Новите правила за група "Х" 2010

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Lubo » Пет Фев 19, 2010 11:05

Ох тея ролбари.
ОМП и Спарко нямат такива мостри.Нямат и изисквания за обратна връзка със заварчика.Най-добрия вариант за монтаж на ролбар в момента е връзка с Камен Михайлов.Реално той представлява ФИА или по-точно тех. комисия на ФИА у нас.Звънкате и го питате какво да правите.Има лицензирани заварчици у нас,които са удобрени от нашата Ф. за монтаж на ролбари.Новото от тази година е,че тези ролбари трябва да са от : удобрен от FIA производител и да притежава всички
необходими документи.
.Странно малко защото самата ФИА няма изисквания ролбарите да са задължително произведени от удобрени от тях фирми,а да отговарят на определените от тях изисквания.Това си е решение на местно ниво.И всяко едно решение за ролбарите важи за определената федерация.
До колкото имам спомен миналата година при Ясен Попов се появи сертификат за лицензиран заварчик на определена марка ролбари.Тогава заварчика направи няколко заварки,производителя ги тества и каза,че този човек може да монтира ролбари на тяхната марка.От всякъде професионално направена процедура.Нищо чудно Иво Фантазията да е тръгнал да изкарва такъв лиценз от някой производител и да изпраща мостри напред-назад.
kiko написа:
dr.hous написа:
Чакай малко сега, това пък ново "двайсе". От чисто любопитство, бих те помолил ако имаш допир до подобен документ от производител и въпросните мостри да ги снимаш и да ги качиш за да ги видим и ние, Честно да ти кажа за подобно нещо чувам за първи път, не казвам, че няма, но наистина не съм виждал и чувал. Виждал съм фирмен ролбар, поръчан в БГ, но към него нямаше тези ипритурки, за които ти говориш.
В момента Фантазията си слага ролбар на пежото и процедурата е такава.Мострите вече са изпратени и нема ка да ги снимам.За подробна информация се обърни към другаря Гетов.Той ще ти обесни как станаха нещата с техният ролбар.

То затова му викат фантазията.
И аз имам реално ролбар,купен преди два месеца от Италия.ОМП със сигурност няма такова нещо :wink: .Та въпроса ми на мен е следния : ОМП ролбара за Рено Клио Н/2 или Н/3 няма Х на вратите.Какво правим?Хомологацията на това нещо няма Х-ве,а пък се изискват у нас.Не,че е проблем да се заварят две траби,ама ........ .

Правиш кола за у нас?Аз мисля да правя кола за у вас.Все ми се струва,че Румъния и макадама е по-привлекателна дестинация от колкото бюрокрацията у нас.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот banderkata » Пет Фев 19, 2010 15:54

kiko написа:
banderkata написа:И кво направих си ВАЗо бегачка и сега не може да мине на преглед ли?Ебах си якото 4 бона за състезателна кола с която ще си ходя на кафенце :(

Честито :lol:

Мерси много да ти се връща.А относно за ролбара на фантазията.Хомологиран си е на OMP а заварчика му е Драго
Аватар
banderkata
 
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 00:02
Местоположение: София
Име: Антон Христов Пепелджийски

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Ferjancz » Пет Фев 19, 2010 17:01

kiko написа:И аз имам реално ролбар,купен преди два месеца от Италия.ОМП със сигурност няма такова нещо :wink: .Та въпроса ми на мен е следния : ОМП ролбара за Рено Клио Н/2 или Н/3 няма Х на вратите.Какво правим?Хомологацията на това нещо няма Х-ве,а пък се изискват у нас.Не,че е проблем да се заварят две траби,ама ........ .


