"TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот emo_s_klasa » Съб Яну 22, 2011 14:28

Vasko-z написа:ти маи искаш да подтвърдиш рекорда на най-здравото пежо и Шилетои Бухала в отбора маико идвамата са 45номер обувки :lol:

Васко, ние няма да даваме много гас, само педала на гаста ще се разхожда до картера :mrgreen:
Аватар
emo_s_klasa
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пон Юли 20, 2009 22:58
Местоположение: Pleven
Име: Emil Ivanov

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот REZINA » Нед Яну 23, 2011 09:29

Споко бе,колата е готова,кът се има в предвид кой я стяга............ :D остава да набавим гуми само :wink:
Прикачени файлове
roko.jpg
roko.jpg (49.59 KiB) Прегледано 142723 пъти
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот emo_s_klasa » Нед Яну 23, 2011 20:01

REZINA написа:Споко бе,колата е готова,кът се има в предвид кой я стяга............ :D остава да набавим гуми само :wink:

А тук всичко ще е наред щом колата се преглежда от Геритехник, там няма лабово :D
Аватар
emo_s_klasa
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пон Юли 20, 2009 22:58
Местоположение: Pleven
Име: Emil Ivanov

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот diamo » Чет Яну 27, 2011 17:03

Привет, заради капацитета на пистата за брой автомобили, правим малка промяна в часовия график на състезанието. В приложения файл е окончателните правилник и програма. Поздрави и ще се видим на Серес. :)
Track day Diamo - programa.doc
(237 KiB) 617 пъти
diamo
 
Мнения: 41
Регистриран на: Съб Окт 06, 2007 14:52
Местоположение: Благоевград
Име: Диана Стоянова

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот Vankata_9361 » Нед Яну 30, 2011 20:48

Византийската традиция е спазена,България и Македония без награди.Обединен клас от ТУРИСТИЧЕСКИ и СЪСТЕЗАТЕЛНИ автомобили с общо класиране.
Не е важно каква кола имаш,важното е как я караш.
Аватар
Vankata_9361
 
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Ное 29, 2009 15:59
Местоположение: Дупница
Име: Иван Илиев

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот krankenstein » Пон Яну 31, 2011 10:39

По-скоро бих казал византийските пачки надделяха над българския и македонски ентусиазъм, но какво да се прави - поне се представихме достойно и начесахме крастата в едно истинско преживяване на професионално трасе. Ето събраният от мен снимков и видео материал:
http://krankenstein.snimka.bg/auto-raci ... 567600.all
http://krankenstein.data.bg/p/files/Tra ... -%20Serres
krankenstein
 
Мнения: 31
Регистриран на: Вто Окт 24, 2006 11:05
Местоположение: София
Име: Димитър Ненов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот alex_matrix » Пон Яну 31, 2011 22:31

как награди има, но някак нагарчат, до последния момент се чудех дали дали да изляза и го направих заради момчетата от отбора, които ме издърпаха - те заслужават наградата, а не аз и честно казано в този момент за мен по-важно беше да си прибера колата...отколкото награди след толкова много...незнам как да го нарека...но ще кажа най-фрапантното ...

Неясен "регламент" или такъв който ти се сервира на час по лъжичка и по време на състезанието !!!
там където това трябва да стане именно на брифинга и след това се говорят общи работи...в крайна сметка се стигна до абсурдни ситуации в които всяка заповед е предпоследна...нека Диамо вземат мерки ако проблема не е в тях и най-малкото да има описан регламента и процедурите за следващото мероприятие иначе трак дея и състезание е за едни, а за други се получава, че са просто пълнеж и каквото нагласим такова - а това е много несериозно отношение да не говорим неприятно и обидно за екипажите, които идват с сериозна подготовка и гонят добро представяне...

и един смешен но показателен пример...
4те часа субаро импреза си разработваше двигателя на пистата !!!!!!!! , карайки бавно и създавайки безброй опасни ситуации защото пилота като, че ли не се и интересуваше, че има състезание, коли и бързи пилоти в този момент - никой не го спря до края въпреки, че представляваше нон стоп пречка и конфликт на трасето...импрезата се разработи перфектно...нервичките и спирачките на другите също...аз не го намирам за нормално, вие как мислите ?

