Рали Великобритания 2011

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот dod0 » Нед Ное 13, 2011 13:58

GLOBUL RALLY TEAM !!!
Аватар
dod0
 
Мнения: 502
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:35
Местоположение: Sliven
Име: Dobromir Ivanov

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот dod0 » Нед Ное 13, 2011 14:37

Грешка на Мийк, която ще му коства шанса за 3-тото място.
GLOBUL RALLY TEAM !!!
Аватар
dod0
 
Мнения: 502
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:35
Местоположение: Sliven
Име: Dobromir Ivanov

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот BradurS » Нед Ное 13, 2011 14:50

Много смотана грешка на Мийк... Искаше ми се да се качи на подиума. Честито на Латвала ! Заслужена победа в края на сезона, след многото отборни заповеди, заслужи си го !
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот P.Solberg » Нед Ное 13, 2011 14:52

Да, Латвала си заслужи победата! Иначе тъжна новина от Белгия - на рали "Кондроз" е станала катастрофа с една Ево 8-ца. За съжаление двама зрители - жена на 25 и мъж на 50 години са загинали, а трима други са били ранени. :(
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот Totogada » Нед Ное 13, 2011 14:54

Честита победа на Яри.
Напълно си я заслужи :D
...и все пак има Солберг на подиума :D Радвам се за третото място на Хенинг.
Изключителен финал на сезона.
През 2012 борбата ще е жестока :!:
Colin MacRae - World Rally Champion 1995.Почивай в МИР ШАМПИОНЕ.Никога няма да те ЗАБРАВИМ!!! Изображение Изображение Изображение
Аватар
Totogada
 
Мнения: 240
Регистриран на: Пон Авг 27, 2007 16:42
Местоположение: Сливен
Име: Тодор Кирчев

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот bat_jori » Нед Ное 13, 2011 14:58

Code-187 написа:Наистина тъжно, каквото и да говорят капацитетите из форума Мико Хирвонен е единственият, който през последните 8 години потдържа интрига в шампионата. В крайна сметка, ако колите бяха разменени предполагам бихме гледали Льоб в тази ситуация. Не случайно Маркус Грьонхолм се отказа от Форд и от WRC.
MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет. Все пак подкрепям Мико, защото не се отказва и се бори колкото може. След загубата на титлата преди две години наистина си личи спад в карането му, но живота продължава както той каза, следващата година отново на газта. Солберг също нямаше никакъв късмет тази година и все пак продължава с огромна страст. Не омаловажавам постижението на Льоб, но ако той беше на тяхно място мисля, че досега да се е отказал.

По темата за ралито, Льоб се е ударил в пътен сектор с автомобил движещ се в насрещното и е отпаднал от състезанието. Няма пострадали.

Г-н Симеонов нека да говорим с фактите и малко по - сериозно.Та как се поддържа тази конкуренция в лицето на Мико -нима забравихте кой водеше 2 отсечки преди финала на Австралия? и в СС25 стана нечуваната развързка.След това Франция 2:10 мин наказание за латвала за да може Мико да е опонент.Следва Испания и изненада 2:00 за Яри и отново Мико е конкурент.това са три състезания поред в които Мико се бори със зъби и нокти.
Трудно е да се признае ,но е факт Льоб ги мачка на всички фронтове -дори и селските номера не вървят.
ОСЕМКРАТЕН,НАЙ -ВЕЛИКИЯТ.Яри и Ожие му създадоха в пъти повече притеснения от Мико.
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот P.Solberg » Нед Ное 13, 2011 16:30

Eто един превал с дупка, който може да прецака на всеки един ралито - http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... R50J9JnGs#!
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Нед Ное 13, 2011 16:46

Поредно доказателство,че ако някои селски заповеди не спират постоянно Латвала в състезанията,той е най-добрият,най-бързия пилот в момента.Е,след П.Солберг,разбира се.....
За Льоб оставяме титлите,а за други пилоти,удоволствието,че те са в сърцата ни.......
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот Цецо » Нед Ное 13, 2011 16:50

http://www.wrc.com/video/browse-all/vid ... /?vid=2410

Аз поне доколкото разбирам, според Льоб, другия е бил от грешната страна.

Като гледам и как е ударена колата....

