Я и аз да направя един анализ...
- Льоб и Ситроен - традиционно доминиращи, въпреки, че личното ми мнение е че ако Льоб продължаваше да кара с това темпо Гронхолм щеше да го победи. Интересна е ситуацията как би карал Льоб ако Гронхолм нямаше проблемите с турбото. Понс също караше неочаквано за мен добре, и днес не рестартира по системата суперрали тъй като сега Ситроен ще могат да сменят двигателя за Корсика.
- Дани Сордо - безспорно "Звезда на ралито", уникално представяне въпреки че аз го очаквах. Сордо може би ще бъде бъдещия Сайнц, поне засега показва точно това.
- Гронхолм и Форд - безспорно най-бързия в ралито. Той щеше да бъде победителя в ралито ако нямаше проблеми. 10 етапни победи от 16 спец етапа. Както каза Сингулус тук е интересен момента защо се получи това и дали просто това състезание допадна на Форд. И дали формата на Льоб падна или Ситроена не беше толкова добър тук. Втори интересен момент е какво щеше да бъде развитието ако Гронхолм не беше получил проблемите с турбото.
- Бенге - той също като Сордо е "Звезда на ралито 2". Супер представяне! Същото се отнася и за Ян Копецки - изцеди доста повече от очакваното от Шкодата.
- Дювал - интересно беше завършването му. Той е един уникален пилот според мен, но имаше проблеми с колата. Мисля, че можеше да бъде и по-напред.
- Субару - отново много зле. Явно японците са в голяма криза и чак да се чудим как взеха 3 точки в това рали.
Надолу в класирането - слабо представяне за Щол. Може би се дължи на катастрофата в тестовете преди ралито. От Жил Панизи също се очакваше повече...
В С1600 победи леко изненадващо Прокоп, но той е асфалтаджия доколкото ми е известно, а Ситроена му е бившия на Сордо от миналата година. Мийк въпреки че отпадна първия ден завърши трети благодарение на Суперрали. Новата система тази година работи на пълни обороти, та чак пушек се вдига... Вече може да отбелязваме като по-специални състезанията в които някой от първите не се е възползвал от нея.
Safe is risky.