Моля мнението ми да се възприема като градивна критика, защото мероприятието е добро като идея и концепция, като организация и регламент нещо нещата много сериозно куцат или се губят в превода...а пък ако правилата за гърците са едни, а за другите съвсем различни то тогава да бъде опоменато някъде дори и с дребен шрифт...да не се получават неразбирателства завбъдеще...бих искал възможностите ми и изявите ми да са на места където ще има повече смисъл и в буквалното и в преносното значение на думата - не искам да се пропиляват защото някой не си е написал "домашното"
Изображение
alex_matrix
 
Мнения: 65
Регистриран на: Вто Сеп 27, 2005 00:32
Име: Александър Язов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот Vankata_9361 » Пон Яну 31, 2011 23:19

Организатора(който е българин) беше казал че е загубил контрол над състезанието.Иначе друг пример как може да се сложат в един клас състезателни и туристически автомобили.Най-малката разлика е примерно в килограмите и в седалките(които са от доста голямо значение поне според мен),а да не говорим за други модификации и това не е защото не правят разлика между туристически и състезателен автомобил.Ако бяха казали на брифинга че ще е общо класирането щеше да е по-коректно.4 часа каране съсипани чисто нови гуми счупени скорости и съединител такса участите такса бокс гориво нощувки.Ми то ако е така по-добре в събота да си бяхме платили да си врътнеме 30 40 обилки на пистата и да си ходиме.Всичко друго се оказа безмислено.
Не е важно каква кола имаш,важното е как я караш.
Аватар
Vankata_9361
 
Мнения: 80
Регистриран на: Нед Ное 29, 2009 15:59
Местоположение: Дупница
Име: Иван Илиев

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот krankenstein » Вто Фев 01, 2011 10:48

Не искам да оправдавам организаторите, защото всички критики към тях по-горе са напълно основателни, пък и лошата дисциплина на някои отбори също допринесе доста за хаоса - имаше такива, които грубо не спазваха правилата нито на пистата нито в бокса. Все пак според мен българските екипажи с ръка на сърцето трябва да признаят, че подготовката им по чисто финансови причини не беше на нивото на победителите, така че дори при идеални условия на организация и спазване на регламента просто пак нямаше да имат шансове за призово класиране.
krankenstein
 
Мнения: 31
Регистриран на: Вто Окт 24, 2006 11:05
Местоположение: София
Име: Димитър Ненов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот Деница » Вто Фев 01, 2011 13:03

Аз пък изкарах страхотно ... погледнете нещата от друг ъгъл - кога друг път ще карате толкова време на такава писта за такива пари. Уикенд на Калояново излиза почти същото, но удоволствието е различно. За да не съм голословна - спахме в хижа над Серес - нощувка със закуска - 18.50 Е на човек, вечеря с алкохола за 14 човека - 150 Е / сериозно количество узо и бира бяха оправдани покрай разбора на деня и стратегията :) / , такса - 200 лв разделена на 3ма, гумите и бензин - консуматив и колкото и да не искаме да го признаем - автомобилните спортове не са евтини и като ти се кара си правиш сметка да имаш кинти.


Иначе, снимки - http://forum.auto-kart.com/index.php?ap ... m&album=21 ... имаше състезание, някак промените не бяха толкова пък важни и пречещи на карането. Купа взехме и си е успех - пилотите бяха абсолютни новаци, 2ма от тях не бяха сядали в колата, която пък се настройваше в движение ...
Изображение
Деница
Модератор
 
Мнения: 285
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 12:42
Местоположение: София
Име: Деница Богоева

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот krankenstein » Вто Фев 01, 2011 13:24

Интересни снимки, макар и само от големия клас...не се бях сетил да снимам през дупките на мрежата :) Все пак някой разполага ли с крайното класиране и кой какви награди и купи е взел? Понеже ние не останахме до финала на клас над 1600 и награждаването.
krankenstein
 
Мнения: 31
Регистриран на: Вто Окт 24, 2006 11:05
Местоположение: София
Име: Димитър Ненов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот Mad Max » Чет Фев 03, 2011 16:52

Да ви споделя и аз малко от моята гледна точка. С малко закъснение, за което се извинявам- Още сънувам Спиро и Нашият организатор. Но за тях по надолу в темата.
Преди нова година ми казха, че се замисля състезание от този тип и бях изкефен максимално от новината. Извадих веднага едни саби и ятагани . И викам отивам с евото да се бориме със конкуренцията. Обаче след 10 дневната ми мечта и пресмятания стигнах до извода че няма да мога да участвам с Евото.Простите причини са чисто финансови.А и не ми се искаше още 2-ма разсипници да я шпорят 2 часа и 40 минути.
Бензин, гуми и накладки в момента се оказаха непосилни за мен.
Не след дълго обаче ми проблесна идеята да си направиме едно доста по евтино и забавно състезание със сервизната ми кола(ежедневката-Голфче ТДИ) Идеята ми бе посрещната с бурни подигравки от колеги и приятели, което още повече породи болни амбиции в мен.
Поканих 2-ма мои добри другари в лицето на Живко Щерев(J1V) и Тони Тодоров (Келеша) да бъдат част от отбора Бавен Дизел.
Всичко беше тип-топ, обсъдихме тактики,гориво, гуми, спирачки,джанти и не на последно място пържоли.Нещо без което не се състезаваме в последно време. В последния момент се оказа че Тони не може да дойде по домашни причини(не случайно му е и прякорът Келеша) Посърнах доста.Много ми се искаше това да ни е отборът, но нямаше начин. Случайно в този момен при мен в автоцентъра беше на гости Боби Борисов,който много се смя като чу за пъкления ми план и ми каза че мога да рачитам на него за състезанието. Гот ми стана ! На 50 % обаче - викам си всичко добре ама горката ми колица
Целия януари пестя и взимам заеми с една единствена цел- да участвмае в надпреварата. Подготвих 16 гуми,12 джанти и едни чисто нови дискове с накладки EBC. И като едни истински играчи си купихме един комплект чисто нови регенерати Малатеста,които в последствие се оказаха много добри.Цялото състезание бяха задни на голфа и се държаха перфектно. Бюджета беше много орязан. Песетяхме отвсякъде.Летните 17ки на Евото бяха пожертвани за каузата-Пирели П-зеро россо. Едни континентали конти-спорт-контакт 2 втора употреба и едни резервни Нито -Инво семита които така и не ползвахме.
Тук е момента да БЛАГДАРЯ на Росен Коларов за съдействието да наемем тези чудни Кемпери, в които прекарахме уикенда.
И така дойде момента на пътуването за Серес. Готино много с малко забавяне от моя страна към 9 часа в петък 4 готини кемпречета и едно дизелово голфче на ход потеглихме към Серес. Не мога да не спомена че имах вътрешно инфо за едни 44-номер пържоли на Градешница.
В петък по рано сутринта се обадих на едно момиче от Диамо, мисля че се казваше Диана,за да уточня как ще ни пуснат в къмпинга на пистата.Тя ми каза че ще се обади да провери ,след което ще ми звънне за потвърждение. Не се забави много след окло час ми се обади и каза че всичко е ОК и няма грижи.
Пристигнахме ама беше заключено Както и да е : викам си това да са недоразуменията. Паркирахме отвън и позадрямахме към 3 часа през ноща.
На сутринта всичко бе приказно: едно слънчице напичаше и обещаваше прекрасен ден. пренесохме се на пистата. Искрен и компания вече бяха там. Посмяхме се доста и обсъдахме тактики и тарикатлъци.
Пообиколихме с Голфа наляво -надясно да разгледаме и започнахме да се подготвяме за първата от 2-те 30 минутни тренировки-квалификаций.
Отидохме да се запишем на рецепцията и да вземем транспондер на "Бегачката" с теглича
Малко след това изненадахме придошлите зрители като залепихме номер 4 на колта. Доста нахилени бяха като ни наблюдаваха.
И се започна: Оказа се че няма да са по 30 мин. а по 20 мин. Не разбрах защо ,но както и да е . Притесних се малко защото не видях много автомобили които да отговарят на изискванията от регламента за клас Уличен.
Започнахме квалификацията със времена 1.48 от мен и 1.47 от Живко.
Колата се държеше малко странно.Задницата презавиваше зверски. Което след разговор с Резината между квалификациите бе отстранено( т.е. Въстановихме ABS-а на колата) Това бяха врементата с Пирелитата. За втората квалификация сложихме новите Малатести и Живко се качи да кара 1-ви. Горед долу ни се падаха по 4 и половина обиколки , и това е при положение че карахме само 2-та.Боби беше болен и следеше нещтата по телефона от София.
За мен беше горе долу добре, но Живко за първи път е на тази писта.Но не случайно го бях и поканил де смях Адптира се доста бързо и направо по добро време от мен във втроата със 1.46. После се качих аз и направих отново 1.47 и ми се разви предна дясна джанта(за малко да стане доста неприятно, но ивадихме късмет).
Горе долу бяхме доволни защото идеята ни бе да видим някакво темпо с което бихме могли да запзим гумите възможно наи много.
Приключиха "дългите квалификаций" и зачакхме да ни отворят боксовете за да подредим гуми инструмненти и автомобили.
Оказа се обаче че Искрен и Резината са без бокс. Не знайно по каква причина. А имаха голяма нужда от него. Доста гуми,джанти,туби и какво ли не още трябваше да се помести вътре. Да не говориме че трябваше да се смени задния дифф на БМВ-то.
Беше сконфузно доста .
