Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот BOXER » Вто Фев 23, 2010 20:57

За тези дето не разбираме много много от английския и чешкия ще ни просветлите ли за какво става въпрос набързо? :roll:
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Astra_26 » Вто Фев 23, 2010 22:25

Нашата АДАС е в пъти по-продуктивна от чешката AJR, поради факта, че при нас е необходима промяна в много и различни аспекти, докато в Чехия всичко е установено от години и явно системата работи безотказно. Там нямат кой знае какви проблеми за разискване. Те по-скоро оптимизират процесите и уточняват дребни детайли, а ние тепърва си задаваме въпроси на които чехите са си отговорили преди 15 години. Ама ние май и в политиката и в икономиката сме така...
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Фев 23, 2010 23:03

Колеги,има още някаква вероятност да се стигне до споразумение задължителния ХАНС за вътрешните състезания да се отложи с още една година.Може би ще се разбере до края на седмицата.Знам че това касае много от вас а така също и мен.
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния....В крайна сметка ХАНС-а никой не го е забранил и който има пари да си го купува.Аз бих предпочел да гледам в състезание още 50 млади състезатели без ХАНС-ове,отколкото същите да си чешат крастата по улиците и да застрашават живота си и този на другите.
Автомобилният спорт съществува повече от 100 години и колкото повече ограничения му се поставят ,толкова по-малко са участниците.Още повече за нещо ,което помага в 10% ,а пречи в 7% например,е тъпо да спорим за някакви си 3% сигурност.Тук мнението ми се покрива с това на Ники Златков.Късмета и случайността са определящи в повечето случаи.
На Флавио Гулиелмини,мир на праха му,не му помогнаха всичките фабрични и хомологирани средства за безопастност.А пък ние преди 24 години оцеляхме при 10 пъти през таван в едно дере като бяхме по една тениска и един клин,коланите си ги бях шил на ръка от стари жигулови колани,с обикновени жигулови седалки.Ролбара си правихме сами но от качествени безшевни тръби и нищо че не е от ОМР почти не мръдна и ни спаси.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Андрей Стефанов » Вто Фев 23, 2010 23:15

MIROSLAV MARINOV написа:Колеги,има още някаква вероятност да се стигне до споразумение задължителния ХАНС за вътрешните състезания да се отложи с още една година.Може би ще се разбере до края на седмицата.Знам че това касае много от вас а така също и мен.
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния....В крайна сметка ХАНС-а никой не го е забранил и който има пари да си го купува.Аз бих предпочел да гледам в състезание още 50 млади състезатели без ХАНС-ове,отколкото същите да си чешат крастата по улиците и да застрашават живота си и този на другите.
Автомобилният спорт съществува повече от 100 години и колкото повече ограничения му се поставят ,толкова по-малко са участниците.Още повече за нещо ,което помага в 10% ,а пречи в 7% например,е тъпо да спорим за някакви си 3% сигурност.Тук мнението ми се покрива с това на Ники Златков.Късмета и случайността са определящи в повечето случаи.
На Флавио Гулиелмини,мир на праха му,не му помогнаха всичките фабрични и хомологирани средства за безопастност.А пък ние преди 24 години оцеляхме при 10 пъти през таван в едно дере като бяхме по една тениска и един клин,коланите си ги бях шил на ръка от стари жигулови колани,с обикновени жигулови седалки.Ролбара си правихме сами но от качествени безшевни тръби и нищо че не е от ОМР почти не мръдна и ни спаси.

