|
||
plm написа:Вече няколко дена се коментира "блестящата" идея на Макс Мозли. Очевидно във ФИА са обсебени от Ф1 и работят в насока - всички спортове като Ф1.
Идеята е за някакви коли с един двигателен мост/заден/ , ...
Такива серийни коли има много малко, и идеята е да се правят не от производителите, а както е във Ф1 от други, малки фирми.
Знаете за проектите на Колин Макрей. Хоби му беше да си прави кола за рали.
Сега немога да намеря снимка, но последната му кола ще се кара в Унгария след месец-два.
Та, с тази идея от ФИА ще унищожат ралито като дисциплина. Ще гледаме някакви измислени, уникални автомобили.
Преди години много лесно избрах ралито пред Ф1. Защото за формулата само четях, гледах снимки,..беше/и е/ нещо далечно от мен, дори не мога да пипна такава кола.
Ралито е по-реално за феновете. Ралита имаме и у нас. Формула нямаме. Колко са феновете гледали Ф1 , и колко са гледали някакво рали?
Освен това, рали автомобилите поне на външен вид трябва да приличат на предлагани модели в магазина. Ярък пример-Пежо 205, което няма нищо общо с бегачката 205. И феновете като видят как кара Ари Ватанен 205 да отидат на следващия ден да си купят 205.
Субару естествено за заявили, че ако това стане прекратяват участие.
Ако се приеме това ралито като дисциплина ще изчезне.
WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
With immediate effect, the restriction on parts will be eased for new manufacturers in their first year of entering the Championship. A new manufacturer may ask the FIA for a waiver to use two additional engines without penalty, and a change of parts, as described in the Sporting Regulations.
The new technical regulations for the future World Rally Car will become effective from 2011. The WRC Car will be based on the current Super 2000 and Group N cars, fitted with a supplementary kit, which includes turbo and rear-wing additions. The kit must be able to be fitted or removed within a defined time limit, to be determined.
The current World Rally Car regulations will be extended to include the 2010 World Rally Championship, subject to technical controls. The new World Rally Car will be permitted to compete from 2009 and score points in the Championship from 2010.
The Japanese and British rounds of the 2008 FIA World Rally Championship will now take place on 31 October to 2 November (Japan Rally) and 5 to 7 December (Wales Rally GB).
From 1 January 2009, winning co-drivers in the FIA Junior and Production Car World Rally Championships will be awarded a world title.
WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
The WMSC has directed the FIA to finalise negotiations for the appointment of a central promoter for the World Rally Championship.
From 2010, Group N and S2000 cars will be renamed Superproduction cars. Group R cars will become known as Production cars.
The Cyprus Rally and Rally Poland have been approved for the 2009 calendar following the observers’ reports.
RALLYING
Within the framework of the FIA European Rally Championship, an “FIA European Cup for two-wheel drive cars” will be created from January 2009. Drivers and co-drivers must be registered in the Championship and compete in at least six events to be classified.
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта