Страница 5 от 6

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 10:11
от maldini75
Ехххх, обещаваща битка беше се заформила, жалко пак за Солберг.

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 11:14
от QUATRO
Проблема не е в Петер а в слабото окачване на Форд - и ония човечец го каза по радиото . В Аржентина същия проблем пак камък и пак строшено окачване . Е па тия от Ситроен все едно не удрят камъни - Льоб на клиповете излиза от етапите без брони и прагове ама излиза значи и той удря камъните .

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 11:20
от P.Solberg
Да, проблемът е слабото окачване, което е предизвикано от излизане от пътя.

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 11:36
от todor hristov
Наскоро имаше предаване по Мотърс-а за М-спорт. Прекрасно разработен бизнес- организация, почти пълна гама от рали автомобили. Уилсън сподели,че не е доволен от развитието на Танак,в когото са инвестирали много. Явно е също,че Латвала плаща добре за да има ВРЦ автомобил. Представянето му, а и това на Солберг вредят на имиджа на марката. За професионалистите е явно,че фордовете са достатъчно добри за да побеждават,обаче за феновете,точно обратното. Така,че аз си мисля,че Уилсън в средносрочен план ще трябва да вземе някакво " имиджово" решение относно представящите го пилоти. Местните добри пилоти,разполагащи с пари, понастоящем се занимават с неща,които ги отдалечават от професионалния спорт- пилотиране на хеликоптери,жени и т.н.

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 11:46
от QUATRO
Ама той самия Уилсън си постава пилотите в некакъв Камикадзе режим на каране па после не бил доволен .

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 11:53
от Heaton
Божке не знаех, че Латвала си плаща за да кара, това обяснява много...единствения шанс на форд, беше да привлекът Ожие, които несъмнено е наследникът на Батю, изтърваха го и се задава ерата на Фолксваген...

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 12:24
от QUATRO
Ееее и роботът удари колата и спука гума - и той е хора .
Але тоя си смени гумата наполовина от времето за смяната на Латвала .

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 13:05
от prodrive
А дали ще дават наживо power staga-а ?

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 13:14
от Radiomen
Пичове, някакви идеи за power stage online ???

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2012 14:31
от QUATRO

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Пон Май 28, 2012 20:04
от clio16
Ето няколко клипа от личната колекция :) :) :)

https://www.facebook.com/photo.php?v=44 ... =2&theater

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Пон Май 28, 2012 22:36
от QUATRO

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Вто Май 29, 2012 02:21
от damnit
Много, много жалко за Солберг... Чак не ми се следи вече тва ВРЦ.. егати каръка...

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Чет Май 31, 2012 17:13
от Цецо
Аз пък се чудя как Танак оцеля... един път не мина покрай мен нормално. Винаги беше извън линията, тотално аут ъф контрол. Много е луд. Докато Новиков показа много стабилни минавания, жалко, че не завърши.

Иначе от 4-ката, какво да му коментираме. Традиционно - Латвала си показа рогата, ама за кратко, Пешо натиска, натиска и в типичния за него карък се срина накрая. Мико стабилно в сянката на Льоб, който пък не пропусна да остави усещането, че има тотален контрол върху ралито, от първата до последната секунда. Абе Голем е, просто е голем. Смаза ги и тактически през цялото състезание, смаза ги и чисто пилотски на Power-а. Просто беше безцеремонен.

Форд да вземат да приберат Сордо, че е грехота да се затрива такъв пилот. Липсва ми по терена. Ожие ще е сериозна заплаха за батко си догодина :)

Готино рали стана. Българите обаче бяхме чуствително по-малко от друг път. Що така бе хора? Ако догодина няма Акрополис както се говори, това си беше шанса да гледаме шоуто в прахта и камъните.

Re: Рали Акрополис, 24-27 Май 2012

МнениеПубликувано на: Чет Май 31, 2012 21:22
от OgyWRC
Изключително преживяване беше Акрополис 2012, за пореден път най-бързите пилоти в света ни оставиха с отворена уста (пълна с прахоляк ;-). Дано слуховете за отпадане на състезанието от шампионата не се сбъднат.

Състезанието

Много силно каране на всички в челото, всички се раздаваха (може би с изключение на Мико). Льоб този път трябваше да се потруди повечко за победата и когато всичко изглеждаше решено, спука гума и я смени за 1м. 40сек. За пръв път го видях да излиза от бързи завои в стил „Латвала”, на места наистина караше на макс (Flat out, както самият той каза). От друга страна Латвала изненадващо караше в стил „Льоб”, но май още не сменя гуми толкова бързо. Бат Пешо още преди ралито беше нетипично съсредоточен и амбициран, естествено кара изключително атрактивно и агресивно, особено в Събота при трудните условия, но в първата неделна отсечка при равни сплитове с Льоб пое риск и не успя … както сам каза „ … вече имам достатъчно втори места …” Надявам се скоро да успее да спечели, защото това ще даде голям стимул на този толкова емоционален пилот.

