Страница 5 от 5

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Нед Мар 11, 2012 21:53
от beta_racing
Перфектно рали за Ситроен. След грешка на Солберг в началото на ралито, заради която дойде и първата спукана гума, а и след малшанса за Яри-Мати с ударения камък, ралито за Форд тръгна надолу. След това имаше издигане до 3-то и 4-то място за тях двамата, докато Ситроените направиха повече от солидна преднина, но това последно напъване на дългия етап нямаше никакъв смисъл при положение, че Латвала беше на около 1 минута и 20 секунди зад Хирвонен. Преди да се преобърне беше направил 15-тина секунди на най-близкия Хирвонен и 17-18 на Льоб, но......едва ли Хирвонен и Льоб са карали на макс. Както и да е, Латвала трябваше да се кротне и да вземе едни 15 точки (минимум) вместо сега да се вайка за 0..........защото на края на годината двете нули, които има до момента, може да изиграят голяма роля!

Не можем да подминем и Остберг, който започна да дава постоянни и по-важното - силни резултати. Новиков на това рали напомни за себе си :) Очаквах повече от Ал-Атия, но...дано да се доразвие с колата. Не трябва да подминаваме и Танак, който е на 1 минута и 40 секунди пред катареца и всъщност само на 10-тина секунди зад Остберг.


Със следващото рали (Португалия) се завръщаме в Европа, но преди него водещите пилоти ще се насладят на част от митичния етап Фафе-Ламериня от "старото" Рали Португалия, намищат се на около 600 км ма север от сегашното Рали Португалия.

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Нед Мар 11, 2012 23:17
от bat_jori
В Форд не си ли говорят ,не анализират ли ситуацията преди всеки ден -това което направи Латвала граничи с малоумието ,какво мислеше че ще постигне ЯМЛ за 54 км ,след като за 340 км не му се получи .Поне имат някакъв повод за радост Фиестата не губи мощност на високото,предимството на Ситроен вече е заличено.За мен Ньовил се представи много обещаващо въпреки малкото км на макадам .
А за шампиона имам чуството ,че ги е карал тия ралита знае какво ще стане още преди да са почнали .Само дебне и си кара неговото си каране и накрая пак на капака с шампанско в ръка.
Изображение

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Пон Мар 12, 2012 11:20
от popodopolo
от някое видео не изскочиха ли кадри с НУЛАТА? :roll:

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Пон Мар 12, 2012 18:56
от bat_jori
То било сериозна -работа
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j0H7Q3pZics
Има тук ,там свито май :)
Изображение
Латвала има да се учи от Евгени
http://www.youtube.com/watch?v=HPLU20C05Tc :D

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Пон Мар 12, 2012 22:26
от Victor
Някой ако може да направи една калкулация само тия двамата колко бегачки бракуваха и това изразено в пари?!??!!!! :shock:
Но пък това обяснява резултата при руснака:
http://www.youtube.com/watch?v=FKVd4X3M ... re=related
Вътре в колата е било такава пушилка...

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Пон Мар 12, 2012 22:45
от bmw sport
Е БАТЕ само контактине им ключове немога да нося,ама така се бие LOEB!

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Вто Мар 13, 2012 12:46
от OgyWRC
И двамата са изключително агресивни и бързи пилоти и макар това да им носи проблеми, за мен те са едни от най-атрактивните екипажи. И двамата са пренавити и това им пречи, по същия начин караше и Ожие във втория ден на Монте и направи грешка, явно Льоб е голяма психологическа бариера за всички амбициозни конкуренти. Латвала беше по-спокоен като втори пилот и даваше резултати, което се отнася сега за Мико.

Та стига им смятахте парите и колите (навремето сигурно някой и на Колин е правил такива сметки), щом са там и могат да си позволят да карат по този начин, евала. За недоволните има надежда в новите имена Ожие, както и Танак, Нювил, Микелсен, Абринг ... особено последните все още често прескачат границата на възможното, но явно това е пътя на развитието и дано го извървят до край.

Снощи гледах репортажа от ралито и за пореден път съм възхитен от скоростта на водещите отбори, борбата е сериозна.

Re: Рали Мексико 2012

МнениеПубликувано на: Чет Мар 15, 2012 13:50
от Rally Fan
За жалост не можах да проследя състезанието, освен първия ден. Но както разбирам сега, ралито се е развило особенно драматично... отново перфектно състезание за Льоб, Хирвонен подобаваща 2-ра цигулка както винаги.. в общи линии си свърши работата. Ситроен в момента имат може би най-стабилният отбор до сега, което вероятно ще си даде своето отражение в края на година, а може и по-рано. Но.... Льоб, и като, че ли никой друг не блести с нищо. Никой не може да се доближи до Льоб освен 1-2ма и то, само ако той им позволи (СПОРЕД МЕН). Имам усещането, че единствените в момента, които могат да се борят със скоростта на Себастиян са Латвала и Ожие. Не крия, че симпатизирам на Латвала, защото от всички, май само той иска да победи Льоб, но му трябва още време според мен. Ще видим Ожие с новата кола, но като психика мисля, че с ЯМЛ са изравнени. Както и да е .... Това колко коли е строшил Латвала, или защо кара въобще Уилсън, или както каза Оги, колко коли е строшил Колин.... на кой му пука, имат възможност - трошат, нямат - не трошат. А и .... ако всички малоумни пилоти спрат да карат, защото трошат прекалено много коли, правят елементарни грешки и нямат никакво развитие, ще останем да си гледаме само Льоб по отсечките, тогава какъв фън ще е ... :D :Х Не претендирам, че искам Латвала или някой друг да стане световен шампион, но искам да гледам битка, спортна злоба и агресия.....рали, а това при Хирвонен,Уилсън,Х.Солберг, Аружо, Нобре и т.н. някак си липсва. Надявам се следващото рали на Португалия да има битка, защото на Мексико, май... я нямаше по една или друга причина. :)