Сузуки с WRC

Дискусия за Световния рали шампионат

Сузуки с WRC

Мнениеот Lubo » Нед Фев 05, 2006 20:57

От другия сезон японците започват участие с wrc автомобил.Супер 1600 също ще го развиват :lol: .
Така догодина 4 марки със сигурност ще развиват коли:Субару,Форд,Ситроен и Сузуки.По-късно към тях ще се присъединят Мицубиши и Хюндай.
С очакваното засилване на Супер 2000 се очакват доста итересни състезания,а и новите правила позволяващи участието на частни отбори допълнително внася подобаваща интрига.

На фона на това развитие(имам на предвит новите групи),ми е много чудно кво ще стане с гр.Н?Доста народ влагат сумати пари за нови коли от тая група и не ми звучи реално те да бъдат в една група с Супер 2000.А не ми се вярва да я ликвидират.

Има ли някой идея кво ще стане с гр.Н?
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот Singulus » Нед Фев 05, 2006 22:47

Дай линк да прочетем, че така пак на слух мяза...
Ако ще влязат през 2007-ма, то те вече би трябвало да са започнали работа по колата и да се знае най-малкото модела, върху който ще се базира рали-автомобила им...
Иначе за гр.N - само два производителя правят такива коли, което от гледна точка на самите машини не е много интересно, за разлика от S2000, където сума ти производители проявиха интерес, но то ще се види като се разрастнат участията на S2000 коли (ако изобщо стане де)...интересен е и аспекта с разходите сравнени между гр.N и S2000...по памет се сещам, че гр.N кола струва около 70 000 - 80 000 euro, или бъркам!?!?...унифицираните части в S2000 би трябвало да свалят разходите, но пък е всеизвестен факт, че най-евтината мощност (и съответно надежност) идва с турбо, а S2000 са с атмосферни двигатели, което означава със сигурност по-скъпи от тези в гр.N колите...и в крайна сметка (почти) всичко опира до пари (нормално за моторните спортове от високо ниво), но като цяло си мисля, че един глобален шампионат с S2000 коли би бил по-интересен от Production WRC в сегашния му вид...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот plm » Пон Фев 06, 2006 20:38

Singulus написа:Дай линк да прочетем, че така пак на слух мяза...
Ако ще влязат през 2007-ма, то те вече би трябвало да са започнали работа по колата и да се знае най-малкото модела, върху който ще се базира рали-автомобила им...

И аз вчера прочетох подобна информация, днес пък се твърди, че това е обявено официално. Част от програмата на Сузуки беше миналогодишното пълно участие в СШ на двама техни пилоти със С1600.
Базовият модел ще е Suzuki SX4, който ще бъде представен на Женевския автосалон.
Група Н4 е на доизживяване.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Вто Фев 07, 2006 09:34

eWRC-от там прочетох за Сузуки,а не мога да се сетя в кой руски сайт има инфо на по-разбираем език :P
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот K_Power » Вто Фев 07, 2006 09:45

За група Н, цената е доста висока, Ево 9 е около 100 000 евро, а Импреза е много скъпа, има Н12-ки за по 100 000 паунда. А и защо мислиш, че един атмосферен мотор е по-скъп от един турбо мотор. Каквото има в турбо мотора, това има и в атмосферния с изключение на самото турбо, което според мен усложнява нещата, не ги улеснява.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Вто Фев 07, 2006 10:32

Ами за да извадиш (съвсем примерно) около 260-280 коня от атмосферен 2.0 л двигател то този двигател трябва да е "почти" състезателен, а не толкова близо до серийните, а и надежността му ще пострада със сигурност...аналогичната ситуация - има не малко серийни автомобили с турбо двигатели с подобна мощност и кубатура...дето се казва доста по-лесно е да боднеш едно турбо и работата се оправя, отколкото да изтискваш (с доста средства за разработка, тестовe и т.н.) един атмосферен двигател, за да постигне литрова мощност от порядъка на 130-140 коня...и най-вече - въртящия момент...оборотите и самия обем на един атмосферен двигател ограничават теоретичната граница на въртящия момент, а виж с турбо дори сериен автомобил като EVO или Impreza вади въртящ момент, доста надвишаващ показателите на S2000 (без да ги знам точно какви са, то е ясно, че е така)...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот K_Power » Вто Фев 07, 2006 16:16

Съжалявам, мислех, че сравняваш турбо ралиджийка с атмосферна. По-скъпо е, мотора има по-малък ресурс, но атмосферна кола А7 и ти и аз сме виждали как бие WRC!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Сря Фев 08, 2006 20:48

