За жалост не можах да проследя състезанието, освен първия ден. Но както разбирам сега, ралито се е развило особенно драматично... отново перфектно състезание за Льоб, Хирвонен подобаваща 2-ра цигулка както винаги.. в общи линии си свърши работата. Ситроен в момента имат може би най-стабилният отбор до сега, което вероятно ще си даде своето отражение в края на година, а може и по-рано. Но.... Льоб, и като, че ли никой друг не блести с нищо. Никой не може да се доближи до Льоб освен 1-2ма и то, само ако той им позволи (СПОРЕД МЕН). Имам усещането, че единствените в момента, които могат да се борят със скоростта на Себастиян са Латвала и Ожие. Не крия, че симпатизирам на Латвала, защото от всички, май само той иска да победи Льоб, но му трябва още време според мен. Ще видим Ожие с новата кола, но като психика мисля, че с ЯМЛ са изравнени. Както и да е .... Това колко коли е строшил Латвала, или защо кара въобще Уилсън, или както каза Оги, колко коли е строшил Колин.... на кой му пука, имат възможност - трошат, нямат - не трошат. А и .... ако всички малоумни пилоти спрат да карат, защото трошат прекалено много коли, правят елементарни грешки и нямат никакво развитие, ще останем да си гледаме само Льоб по отсечките, тогава какъв фън ще е ...
:Х Не претендирам, че искам Латвала или някой друг да стане световен шампион, но искам да гледам битка, спортна злоба и агресия.....рали, а това при Хирвонен,Уилсън,Х.Солберг, Аружо, Нобре и т.н. някак си липсва. Надявам се следващото рали на Португалия да има битка, защото на Мексико, май... я нямаше по една или друга причина.