Добре, че това не решава нищо, че този "зрител" вероятно щеше да бъде линчуван след това.
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот bat_jori » Нед Ное 13, 2011 17:42

някакъв испански льохман -спря Льоб:)
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот Heaton » Нед Ное 13, 2011 18:34

Поредно доказателство,че ако някои селски заповеди не спират постоянно Латвала в състезанията,той е най-добрият,най-бързия пилот в момента

Браво, това се казва истински фен, затваряш си очите за фактите и просто си поддържаш твоя човек, наи-добрия пилот не в момента а от 8 години насам се казва Себастиен Льоб и просто няма две мнения по въпроса, Латвала има скорост но няма постоянство, няма това което е необходимо за да бъдеш шампион, да не говорим пък да доминира спорта толкова години!!
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот beta_racing » Пон Ное 14, 2011 11:18

Въпреки очакванията, ралито беше сравнително безинтересно на фона на очакванията за него. Или поне според мен беше такова.

На пръв поглед борбата за шампионата започна доста добре. Дори Мико поведе по едно време, но все си мисля, че теорията, която каза някой по-рано в темата, че Льоб е отпуснал леко, за да може Мико да го понастигне и след това, давайки още газ, да обърка, както и стана, е много вероятно да бъде вярна :lol: :lol: Няма как да знаем дали е така, но имайки предвид тоталната немощ на Мико за първото място в последно време, е много вероятно Лоьб да си е "поиграл" с него в началото на ралито, чакайки Грешката :wink: Нарочно я пиша с главно Г :D

Лично на мен ми стана много мило за Мико преди ралито с разните карикатури, а и след отпадането му, когато съобщи лошата новина на отбора по радиото, но в крайна сметка...ако не караш, ще те бият. Мико поддържаше интригата в шампионата, както някой каза по-рано, до 2009 година. Тогава, когато не спечели титлата само заради едната точка, май нещо се пречупи в него. Абсолютният крах беше миналата година, а Рали България бе най-голямата тупаница на Ситроен над Форд без Форд да са имали проблеми с колите или пилотите да са правили грешки.

Стига толкова за Хирвонен. Мисля, че Яри-Мати Латвала направи един страхотен втори полу-сезон, като най-забележително според мен беше карането му на асфалт. Не знам до колко е психологическа игра или пък изобщо не беше, но Льоб също призна, че е изненадан от Латвала, като каза, че е наистина много бърз. И сега в Уелс Яри-Мати напълно си заслужи победата, както това трябваше да бъде и в Австралия, но за съжаление тогава на Латвала му се наложи да пусне Мико.

Льоб пък, ако питате мен, бе най-големият късметлия в това рали :mrgreen: :mrgreen: Мико сигурно се е "изял" още повече, след като е научил за странния инцидент на Льоб. Не мога да си представя какво щеше да стане, ако Мико не беше отпаднал и беше в топ 3 преди катастрофата на Льоб 8)
Но всичко вече е минало - Льоб стана шампион за 8-ми пореден път. По брой титли надмина дори и Михаел Шумахер във Ф1, който има 7, но пък не са му поредни, така че в този ред на мисли, Льоб го надмина още миналата година :D

Другата година ще е много интересна! Надявам се Мини да подобрят колата и по-често да са горе в челната тройка. За мен, пък може би и за тях, резултатите в ралитата, в които взеха участие, са по-добри от очакваното! Надявам се и Ожие да започне добре другата година. Лично аз не очаквам той да се махне от Ситроен, но в следващите няколко седмици предстои да разберем не само за него, но и за Мико и Петър Солберг. Дано Латвала да продължи карането си от тази година и да го видим много бърз из балканите над Монте Карло като за начало през 2012-та :)


WRC Акадамията - признавам си, че не я следях навсякъде, но класата на Крег Брий и Егон Каур бе доста голяма над останалите съперници. Победата на Крег Брийн бе наистина много емоционална! Два пъти гледах видеото, когато чакаха Егон Каур да финишира в етапа. В крайна сметка Крег Брийн стана първи, но точките му с Каур бяха по равно - 111 :) Наградата е 500 000 евро бюджет за следващата година :)
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот xsmind » Вто Ное 15, 2011 11:33

Code-187 написа:MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет.