Ето и (може би) малко по-официална снимка:
http://www.rallye-magazin.de/index.php?PHPSESSID=4fqv9pufm6ko7sscrifagj6v32&newsID=8359&view=news_detail

...прави ми впечатление колко много прилича в предницата на Citroen C4...иначе си е класически хибрид между hatchback и SUV в стил Сузуки...
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот K_Power » Чет Фев 09, 2006 22:38

Много хубаво изглежда!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Singulus » Пет Фев 17, 2006 20:53

Според "официалната" засега информация от Сузуки SX4 не е сигурен участник във WRC шампионата, и че нещата може да се изяснят на Женевския автомобилен салон след по-малко от месец...
Да се надяваме, че наистина ще се решат да участват със WRC (то мисля, че вече е решено каквото е решено), слуховете конкретно за Сузуки не са от вчера, по време на разработката на Swift S1600 също се появиха слуховете, че почти успоредно върви разработката на WRC автомобил...
Не съм запознат с финансовите аспекти на Сузуки, но е видимо, че последните години само мощните компании успяват да се задържат в шампионата, разбира се не всичко е въпрос на финансова мощ, не е толкова просто с един отбор (пример - Шкода)...но аз лично ще приветствам една високотехнологична компания като Сузуки, която има какво да даде на рали спорта и да покаже като високи технологии (нещо, което особено много ценя), близко е до акъла, че имат достатъчно know-how при малките двигатели за успех.
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот speedline » Пет Фев 17, 2006 21:23

Singulus написа:Според "официалната" засега информация от Сузуки SX4 не е сигурен участник във WRC шампионата, и че нещата може да се изяснят на Женевския автомобилен салон след по-малко от месец...
Да се надяваме, че наистина ще се решат да участват със WRC (то мисля, че вече е решено каквото е решено), слуховете конкретно за Сузуки не са от вчера, по време на разработката на Swift S1600 също се появиха слуховете, че почти успоредно върви разработката на WRC автомобил...
Не съм запознат с финансовите аспекти на Сузуки, но е видимо, че последните години само мощните компании успяват да се задържат в шампионата, разбира се не всичко е въпрос на финансова мощ, не е толкова просто с един отбор (пример - Шкода)...но аз лично ще приветствам една високотехнологична компания като Сузуки, която има какво да даде на рали спорта и да покаже като високи технологии (нещо, което особено много ценя), близко е до акъла, че имат достатъчно know-how при малките двигатели за успех.


Днес видях в пресата, че все още не са сигурни дали Сузуки SX4 ще е ВРЦ или Супер 2000. На външен вид ВРЦ версията изглежда доста добре въпреки, че отново ще е с по - странна форма - нали това си им е запазена марка. Та това за 2007 или ВРЦ или Супер 2000 от Сузуки - за сега това е ясно - от ФИА зависи всичко. По интересно ми е с какво ще кара Гали след доброто представяне в Швеция останалите ралита - има преговори и с " Ред Бул Шкода " и май ще кара за австрийците. Другият му шанс е частен тим с подкрепа на " Prodrive "...
Аватар
speedline
 
Мнения: 1219
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 10:01
Местоположение: София/Сливен
Име: Nikolay Arnaudov

Мнениеот EVOsport » Пон Фев 27, 2006 12:01

Че на тея от Сузуки няма ли да им дойде малко нанагорнище, СуперАгури в формула1 а сега и WRC. Да не говорим и за пистовите
мотори и С1600.
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот Lubo » Пон Фев 27, 2006 13:22

Парите не са проблем на никой производител.По-важни са мераците за участие :wink:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот Singulus » Пон Фев 27, 2006 14:18

Добре де, що говориш наизуст...бил важен мерака...то ако ставаше само с мерак, то и ние щяхме да си направим WRC коли и да се пусне в световния да се пробваме...
Има ли си някой представа какви са разходите по един заводски WRC отбор, и не на второ място - какви са приходите от този отбор (спонсори, тв права и т.н.)...който си няма, нека се поразрови и да разбере за какви суми става дума.
In the long run, we are all dead.
Аватар
Singulus
 
Мнения: 196
Регистриран на: Съб Апр 16, 2005 17:00
Местоположение: Sofia
Име: Росен Петров

Мнениеот PAS_RALLY » Пон Фев 27, 2006 23:00

Та нали Ситроен и Пежо заради тва се отказаха ако им беше до мерака :wink: малии не ми се мисли само коли отбори ралита направо рай ма не е така то и Мицото ако нямаха финансови проблеми щяхме да се радваме на Гали на всички стартове и не само на него но всичко е пари :cry:
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Следваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта

cron