+1
AUTOTZAR RALLY TEAM
Аватар
Андрей Стефанов
 
Мнения: 180
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 21:16
Местоположение: Lovech
Име: Андрей Стефанов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Gospodinov » Вто Фев 23, 2010 23:23

MIROSLAV MARINOV написа:Колеги,има още някаква вероятност да се стигне до споразумение задължителния ХАНС за вътрешните състезания да се отложи с още една година.Може би ще се разбере до края на седмицата.Знам че това касае много от вас а така също и мен.
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния....В крайна сметка ХАНС-а никой не го е забранил и който има пари да си го купува.Аз бих предпочел да гледам в състезание още 50 млади състезатели без ХАНС-ове,отколкото същите да си чешат крастата по улиците и да застрашават живота си и този на другите.
Автомобилният спорт съществува повече от 100 години и колкото повече ограничения му се поставят ,толкова по-малко са участниците.Още повече за нещо ,което помага в 10% ,а пречи в 7% например,е тъпо да спорим за някакви си 3% сигурност.Тук мнението ми се покрива с това на Ники Златков.Късмета и случайността са определящи в повечето случаи.
На Флавио Гулиелмини,мир на праха му,не му помогнаха всичките фабрични и хомологирани средства за безопастност.А пък ние преди 24 години оцеляхме при 10 пъти през таван в едно дере като бяхме по една тениска и един клин,коланите си ги бях шил на ръка от стари жигулови колани,с обикновени жигулови седалки.Ролбара си правихме сами но от качествени безшевни тръби и нищо че не е от ОМР почти не мръдна и ни спаси.


+1
Аватар
Gospodinov
 
Мнения: 127
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 12:51
Местоположение: Хасково
Име: Георги Господинов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот TITAN RACING » Сря Фев 24, 2010 21:45

Напълно подкрепям!
И много моля хората които не ги касае това ,особено тези които не са състезатели,да не дават акъл как трябва да си го купиме задължително.Аз не давам акъл на парашутистите как ще е много по-безопасно да си сложат трети парашут,щото ако не се отвори резервния...
Аватар
TITAN RACING
 
Мнения: 115
Регистриран на: Нед Апр 23, 2006 00:16
Местоположение: SLIVEN
Име: Ясен Шопов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот plm » Пет Фев 26, 2010 21:36

Astra_26 написа:Нашата АДАС е в пъти по-продуктивна от чешката AJR, поради факта, че при нас е необходима промяна в много и различни аспекти, докато в Чехия всичко е установено от години и явно системата работи безотказно. ..

Не отричам постигнатото от АДАС.
Чешката асоциация на пилотите възникна година преди нашата. Информирам какво правят там, защото само от добрите можем да се учим.
В официалните документи на тяхната фед вече има точки, в смисъл, че всяко състезание за да се проведе трябва да има съгласието на ...АДАС.
И други подобни.
Там има диалог, тяхната АДАС има авторитет и е фактор...просто работи цялата схема, всички искат да стане по-добре.
Последното, което посочих за там е, че са решили да информират по-широко какво става.
Да се върнем у нас.
Ф реагира официално единствено след медииния шум на АДАС.
Всичко останало относно реакцията на ф е познато. На приказките на ф всички са добри.
Вчера е имало УС. И какво?
Нищо ново. Или пък аз не го знам? Ама ,май и активните състезатели не знаят какво, къде, кога, как ще могат да карат.
Познат подход на ф и успешно минава пак.
Казвал съм го.1990. Зала Христо Ботев. Събрание за промяна на ф. Хора от цялата страна. По едно време цъфна/притича Славйков. Така и така ние сега там/на площад Ленин/ сме се събрали и разбираме недоволството, но , ние....обещаваме....
И доста хора се подведоха. Нищо не стана.
Няма смисъл да назовавам познати ни лица, които се изказваха.
Май има нещо на http://history.rally-club.bg/storage/main.php
Същите хора са и сега на площад Ленин. Подхода е същия.
Много жалко, за спорта. Защото, през годините много са ни завиждали за постигнатото.
Например.
На вътрешни състезания повече от 30-40 Алпина, общо 150 коли. Такова нещо не е имало и във Франция. Нали Алпините се правеха в Пловдив.
Или, Златните- години наред с коеф. 20. Германия, Барум...само мечтаеха.

Това са били златните години на спорта у нас.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Гетов » Пет Фев 26, 2010 22:33

да Пламене!!!, това е истаната!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот plm » Съб Фев 27, 2010 00:25

Боли ме, че спорта умира.
Последна промяна plm на Съб Фев 27, 2010 09:59, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот Ferjancz » Съб Фев 27, 2010 00:27

plm написа:
Astra_26 написа:Нашата АДАС е в пъти по-продуктивна от чешката AJR, поради факта, че при нас е необходима промяна в много и различни аспекти, докато в Чехия всичко е установено от години и явно системата работи безотказно. ..

Не отричам постигнатото от АДАС.
Чешката асоциация на пилотите възникна година преди нашата. Информирам какво правят там, защото само от добрите можем да се учим.
В официалните документи на тяхната фед вече има точки, в смисъл, че всяко състезание за да се проведе трябва да има съгласието на ...АДАС.
И други подобни.
Там има диалог, тяхната АДАС има авторитет и е фактор...просто работи цялата схема, всички искат да стане по-добре.
Последното, което посочих за там е, че са решили да информират по-широко какво става.
Да се върнем у нас.
Ф реагира официално единствено след медииния шум на АДАС.
Всичко останало относно реакцията на ф е познато. На приказките на ф всички са добри.
Вчера е имало УС. И какво?
Нищо ново. Или пък аз не го знам? Ама ,май и активните състезатели не знаят какво, къде, кога, как ще могат да карат.
Познат подход на ф и успешно минава пак.
Казвал съм го.1990. Зала Христо Ботев. Събрание за промяна на ф. Хора от цялата страна. По едно време цъфна/притича Славйков. Така и така ние сега там/на площад Ленин/ сме се събрали и разбираме недоволството, но , ние....обещаваме....
И доста хора се подведоха. Нищо не стана.
Няма смисъл да назовавам познати ни лица, които се изказваха.
Май има нещо на http://history.rally-club.bg/storage/main.php
Същите хора са и сега на площад Ленин. Подхода е същия.
Много жалко, за спорта. Защото, през годините много са ни завиждали за постигнатото.
Например.
На вътрешни състезания повече от 30-40 Алпина, общо 150 коли. Такова нещо не е имало и във Франция. Нали Алпините се правеха в Пловдив.
Или, Златните- години наред с коеф. 20. Германия, Барум...само мечтаеха.

Това са били златните години на спорта у нас.



Да Пламски не мога да успоря нито една твоя дума. Обаче пропускаме нещо много важно. Да приемем, че до '90-та сме били "страхотните", но след това започва надолу. Казваш чешкия вариант на АДАС е фактор и работи. Ама при нас няма как при изпуснато положение 20 години изведнъж да се случи чудо и да се заработи. Всичко е сбъркано в корен. Има едно стихотворение на Стефан Цанев, в което той разказва как Моисей водил хората си 40 години в кръг за да умрат всички родени в робство за да може да заведе само чисти души в свободната земя. И най-стршното в стихотворението е края, Цанев завършва "Боже и ние ли трябва да вървим 45 години в този омагьосан кръг". Не знам какво да ти кажа повече.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Общо Събрание на АДАС - 30.01.2010г.

Мнениеот BradurS » Съб Фев 27, 2010 04:43

Славейков пак беше на последното събрание на АДАС и ми по Изказванията му съдех, че той прави всичко възможно каквото зависи от него :|
Незнам дали е случайност. Всъщност не искам и да знам. И на мене ми е жал... ама вече свикнах. Най ми жал ми е за пилотите налели Х левове и сега.....
Пламене кой да се учи от Чехите публиката на поведение ли ? Все едно да ти кажа учи се от еди кой си как да си пиеш ракията. Лошото е че не е проблема само във Ф. В цялата ни държава е в това проблема. Когато един човек(група от хора още по-лошо) е на една и съща длъжност без особен контрол над 5 години работата им придобива друго измерение. Всички си вървят в едни релси, без да се търси развитие, без да има нови идеи...оперативна работа. Никой не го ебе. Важното е в джоба кво има. Типичен Български манталитет.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Предишна

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта

cron