Аааа не така със заварките по фабричен ролбар :mrgreen:

Цитат от документите на ФИА :arrow:
Прикачени файлове
zabrana.JPG
zabrana.JPG (31.43 KiB) Прегледано 14996 пъти
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот kiko » Пет Фев 19, 2010 19:13

Е да де,ама,ако се вясна за паспорт с ролбар без Х-ве на вратите онея дъртите направо ще почнат да ме замерят с акота от памперсите си :wink: .
Наистина питах в Колина моторс за ролбарите на ОМП.Бяха изненадани от идеята да се връщат някакви заварки.И в Румъния има няколко заварчици,които имат сертификат от местната федерация.Самите заварчици обаче имат възможноста да згънат ролбар и така този ролбар да мине през всеки преглед.Имало обаче тънак момент - всеки сертифициран заварчик от местната федерация,трябва преди това да извади сертификат от някой производител на ролбари.Едва след това получава зелена светлина от федерацията.Още нещо ми направи впечатление : ОМП и Спарко не правят ролбари.Производителите са други фирми,които правят за тези две фирми тръбите.Тези същите,обаче сертифицират заварчици,които могат да се наричат "фирмени" за тези две марки.
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Ferjancz » Пет Фев 19, 2010 19:27

kiko написа:Е да де,ама,ако се вясна за паспорт с ролбар без Х-ве на вратите онея дъртите направо ще почнат да ме замерят с акота от памперсите си :wink: .
Наистина питах в Колина моторс за ролбарите на ОМП.Бяха изненадани от идеята да се връщат някакви заварки.И в Румъния има няколко заварчици,които имат сертификат от местната федерация.Самите заварчици обаче имат възможноста да згънат ролбар и така този ролбар да мине през всеки преглед.Имало обаче тънак момент - всеки сертифициран заварчик от местната федерация,трябва преди това да извади сертификат от някой производител на ролбари.Едва след това получава зелена светлина от федерацията.Още нещо ми направи впечатление : ОМП и Спарко не правят ролбари.Производителите са други фирми,които правят за тези две фирми тръбите.Тези същите,обаче сертифицират заварчици,които могат да се наричат "фирмени" за тези две марки.



:mrgreen: :mrgreen: акита от памперите - хареса ми :)
Еми като им се вястнеш, така им вадиш и техния правилник, в който пише същото, не за друго ами защото е преведен почти буквално от този на ФИА, вадиш фиша на колата и пожелаваш приятно гледане на състезанието, в което ти ще караш :)

Е то на Спарко, а пък и не само на тях , голяма част от продуктите ги прави някой друг. Примерно коланите ги шият Шрьот , каски, разговорни и слушалки - Пелтор и те така. А това със сртификатите не може ли да се провери. Примерно, който има желанието да си поиска мостри от тези фирми, евентуално да получи тапия и да си прави ролбари. Предполагам обаче, че е свързано с пари, неясно колко. И да не се определят от федерацията, а тя само да ги лиценира на база сертификат получен от въпросните фирми производители.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Astra_26 » Пет Фев 19, 2010 19:33

kiko написа:...ОМП и Спарко не правят ролбари.Производителите са други фирми,които правят за тези две фирми тръбите.Тези същите,обаче сертифицират заварчици,които могат да се наричат "фирмени" за тези две марки.


Това значи, че и в България можем да имаме специализиран цех за ролбари. Стига да изпълнят всички изисквания на фирмите, ще могат да слагат табелки "OMP" и ""Sparco по търбите... По принцип такива хора изработват различни метални конструкции, парапети и тенти, но това е една много добра възможност и за техния бизнес. Трябва да се проучи въпроса.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Л. Мечков » Съб Фев 20, 2010 21:36

Килограмите ме озадъчават........... Много са и се сещам поне за два уникални автомобила, които с такива правила незнам къде ще карат въобще :shock:
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот VAZ sport » Нед Фев 21, 2010 11:46

Л. Мечков написа:Килограмите ме озадъчават........... Много са и се сещам поне за два уникални автомобила, които с такива правила незнам къде ще карат въобще :shock:

Как, къде ве батка, в шампионата TIME ATTACK :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Дори тази година ще има и стартова решетка. :wink:
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Lubo » Нед Фев 21, 2010 13:27

Ти луд ли си.Ще дадеш 200 бона за кола и някое лапе с Е30,превъзбудено до небесата,да те торпилира.Тея решетки ще е голям к .. р капан за всички.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот pacosnik » Вто Фев 23, 2010 14:42

kiko написа:
banderkata написа:И кво направих си ВАЗо бегачка и сега не може да мине на преглед ли?Ебах си якото 4 бона за състезателна кола с която ще си ходя на кафенце :(

Честито :lol:


Вярно е честито, но сам си е виновен :idea: Това за ролбара се знаеше от миналата година и е коментирано в форума. Сега остава да се изненада, че и Ханс трвбва да си купува и направо ще ме срази.
Радвам се за теглата , че ги коригираха що годе адекватно.
Аватар
pacosnik
 
Мнения: 21
Регистриран на: Пет Дек 19, 2008 10:17
Местоположение: София
Име: Пламен Ангелов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот banderkata » Вто Фев 23, 2010 19:41

Споко пич не бери чужди гайлета.А от каде знаеш кой ми е заварявал ролбара ?
Аватар
banderkata
 
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 00:02
Местоположение: София
Име: Антон Христов Пепелджийски

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Lubo » Вто Фев 23, 2010 20:03

Astra_26 написа:
kiko написа:...ОМП и Спарко не правят ролбари.Производителите са други фирми,които правят за тези две фирми тръбите.Тези същите,обаче сертифицират заварчици,които могат да се наричат "фирмени" за тези две марки.


Това значи, че и в България можем да имаме специализиран цех за ролбари. Стига да изпълнят всички изисквания на фирмите, ще могат да слагат табелки "OMP" и ""Sparco по търбите... По принцип такива хора изработват различни метални конструкции, парапети и тенти, но това е една много добра възможност и за техния бизнес. Трябва да се проучи въпроса.


ОМП и Спарко наистина не произвеждат ролбари :wink: .Производителите са други две италянски фирми.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот GTI-8V » Вто Фев 23, 2010 23:51

VAZ sport написа:Как, къде ве батка, в шампионата TIME ATTACK :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Дори тази година ще има и стартова решетка. :wink:


Наистина ли?
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот Greaddy » Чет Фев 25, 2010 16:37

GTI-8V написа:
VAZ sport написа:Как, къде ве батка, в шампионата TIME ATTACK :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Дори тази година ще има и стартова решетка. :wink:


Наистина ли?

Да,даже имало възможност да се кара Дракона на обратно.
Аватар
Greaddy
 
Мнения: 104
Регистриран на: Нед Юни 29, 2008 16:38
Местоположение: Варна
Име: Лъчезар Лазаров

Re: Новите правила за група "Х" 2010

Мнениеот VAZ sport » Чет Фев 25, 2010 19:58

GTI-8V написа:
VAZ sport написа:
Дори тази година ще има и стартова решетка. :wink:


Наистина ли?


Е няма да е като при БФАС по 25 коли на меле, но като за начало ще е така. :arrow:
2.11 Когато финалите се провеждат по схема „решетка”, то те се провеждат в два манша. В първия манш участниците стартират според времената си от квалификацията, а във втория победителят от първия манш стартира от 8-ма позиция, завършилият втори в първия манш стартира от 7-ма позиция и т.н. (завършилият на 8-ма позиция стартира във втория манш от 1-ва позиция, а останалите (9, 10, 11 и т.н.) стартират от позициите, на които са завършили през първия манш). Автомобилите от двата класа, по преценка на съответния организатор, могат да стартират заедно, но се борят за отделно класиране.
Lubo написа:Ти луд ли си.Ще дадеш 200 бона за кола и някое лапе с Е30,превъзбудено до небесата,да те торпилира.Тея решетки ще е голям к .. р капан за всички.

Е ако инвестираш 200 бона, едва ли ще караш в Б-я. И що си мислиш че при БФАС няма "привъзбудени лапета" били то с БМВ, ЛАДА или ГОЛФ.
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron