popodopolo написа:fan73 написа:beta_racing написа: Върни се 2002 и 2003 и гледай какво е постигнал
До тук две титли,ами до девет,айде стига сте се самозалъгвали погледнете реално на нещата(пак повтарям не отричам че е добър пилот) очаквам да скочат още доста хора но това си е мое мнение с което не ангажирам никой
Той Ожие като го изпрати подобаващо ще се укротят защитниците му
!
Жалкото в случая е че тъкмо феновете на Льоб се превръщат най-яростните критици на Ожие!И не защото Ожие не го може а защото май той е единствения който успя да се бори като равен с равен с Льоб!
пп.За мен Льоб е страхотен пилот,велик пилот,любимец до появата на адаша му но.......дори и Господ не може да спре времето,всичко с годините си!
Напротив, fan73, 2002 и 2003 не са години, в които Льоб печели титли
Запознай се по-добре с историята на спорта... Това са годините му на израстване в световния шампионат, като към тях трябва да прибавим и част от сезон 2001 - най-конкурентния в историята на WRC (в случай, че това е важно за теб). Моля те, погледни
този клип в минутите от 17:58 до 18:29 - доста пророчески думи бих казал! Ако не можеш да си ги преведеш, с удоволствие ще го направя. Ако ти е интересно и имаш време, изгледай целия клип и виж за какво става въпрос. В дебюта си с Ксара WRC Льоб завършва на 11.4 секунди зад Жил Панизи при смазваща друга конкуренция. Пак казвам - в дебюта си с колата... или това е маловажно?
Казваше, че е нямал конкуренция - ето видя, че е имал и видя какво е показвал. Други примери смятам, че няма защо да се дават (а има доста).
Да, тъй като съм обективен, не отричам, че тази конкуренция, която имаше от 2001 до 2003 година рязко спадна в следващите сезони. Но този факт обаче далеч не означава, че това е причината за титлите му. Защо примерно на Рали Корсика през 2005 бяха подобрени всички времена на абсолютно всички етапи (говорим за еднакви етапи с преди години без промени)? Нарочно не споменавам факта, че това е единственото рали в историята, в което етапен победител е един пилот за всички етапи (включително и шейкдауна), защото ще кажеш, че е нямал конкуренция. А тогава как и всички рекорди също бяха подобрени...... Както и да е.
Не съм никакъв защитник на Льоб, напротив - обективен съм доколкото мога да бъда и откровено се дразня, когато се казва, че бил постигнал титлите си, защото нямал конкуренция. С примерите от по-горе се доказва точно обраното, а и трябва да се има предвид, че по времето на онази конкуренция той е бил още млад пилот, нямащ нищо общо със сегашните си рутина и опит. Осъзнаваш ли какво напрежение е било за него да бъде съотборник с имена като Карлос Сайнц и Колин Макрей, и направо да ги "забрави" като по-предно класиране в края на 2003?
За мен той направи поредната си мъдра стъпка като се отказва точно сега - в един от последните моменти, в които ще е все още номер 1. Защото никой не е вечен и все някога ще бъде изместен. Лично досега не съм виждал никой да прави такова нещо и му свалям шапка, защото само мога да си представя колко е трудно едно такова решение да се вземе докато все още си на върха!
Що се отнася до Ожие, то той за мен е следващият Льоб - "замахът" при него е много голям, класата - също! И това си пролича още преди няколко години. Не мога да коментирам неговото поведение в последната му година за Ситроен, защото не съм бил в кухнята на отбора, но при всички положения не това трябва да е поведението за тяхното ниво... Все пак си мисля, че има и известно право да се държи така, но пък има и покритие - резултатите са налице. Сигурен съм, че огорчението при Ситроен е голямо, защото в крайна сметка изгубиха само те... За тяхно съжаление и/или за радост на други, те създадоха още един титан в спорта, но знаем, че двама големи в един отбор няма как да се "разберат". Друг такъв пример във WRC са Колин Макрей/Карлос Сайнц (сезон 1995), а и във футболните отбори сме виждали, че когато в даден отбор има прекалено много звезди, работата не върви...
Както и да е, отплеснах се - с всичко исках да кажа, че Льоб не е това, което е, защото нямал конкунреция! Льоб е феномен в историята на спорта и името му вече отдавна е станало синоним на думички като "непобедим", "единствен" ........и само на себе си - "Льоб"
Себастиан Ожие пък е неговият наследник, но колко успешен ще бъде занапред, зависи само от него! Аз съм голям оптимист, но само времето и той ще ни покажат!
И, като се замисли човек, всъщност виждаме, че вече сравняваме следващите именно с Льоб - Себастиен Ожие не е Себастиан Ожие, а е "наследникът на Льоб", "новият Льоб". Това само показва колко велик е Себастиан Льоб и каква следа оставя в рали спорта... Наистина се радвам, че бях негов съвременник!