txl написа:plm написа:От Ситроен искат и връщане на "обратния"ред на стартиране, т.е. след първия етап победителя стартира 15-ти.
Ралито, като дисциплина е характерно с непредсказуемост, изненади, опит, скорост, техника, късмет,...И с това , че временния водач кара първи.
И все пак дали ралито не е по-истинско, когато победителят кара 15-ти, вместо в първите два от трите дни първите няколко в класирането да се надлъгват със спиране преди края на отсечките, нарочни закъснения по контролите и прочее тактически ходове, за да определят реда на стартиране за следващия ден. Аз мисля, че е по-добре с обратния ред на стартиране.
Факта, че лидерите се стремят към "късно" стартиране говори за определено предимство. Съвременните технологии позволяват докато кара даден състезател да следи времето на прекия си конкурент.
Това не го одобрявам. Още при трагичния инцидент на Марко Мартин го написах тук.
От друга страна находчивите италианци с по-малко пари дават информация на пилота си с табели, като на писта. В друга тема показах клипа, как информират Росети.
Според мен лошо е друго.
Болшинството от публиката не знае...какво е класирането в момента.
Защо намразих пистите?
Няколко години съм гледал ЕШ на писта в Бърно. От трибуните добре се вижда как карат, но не се знят времена, класиране...Затова предпочитах да не гледам как карат, но да знам какво става. И се постарах да съм в боксовете.
Голяма част от зрителите отиват да гледат/с жени, деца..../.Но, примерно,миналата седмица са гледали футбол, където резултата е ясен.
И какво ще разберат такива зрители от ралито?
А с тези бонуси очевидно ни е много трудно. Затова и ги махнаха у нас.
Това ми е представата за рали.
Рали се кара и на мокро, и с пясък, и с дупки, и на тъмно,...Това е чара на ралито.