От частните пилоти най-консистентен и бърз беше Мадс Остберг, който не се разколеба, дори когато чукна един твърде смел или глупав фотограф. Танак показа изключителна агресия и при всяко негово минаване очаквахме екшън. Но ако говорим за атрактивност, то приза печели Ал Атия, как я размяташе тази кола, на две или едно колело … нахлуваше с невероятна скорост в завоите и може би именно за това губеше време. Не върна газта и на скокчето, което го приземи извън трасето … не го слуша главата ;-) Виж Новиков беше по-умерен и стабилен от миналата година. Изненадващо силно състезание за Прокоп, докато Нювил имаше кратки проблясъци, въпреки че карането му изглеждаше силно.

Ожие беше много силен, както обикновено, Микелсен малко по-предпазлив, но и двете Шкоди все по-малко приличат на S2000. Много добре се представи и новата Фиеста RRC, а и Al-Rajhi (известен сред българските фенове като „братчето”) беше доста атрактивен, даже изтърва един завой увлечен да поздравява публиката с примигване на фаровете.

С минаването на PWRC някак емоциите намаляваха, най-много ми хареса украинецът Гробан, който обаче съвсем не си пазеше колата още от шейкдауна. И точно когато минат последните N4-ки (скучни на фона на WRC), WRC Academy връхлиташе със страшна сила. Тези млади момчета се раздаваха докрай и Фиестичките летяха със страшна сила и нищо чудно, че на Калафари две от тях минаха през таван, но въпреки това завършиха отсечката. Автомобилите са абсолютно идентични, подготвят се заедно в един сервиз и бяха оборудвани с много резервни части, инструменти, течности … цял кит за оцеляване и тъй като всички носеха еднакъв багаж, това не ги притесняваше. Аз очаквах Понтос Тайдеманд да е лидер, но Елфин Еванс направо скри топката на всички. Хареса ми и карането на Алистър Фишер – зарадва ме този блед британски дангалак.

Атмосферата

Както винаги Акрополис се отличава с непринудена атмосфера, всичко се случва някак от само-себе си, но се случва добре. Състезанието е рай за публиката от цяла Европа, просто защото всеки може да си ходи и гледа където и както си иска. От друга страна това води до самоконтрол и обществен контрол, е и камъните които хвърчат от автомобилите са респектираш фактор. Въпреки това тук-там има доста безразсъдни „герои”, не казвам безстрашни, защото явно ги е страх, щом си вдигат адреналина седейки на педя от траекторията.

Още на шейкдауна/QS времето беше нетипично за Акрополис дъжд, после слънце, пак дъжд … и така четири дни. Но това ни най-малко не притесни феновете, особено българските, а те според мен не бяха никак малко. Хубаво беше като се движиш покрай ралито постоянно да виждаш коли със стикери BULGARIAN FANS.

На SS1 едни от най-запалените гръцки фенове Тасос и Толис (който тъкмо се беше возил на тестове с Нобре) ни заведоха на доста интересно място, за което се минаваше през Power Stag-a, но това беше нищо в сравнение с „мястото на Чавдар” на отсечката Тива, където гледахме и двете минавания и просто останахме без думи. На мястото (за което бях пуснал и карта тук) нямаше никой .. просто защото не изглежда като завой ;-) но да видиш на едно тясно тарсе в гората такава изключителна скорост, презцизност и агресия си е уникално преживяване, евала на тези пилоти, които ни накараха да настръхнем! На полигона на Тива изненедващо нямаше многохилядна публика и вероятно това се дължеше на 10-те часа разлика между двете минавания … но през което време ние малко си покарахме по отсечката. (ех, да имаше такива перфектни макадамови трасета и в България …).

И тъкмо си мислех, „е това беше ралито” и в Събота след лежерна слънчева закуска в хотел на брега на морето, следобед се оказахме високо в планината, газещи в глинеста кал под силен дъжд … но бяхме доволни, това предвещаваше интересни минавания. Бяхме „обходили” отсечката с Google earth и отново бяхме набелязали бърз завой … на място се оказа, че завой почти няма … няма, ама има! WRC-тата се чуваха 10сек. на прекъсвач, след което влизаха в завоя без да връщат и преминахава следващие 50метра права с вратите, после леко обръщане на посоката и следващите 50 метра отново с вратите към следващата S-ка и обратни (където беше всичката публика). Едва когато дойде първото PWRC се „събудихме” и се сетихме, че това е права, на която конвенционалните автомобили първо ускоряват и после спират … но за няколкото бързи WRC-та си беше S-ка която се кара flat out на шеста … уникално преживяване!

В неделя всички фенове се бяха изсипали на Power stag-a, много приятна атмосфера, радваха се на всички участници, овации получиха и състезателите от националния шампионат и най-вече двата Форд Ескорт MK. Накрая най-запалените поздравяваха на финала състезателите, а над всички се развяваха няколко български знамена (все ни питаха кой е българския участник ;-) ). Тази година Power Stage-a не се отразяваше пряко и финалът не беше толкова хубав, но атмосферата си я имаше!

Доста написах, но явно „все още ме държи” ;-)