от Singulus » Съб Фев 04, 2006 18:53
След Ден 2 с малко прибързване може да се каже, че пакетите Гронхолм + Форд и Льоб + Ситроен са над всички, просто дават толкова близки времена във всички от етапите, колите им са надежни, Хирвонен беше определено третия най-бърз, но след скока на Colin's Crest (дали той беше причината?!?) двигателя му започна да прегрява, иначе най-вероятно безпроблемно щеше да отбележи втория си подиум в кариерата...Солберг...Петер така и така му приключва договора в края на годината, ако не оправят надежността в Субару едва ли ще е разумно решение да остане в тима след този сезон...
Льоб кара на ръба, Маркус почти на ръба...определено с това Льоб доказва, че е единствения не-скандинавец, който може да кара наравно със скандинавците, макар и да не е най-добрия на тази настилка...но това, че се държи втори хич не е зле...като пристигнат на асфалт той ще компенсира, макар че много вероятно там Маркус също да е втори, защото знаем, че макар че едва тази година отбеляза първата си победа на асфалт, той от всички скандинавци e най-бърз на асфалт и хич няма да е лесно на останалите с относително по-слабите коли, все пак той е със заводски тим...
Гали учудващо още не е излетял от пътя, става доста интересна борба между двете частни Митсута...чест му прави, че той е другия отличаващ се, който се намесва с добри времена между скандинавците (мисля, че според статистиката той беше единствения миналия сезон, който освен тримата големи беше печелил етапи на всички настилки)...
Останалите скандинавци са ми малко еднакви...освен Даниел Карлсон, който се качва за първи път в Lancer и прави забележителни времена.
In the long run, we are all dead.