Това твърдение е изключително грешно. Боксовете на Ситроените бяха направо смешни в сравнение с тези на Форд. Без да преувеличавам имаха поне още 3 коли на части там, включително и едно оглозгано чисто ново шаси, не знам за какво им беше. Освен това там останах с впечатление за колективност, всички фордове бяха на едно място, MSport ги обслужва всички заедно, докато при Ситроен беше всеки за себе си. Двата Ситроена заедно, частните отбори по-встрани.
Освен това всички Фиестички от академията са купени от MSport, каквото и да се случи, чичо Уилсън си е осигурил клиенти за години напред. Какво си мислите, че ще си купи Брийн, когато реши да сменя R2-ката? Почти съм сигурен, че няма да е Polo...

Каур e казал, че по-бавна кола пред него го е забавила на последния етап, така че драмата наистина е била до последно.

Наистина Ожие след последния етап казва, че догодина може да е пак със Ситроен. Но нищо по-конкретно нямаше.

А за катастрофата на Льоб, наистина спукан радиатор казаха, но пък този етап беше близо сервиза, не знам защо не са опитали да стигнат. WRC-тата много трещят по пътя, испанската шофьорка нещо се е стреснала и е реагирала неадекватно, действително пътищата там са много тесни, с много завои и много наклон, и имат огради отстрани. Колите в преходите обаче караха прилично, малко по-бързо от нормалните, а и всички им правеха път, въпреки че на едни ремонти на пътя стана истинско задръстване с WRC-та и обикновени коли.

Аз лично не вярвам да е имало подобни тънки сметки от страна на Ситроен, дай да пуснем Мико напред, че да допусне грешка. Ами ако не допусне?? Изобщо всички пилоти в челото изглеждаше, че карат съвсем сериозно. Малко преди да отпадне, Льоб каза в интервю по рали-радиото, че е направил перфектен етап, и Латвала пак е бил по-бърз.
xsmind
 
Мнения: 114
Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 16:57
Име: Георги Павлов

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот Code-187 » Вто Ное 15, 2011 19:24

xsmind написа:
Code-187 написа:MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет.

Това твърдение е изключително грешно. Боксовете на Ситроените бяха направо смешни в сравнение с тези на Форд. Без да преувеличавам имаха поне още 3 коли на части там, включително и едно оглозгано чисто ново шаси, не знам за какво им беше. Освен това там останах с впечатление за колективност, всички фордове бяха на едно място, MSport ги обслужва всички заедно, докато при Ситроен беше всеки за себе си. Двата Ситроена заедно, частните отбори по-встрани.
Освен това всички Фиестички от академията са купени от MSport, каквото и да се случи, чичо Уилсън си е осигурил клиенти за години напред. Какво си мислите, че ще си купи Брийн, когато реши да сменя R2-ката? Почти съм сигурен, че няма да е Polo...


Пълни са, защото колата е достъпна, по-евтина и както се вижда по-калпава. Но това, че има хиляди фордове и само 4, 5 Ситроена, не означава, че MSport са черешката на тортата. Форд нямат спечелена титла от 1979 година. Дори и с Colin McRae и Marcus Gronholm. Къде е грешката сам се досети.
Аватар
Code-187
 
Мнения: 25
Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 17:56
Име: Антон Симеонов

Re: Рали Великобритания 2011

Мнениеот andrey kokalov » Сря Ное 16, 2011 22:52

Малко встрани от темата.Има само ЕДИН единствен заводски отбор в момента.Това е Ситроен.Форд имат по-голям бокс,защото повече части им трябват.Това е от край време.Освен това не си спомням на Ситроените да са им падали резервните гуми в етапите.При Форд дори и на сняг половината кола я няма след финала на етапа.Никога парите на един производител не са колкота на една фирма-частник.Колкото и да е голяма.Преди зад Субару седяха от Продрайв.Сега са зад Мини.Никога няма да си позволят да са на топ ниво.Единствената реална конкуренция на Ситроен ще са от Фолксваген,но след време.А чичко Уилсън си е поредният амбулантен търговец на евтини и добре изглеждащи дрънкулки,само дето куфарът му е по-голям.Но е нормално.Няма как да искаш да взимаш парите на цял Свят и да си с шатра от Метро за 39 лева .......................
Нека всеки,които посещава този сайт да кара с главата,а не с краката си!
andrey kokalov
 
Мнения: 409
Регистриран на: Вто Юли 03, 2007 21:52
Местоположение: sofia,mladost-4
Име: andrey kokalov

ПредишнаСледваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта