, забраната да се кара на по-малко от 4 колала... Ще изкаме да видим точните промени, сега е трудно да се коментира много...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Lubo » Пет Юли 14, 2006 20:35

Кога е следващата среща?
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот txl » Пет Юли 14, 2006 22:11

И аз си зададох този въпрос, обаче на сайта на ФИА не можах да намеря отговор...
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Сря Сеп 20, 2006 22:33

damon написа:Явно пълните промени ще се разберат на следващата среща. Има интересни моменти като новия формат на суперрали, отдалечени сервизи, забраната да се кара на по-малко от 4 колала... Ще изкаме да видим точните промени, сега е трудно да се коментира много...

Мина и следващата среща на рали комисията на ФИА и нещата се объркват още повече
Следващата ще бъде на 18 октомври и вече трябва да са ясни окончателните правила за 2007.
А не ми се коментират сегашните предложения, защото пак искат да връщат суперрали, но с 10 минути, календара искат да променят...
Не ми се коментира , защото от ФИА ни побъркаха нас, които коментираме и дискутираме ралита, а как ли са ангажираните в СШ?
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Вто Окт 17, 2006 20:37

Тази година имаше едно първенство в С2000 подпомагано от Евроспорт и доколкото си спомням включваше 4 ралита.
Вече има календар за 2007 и ралитата са повече, вкл. Турция, Барум...
А за рали България ние, феновете се надяваме на развитие, но май за нещо такова извън България не знаят.
Ето календара за 2007
Rally Safari
Rally St. Petersburg
Ypres Westhoek Rally (Belgie)
Rali Vinho da Madeira (Portugalsko)
Barum rally
Rally San Remo
Turecká rally
Rally Valais (Švýcarsko)
Čínská rally
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Сря Окт 18, 2006 10:51

Тази група С2000 за съжаление продължава да се развива както аз си мислех, че ще стане. Имам чувството, че цялата работа е изкуствена - както и с този Евроспорт шампионат. Нещо не ги виждам тия С2000 коли в близкото бъдеще... Дано да не съм прав. Би било интересно да навлязат масово поне в Европа.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот plm » Сря Окт 18, 2006 20:28

Пак за С2000.
Днес четох инфо за Тойота и по-точно:
"Британския RED ще има грижата за разпространяването на Тойота С2000 по цял свят."
До сега имат добра макадамова версия, карана в Южна Африка. Предстои хомологация,асфалтова версия, тестове / с Алистър Макрий/...много работа.
А след 2-3 дни на Антиб ще видим и Пежо С2000, макар и като "нула" с Паници.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Съб Окт 21, 2006 23:38

Сега четох на сайта на ФИА, че на 18.10 на Световния моторспорт съвет към ФИА е изказано предложение за трансформация към единствен доставчик на гуми за 2008 - най-вероятно BFGoodrich.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот techfan » Нед Окт 22, 2006 01:23

Същност,според мен- С2000 е едно продължение и добра алтернатива на група Н в близко бъдеще.За съжаление все още няма твърде голям интерес към този клас от повечето производители ,макар че има вече заявки за доста интересни хомологации:
Фиат -Гранде пунто,които вече са доста напред пред конкуренцията-видяхме го и на живо тук;Фолксваген-поло МК5,представено вече от един сателитен тим на VW Racing и VW Motorsport ( има дори оферти за наемането или продажба на заинтересовани тимове);Пежо-207 ,които наскоро стартираха програмата си за С2000-направиха и тестове,а мисля че сега ще го изпитат в действие на настоящото последно рали от европейското;както и Тойота ,за които все още нямам някакви впечетления;
Има информация ,че се очаква включване/или поне заявен интерес и на други производители-като Шкода,Рено(Дачия) ,Мицубиши,Форд ,Мазда,дори Субаро ... Надявам се скоро да стане интересно около този клас.
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот P.Solberg » Нед Окт 22, 2006 10:25

Потенциала на Пежото изглежда много обещаващ. Французите имат от какво да почерпят опит - 206 WRC, 306 Макси, 206 Супер 1600. Като я гледах по тестовете Супер 2000 ми направи супер впечатление и си мисля, че ще набие Гранде Пунто, което за мен е тромаво.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Следваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта

cron