|
||
Code-187 написа:Наистина тъжно, каквото и да говорят капацитетите из форума Мико Хирвонен е единственият, който през последните 8 години потдържа интрига в шампионата. В крайна сметка, ако колите бяха разменени предполагам бихме гледали Льоб в тази ситуация. Не случайно Маркус Грьонхолм се отказа от Форд и от WRC.
MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет. Все пак подкрепям Мико, защото не се отказва и се бори колкото може. След загубата на титлата преди две години наистина си личи спад в карането му, но живота продължава както той каза, следващата година отново на газта. Солберг също нямаше никакъв късмет тази година и все пак продължава с огромна страст. Не омаловажавам постижението на Льоб, но ако той беше на тяхно място мисля, че досега да се е отказал.
По темата за ралито, Льоб се е ударил в пътен сектор с автомобил движещ се в насрещното и е отпаднал от състезанието. Няма пострадали.
Code-187 написа:MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет.
xsmind написа:Code-187 написа:MSport не могат да се сравняват с гигант като Citroen, нито като ресурс, нито като капацитет.
Това твърдение е изключително грешно. Боксовете на Ситроените бяха направо смешни в сравнение с тези на Форд. Без да преувеличавам имаха поне още 3 коли на части там, включително и едно оглозгано чисто ново шаси, не знам за какво им беше. Освен това там останах с впечатление за колективност, всички фордове бяха на едно място, MSport ги обслужва всички заедно, докато при Ситроен беше всеки за себе си. Двата Ситроена заедно, частните отбори по-встрани.
Освен това всички Фиестички от академията са купени от MSport, каквото и да се случи, чичо Уилсън си е осигурил клиенти за години напред. Какво си мислите, че ще си купи Брийн, когато реши да сменя R2-ката? Почти съм сигурен, че няма да е Polo...
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта