БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Гетов » Вто Мар 15, 2011 23:06

а ....вижте сега колеги, понеже явно не е удобно да се говори с имена и факти....е за това и те (от бфас) примерно са ни разбрали манталитета, че нямаме смелостта да се изправим с конкретно нещо...да кажем нещата с истинските им имена, за това и те така си правят, ние си лаем тука, кой ли (от тях) го четете това? и си правят каквото си знаят....това е за мен, докато се говори в множествено число, в неопределено време....никой няма да те погледне на сериозно
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот kostarem-paadre » Сря Мар 16, 2011 09:30

Заявките за участие в кръговете от националните шампионати,
трябва задължително да бъдат придружени с такса за участие,
както следва:
– за рали и “оф роуд” – 250 лв.
– за “затворен маршрут” и “планинско” – 100 лв.
– за “раликрос”, “автокрос” – 80 лв.
– за дамски състезания – 30 лв.
Заявка без такса ще бъде отказана.
http://www.bfas-bg.org/documents/bfas_f ... 2_2011.pdf
kostarem-paadre
 
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 15:19
Местоположение: Русе
Име: Георги Гочев

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот urbandriftteam » Сря Мар 16, 2011 10:03

Колеги аз щ ви кажа как стават нещата примерно за разделяне на таксата за лицензиране за отделна дисциплина да се доплаща по 60лв.Идва другаря Георги Славейков и казва "нещо трябва да се направи да се вдигнат лицензите? обаче че скочат и дай да разделиме дисциплините и да плащат по колко, айде по 60лв." И така на следващият УС на БФАС се гласува това еднолично решение обаче с мнозинство и всичко е О.К. Да обаче никой не мисли всички състезатели от къде и по какъв начин ще искарат тези пари за да ги заплатят? Да ама на Славейков не му пука БФАС му плаща командировъчни, хотел и гориво, организаторът също обаче му го плаща "за да е благоразположен към него" и накрая каква е простата сметка от две места се получават пари за една работа е как в отчета няма да има перо административни разходи 170000лв. Тези пари идват от нас хората които плащаме, обаче вместо да получим уважение сме мачкани и обиждани.Във УС на БФАС се прокарват всякакви глупости защото членовете на този ус не разбират някои неща или просто не ги интересува, както знаете те са разделени по дисциплини или области и всеки си дърпа за неговата част? Трябва да ви кажа, че пред състезателите точно тези членове на ус говорят как се борели как другите ги натискали а те били против.Това не е така, съжалявам че протоколите които виждате в сайта са само решени, но никой не публикува "гласували за решението" за, против, въздържал се? ЗАЩО ще ви кажа защото ще излезе че има 11 души ус при вас идват няколко члена на ус и казват аз не гласувах? обаче на карая излиза решението е взето единодушно, е как тогава даденият член на ус е бил против?Това и причината за решението членове на аск да не присъстват на заседания на УС.За да не видят с очите си истината!Как член на УС ще скочи срещу председателя след като е на граждански договор подписан от председателя, как член на ус ще скочи срещу председателя след като е организатор на състезание, как член на ус ще скочи срещу председателя като му е даден даден ресор и той коли и беси в този ресор.Трябва да си луд да си против!?Е така е в БФАС общо взето три години повтарям да се анализира ситуацията защо състезателите намаляват, защо организаторите не се справят, защо БФАС е съсредоточила силите си само към едно основон рали? Отговориха ми нема пролеми ти драматизираш.Ето сега тези хора подценили пролема драматично трябва да си ходят.Спорта се прави от състезатели всички доклади и отчети съдържат брой участници и т.н няма ли участници няма нужда от федерация, а участниците в тези доклади см ние състезателите следователно ние сме гръбнакът на БФАС а не техни роби.На отчетното събрани попитах членовете на ус и председателя защо БФАС няма собствено спортно съоражение на което да прави състезания и да може всеки един от нас да тества там? ОТГОВОР НЕ ПОЛУЧИХ.Как има 1600000лв. за рали за съоражение пари обаче не могат да се намерят.Защо председателя Янакиев, Славейков и техният секретар Маркова са писали и изпращали писма до Министерство на спорта в които са ползвали нашите данни при това и не отговарящи на истината как може тези хора да крият от нас след като ние избираме този ус.Защо определени писма получават положителна резолюция други не.Най голямата истина обаче е че ние всички сме виновни за това положение, защото си мълчим те ни лъжат мачкат, ние мълчим не си знаем правата, не четем.Ето сега гледам колега написал такса участие 200лв.Ама колеги аз ако ви кажа че утре лиценза става 1000лв. ще повярвате ли.Кой му казал-някой и аре шок и смут.ПРОВЕРЯВАЙТЕ ИНФОРМАЦИЯТА ВАШИТЕ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ.ВСЯКО РЕШЕНИЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИДРУЖЕНО С ПРОТОКОЛ.Друг е въпросът как се пишат протоколите?Ама има и протоколчик който се подписва за достоверността на протокола.Защо всички протоколи не се публикуват в целият им вид така всички ще видиме кой за против въздържал се, ще се видят всички решения, няма да има слухове а и ние сами ще си съставяме заключение за работата на даден член на ус, а не той да ни убеждава колко е с нас а позле гласувал-ЗА.
urbandriftteam
 
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Яну 16, 2011 15:45
Име: Мартин Марков

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Сря Мар 16, 2011 10:15

Таксите са ясни от годишника,макар че за сегашното положение в държаната са големи и тотално убиват спорта в малките класове особено при ралитата.Резултата видяхме през миналата година.Тази няма да е по различна ,въпреки че се появява по някоя по силна кола.Дори за "бедните" състезатели на Монте Карло отмениха таксите тази година.
Стремежа на БФАС да прави състезания от квартален ранг с изисквания за световен шампионат тотално убива спорта.Нежеланието на управляващите и в частност на техническата комисия да поемат каквато и да е инициатива и отговорност за освобождаване на някои " световни" изисквания за вътрешните шампионати убива възможността на млади пилоти с по-малки финансови възможности да се включат в спорта и да се развиват.
В годишника за автомобилен спорт има толкова необмислени и взаимно изключващи се правила,че същите ще се върнат като бумеранг с началото на сезона и ще се наложи както винаги да се уточняват в движение.Затова е добре да се разгледат отсега от състезателите защото след това ще е късно.
Скоро ще се опитам да ги аргументирам детайлно.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Иван Шопов » Сря Мар 16, 2011 12:41

Таксата за участие я има в Годишната Наредба и към текущият момент НЕ Е променена. Проблемът със застраховките все още НЕ Е решен.
Подсещам всички колеги, че едномесечният срок след Отчетното Събрание е към своят финал. Имате 9 дни на разположеине ако желаете да предложите писмено промени в Устава на БФАС.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот bultrans rally team » Сря Мар 16, 2011 14:45

Мисля,че трябва да се помисли и за скромен награден фонд.
Аватар
bultrans rally team
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Мар 31, 2006 13:46
Местоположение: ВЕЛИКИ ПРЕСЛАВ
Име: Александър Атанасов

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот urbandriftteam » Сря Мар 16, 2011 18:53

Ето видео, в което Стоян Рътков обеснява на г-н председателя "собственият" му устав, който той е пренебрегнал, като е забранил на членове на АСК да пристват на УС на БФАС - http://www.youtube.com/watch?v=du8ggPhqaZw...
Следващото видео разяснява как се разходват средства, без членове на УС да знаят, което отново противоречи на устава на БФАС... Ето го и него - http://www.youtube.com/watch?v=WPJdA74Vk1E...
А това видео, допълва предишното - http://www.youtube.com/watch?v=fp-JtmPa4H8...
Въпросите на представителя на нашият клуб - Мартин Марков - към управителния съвет - http://www.youtube.com/watch?v=kVA0QyEC82Y.
Вие сами си направете изводите за това как е управлявана тази федерация до този момент. Факт е обаче, че хората вече не ги е страх да говорят и да си търсят правата.
urbandriftteam
 
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Яну 16, 2011 15:45
Име: Мартин Марков

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот ivanov.ivan » Пет Мар 18, 2011 12:34

От 20 год. съм в автомобилния спорт, но по-мафиотско, разбойническо, некомпетентно и неграмотно управление на БФАС

не е имало. нали искате имена? Ето ги:

..............

Погледнете какви хора са членове на УС на други спортове като волейбол, баскетбол, ски, борба, тенис… Това са хора

банкери, мениджъри, хора авторитетни и с изградено лоби в държавните структури и в частния бизнес.
И накрая

..............

През 30-те години като член на ФИА води преводач, който струва

стотици хиляди евро. Последните 2 години всички семинари и съвещания се провеждат в частните му хотели "Черната

котка" и хотела му в Боровец.

Защо в отчета на Федерацията, публикуван в сайта, не е указано колко пари са преведени от федерацията по време на

рали "България" на частните хотели на Председателя? Не се разбира в отчета размера на хонорарите за италианските и

гръцки консултанти, според мен са около 120 000 лв. При повторната проверка след Общото събрание се видя, че

Михайлов е спал в хотел за 250 евро на вечер по време на командировката си в Гърция и е пътувал до Женева със

самолет за 900 евро. за толкова пари ще пътувам до Австралия и обратно. Ето къде са нашите пари от лицензи, такси и

други. МАФИЯ МАФИЯ МАФИЯ!
Много е прав Иван Шопов в изказванията си пред Общото събрание, въпреки, че не ми беше симпатичен.


Предстои избор на ново ръководство на Федерацията. За председател нека изберем човек мениджър, който обича и е дал

много за автомобилния спорт; такива трябва да са и членовете на УС.

10 дни се мъча да се свържа по телефона с Федерацията, но там няма никой и накрая ми вдигна в петък някаква

секретарка, която няма никаква представа от автомобилен спорт, която преди това е работила в „Мосю Бриколаж“ като

чистачка! От нея разбрах, че всички служители на БФАС са си подали оставките още преди 3 месеца. Това ли е цялата

федерация ? Една чистачка?

Модератор:
Г-н. Иванов,
Благодарим ви за изказаното мнение, но обърнете внимание, че форумът е на тема "автомобилен спорт". Въпросите кой колко апартамента има и откъде ги е откраднал, не са предмет на дискусия в този форум. Концентрирайте се върху случващото се в спорта.
ivanov.ivan
 
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 12:28
Име: Ivan Ivanov

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот urbandriftteam » Пет Мар 18, 2011 16:19

Аз за 3 години работа в БФАС нито веднъж не чух ясно становище, и председателя и зам.председателя все нещо шушукат, привикват служителите по един и разговарят отделно.Цялото управление е с цел никой да не знае нищо.За тези три години многократно съм повдигал въпроси относно двойните стандарти, разделението наш-ваш човек, но ефекта бе нулев.За мен е важно да се развива спорта, това обаче не може да става във сегашните условия.Нормално е спорта да агонизира, след като служителите са некомпетентни, без необходимото образование и опит.Ясно е на всички че точно такива хора са търсени там, когато даден "специалист" не разбира нищо то той много лесно взима някакво управленско решение или дописва някоя наредба.Същият обаче след като не е от спорта и няма гледна точка неможе да осъзнае със своето действие какви ще бъдат последствията за спорта и състезателите.Многократно съм информирал ус за настъправщите проблеми, това обаче не трогна никой?Ето това е и причината да напусна, очевидно хора като мен не са удобни, защото имат мнение и гледна точка.Същите така наричащи се "специалисти" се съсипаха да си правят визитки и да се пъчат пред министерството и други администрации колко са в час?
Уважаеми "специалисти" не е важно да имате визитка или да споменете на някой че сте "специалист" към БФАС, важно е да познавате спорта хората които го правя а именно участниците в състезания и организаторите на такива, техните проблеми и потребности :idea: :idea: :idea:
Какви "специалисти" сте, по какво? след като въпросната госпожица е виждала състезателен автомобил само по интернет!В същото време обаче от склада на бриколаж идва и става офис мениджър с гласували за това 9-члена на ус със за, и против двама Стоян Рътков и Стефан Чолаков.Тя не е виновна виновни са точно тези 9 члена на ус които и с лека ръка, а може би и съвсем съзнателно оставят спорта в ръцете на човек от бриколаж.
Това е истината колеги, в такива моменти се чудя за какво съм бил студент по автомобилизъм, как в България всеки може да работи всичко стига да е властоудобен, и на края очевидно петте години за първото и четирите за второто ми више образование са похабени.По решение на председателя и неговият ус дори общ работник може да бъде "специалист" .Защо в отчета не се описва кой какви комъндировъчни е ползвал тогава ще видите че някои членове на ус и служители само за сезона от 5 активни месеца взимат сума равна на нормална ваша заплата умножена обаче по 20.Същите обаче прибрат и подобна сума от организаторите? Самоче повечето от тях са били спортисти преди години и то години в които ком партията е усигурявала всичко и са забравили как е в спорта и особенно във сегашните нови изисквания на живота.Как състезатели и техните семейства гладуват и ходят скъсани за да може да су участва на състезание за което обаче се пишат отчети и се взимат пари за да може "специалисти" да получат командировъчни.Но тук вина имат и самите състезатели и аск, защото години на ред немогат да осъзнаят че общото събрание 86-клуба плюс 11човека от ус са гласовете които могат да решат всички проблеми.Аз съм присъствал на последните три изборни и още едно инзвънредно ОС и виждам че хората с глас се продават са малко помож за състезанието ако са организатори или ако състезатели за да не им се правят проблеми по състезанията и гласуват като роботи без да осъзнават че така или иначе всичко плащат те от джоба си. :idea: :?:
urbandriftteam
 
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Яну 16, 2011 15:45
Име: Мартин Марков

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот urbandriftteam » Пет Мар 18, 2011 16:23

P.S. сега погледнах в сайта на БФАС и видях че дори още не са ме махнали като щатен служител?Поредното доказателство че федерацията е спряла и на никой не му дреме. :D
urbandriftteam
 
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Яну 16, 2011 15:45
Име: Мартин Марков

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот kiko » Пет Мар 18, 2011 22:43

Ни се коси Марто - на първо число се нареди за заплата......туко виж ти дали пет лева,защото не са те отписали :lol: .

Малко разведряване в темата.Не ми се пише.......
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот corsaGT » Съб Мар 19, 2011 09:00

Много истини в тази тема, който явно всички подозираме, но си правиме пас, аз мисля че е време нещо да направиме, защото тези състезания замират от година на година, а италианските се развиват с пълна пара.
Blagoevgrad racing team
Аватар
corsaGT
 
Мнения: 98
Регистриран на: Чет Мар 08, 2007 19:21
Местоположение: Blagoevgrad
Име: Vencislav Ridarski

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Ogi_sh » Съб Мар 19, 2011 09:03

corsaGT написа:..., аз мисля че е време нещо да направиме, ...

Какво обаче??
Аватар
Ogi_sh
 
Мнения: 530
Регистриран на: Пет Юни 10, 2005 21:40
Местоположение: Шумен
Име: Огнян Христов

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот ivanov.ivan » Съб Мар 19, 2011 14:00

Модератор:
Г-н. Иванов,
Благодарим ви за изказаното мнение, но обърнете внимание, че форумът е на тема "автомобилен спорт". Въпросите кой колко апартамента има и откъде ги е откраднал, не са предмет на дискусия в този форум. Концентрирайте се върху случващото се в спорта.
[/quote]


Г-н Модератор,
С какво право си позволявате да цензурирате информацията ми?
Право ни дава фактът, че не спазвате правилата на форума.
Явно мафията много бързо се разпореди да изчистите неудобните факти, които се знаят от една година. Напомням Ви, че цифрите които изтрихте са достояние на всички клубове и СБА-та.
Още по-добре. Тогава сезирайте прокуратурата и виновните да влязат в затвора. Форумът е място за дискусии относно атомобилния спорт, а не относно живота на хората, ангажирани с автомобилния спорт.

....


През 30-те години като член на ФИА води преводач, който струва стотици хиляди евро. Последните 2 години всички семинари и съвещания се провеждат в частните му хотели "Черната котка" и хотела му в Боровец.

Защо в отчета на Федерацията, публикуван в сайта, не е указано колко пари са преведени от федерацията по време на рали "България" на частните хотели на Председателя? Не се разбира в отчета размера на хонорарите за италианските и гръцки консултанти, според мен са около 120 000 лв. При повторната проверка след Общото събрание се видя, че Михайлов е спал в хотел за 250 евро на вечер по време на командировката си в Гърция и е пътувал до Женева със самолет за 900 евро. за толкова пари ще пътувам до Австралия и обратно. Ето къде са нашите пари от лицензи, такси и други. МАФИЯ МАФИЯ МАФИЯ!
Много е прав Иван Шопов в изказванията си пред Общото събрание, въпреки, че не ми беше симпатичен.
ivanov.ivan
 
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 12:28
Име: Ivan Ivanov

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот kiko » Съб Мар 19, 2011 14:23

Едва ли някой се разпорежда - има правила на писане.Аз ще те цитирам да не те изтрият пак :lol: .Макар,че не виждам смисъл.....въпреки правилата.
В крайна сметка пишеш за неща от години.......ми,чи аз немам право да избирам управата.ВИЕ имате това право.ВИЕ си ги избирате.Просто един-двама-трима се бунтуват.Останалите си траят.Докато всички не си потърсите правата,всичко си остава едно обикновенно писане във форум :wink: .Аз съм за бомба в пидерацията,ама никой не ще да я сложи.......някак си се спасявате поединично.


.....
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron