Ferjancz написа:Да живеят малолитражките - ай сиктир бе драги зрители. Да са ви честити атмосферните ВРЦ-та. Насила ще съсипят спорта. То не беше С2000 с турбо , сега пък атмосферни ще са, само спойлери ще им слагат, аре пък после 1.6 с турбо, ама пък и евтин ще да е, видиш ли.
То верно, че рендето Гр.Б е 1.4, тогава не са мислили за разходи, нали?
От ФИА чак сега се сетиха за такъв вариант.
Сегашните ВРЦ-та са двулитрови с компресор. Нито Форд, нито Ситроен имат такава базова кола.
После се заплеснаха по С2000. Това... въобще не може да се сравнява с ВРЦ.
И тъй като нямаше диалог ФИА-производители нямаше и съгласуваност.
В последно време доста производители предлагат 1600Т, което може да бъде не скъпа база за ВРЦ кола.
Да припомня, че в гр.Б имаше коли с 1700, с 1800,...
Въпроса е какви ограничения ще им измислят. Нещо, което пак отлагат.
Дано 2010 гледаме у нас сегашните ВРЦ-та и С2000, та да се види ясно огромната разлика. И по важно-губи се атрактивното.
Спорд мен от август 2010 до 2013 ще е поредния спад в СШ.
Това, че в последните години от ФИА се...изложиха е ясно. Сега се опитват да пооправят нещата. Може би ISC вече е фактор.