Както и да е ...... В тази ситуация ми беше забвно защото имахме готово решение на проблема Предостъпихме им нашият бокс и всико се нареди както трябва.
Между времено бяхме на няколко брифинга, на които ни бе обяснено че правилата са за да се спазват и няма да има компромиси за никои. даже някои от българските отбори бе предупреден за агресивно поведение на пистата . В общи лини изглежадаше че сериозно ще се наблюдава за спазването на всичките правила и ограничения смях Казаха ни че поради много големия брой участници ще се престуктрурира цялата схема. А именно клас до 1600 кубика,клас до 2000 кубика и клас над 2000 кубика.
Попитаха ме колко кубика е колата и аз отговорих че е 1900.
И в квалификациите бях записан в клас до 2000 кубика.
Всичко беше ок. от 19 участника бяхме със 16 стартова позиция.
Края на деня наближаваше и се приготвихме да спориме с тактиците на ДКБ. Масата беше подготвена подобаващо и дебатите започнаха. Може би най готините части от цялата организация.
И дойде дълго очакваната неделя. Имахме предимството да сме във вторатата фаза на състезанието. И така можахме да видиме класа до 1600 кубика във всички части от надпреварата.Боксове,смени и зареждания.
Направиха ми още тогава някои лоши впечатления от страна на орагнизаторите във бокса.Грубо не се спазвазваше скороста в пит лейна и броя на предварително регламентираните( в последствие променени) брой на механици които обслужват колите.
Дойде и нашето време . Стартовият ред ни беше: първо Аз, втори Боби и трети Живко. Стартирахме .............. беше много яко,макар че изненадващото даване на старта бе неясно за повечето състезатели. Имахме малко предимство защото ползвахме радиостанциите на Белята. За първи път какрам на решетка и е много вълнуващо.
По късно ще пусна он-борд да се посмеете. Към 3-тата обиколка вече ме зтвориха с по една първите 2-ма. С лотусчетата . Малко след това и Евото и повечето бързаци.
Стараех се доста и ще забележите на видеото че правя път на всички като се стремя да ги забавя на малко. Получавах инфо от бокса на всяка обиколка за обиколките които правя и как да подържам темпо спрямо възможностите ми и тези на колата. Неусетно измина моето време за каране и съобразено със спиранията на ДКБ влязох в бокса за смяна. Гумите отпред ги сменихме с Континентала а отзад оставихме Малатестите. Боби се качи на колата без да я зареждаме точно както го бях и предвидил След няколкото обиколки които той направи рабрахме че нямаме връзка с него.Тоест ние го чувахме а той нас не . Това наложи и драматичните рисунки на Живко по табелата за пилотите. Боби се подюри малко с времена от 1.44 и 1.45 което беше бързичко за колата и лошо за стратегията ни. успяхме с жестови и махания да го озаптим малко и да намали своето темпо движехме се на 5 място в класа ни и 9 в генералното класиране до този момент. Изненадващо добре даже и за моите амбиций После дойде ред и на Живко.Заредихме го и прецених че няма да сменяме гуми с доста голяма доза риск за крайният резултат на играта. По голямата част от стрелките на таблото не работеха вече. Само стрелката на температурата остана коректна до края заредихме около 30 литра гориво и пуснахме Живко при Лъвовте. Тактиката беше перфектна защото извднъж се оказахме 2-ри в класа ни на 3.4 сек зад първия Лотус. Не отделях очи от екрана с врементата и говорех на Живко да подържа темпото .
И тека движеийки се 6 -ти в генералното и 2-ри в класа около 10 обиколки преди края на състезанието на Информационния монитор изведнъж :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Бе променен класа на нашата кола :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Вече бяхме при батките движейки се на 5 -то място :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Реших спонтанно да попитам защо така се е получило :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
И ми бе отговорено че колата не била Дизел а турбо дизел и следователно трябва да се умножи по коефициента за турбо автомобили :roll: НЕЩО КОЕТО НЕ БЕ УПОМЕНАТО НИКЪДЕ В РЕГЛАМЕНТА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
В този момент нещо в мен умря :cry: :cry: :cry: Помислих че съм жертва на скрита камера, но уви такава нямаше :cry: :cry: :cry: :cry:
Тук е момента да благодаря на Боби Борисов че ме дръпна настрани преди да бях казал или направил нещо за което да съжалявам :evil:
И така състезанието приключи и нашият Отбор "Бавен Дизел" остана на 5 място в големия клас и 6-ти в Генералното :lol:
Само по себе си това е един успех, искам да кажа че участието в такова състезание само по себе си е голям успех. и уважавам и поздравявам всички които го направиха :!: След края на надпреварата бяхме извикани да ни наградят като най добре представил се БГ-Тим. Но не отидох :evil: Благодаря на Живко че ни отсрами и взе наградите :!:
Коментарите и мненията оставям на Вас!
След състезанието направихме още една брутална вечеря с Стратезите на ДКБ. Всичко беше страхотно иначе.
Няма да продължавам да пиша за организацията(макар и много да ми се иска) :mrgreen:
_________________
OVERDRIVE Team
Аватар
Mad Max
 
Мнения: 21
Регистриран на: Пон Апр 10, 2006 00:49
Местоположение: Sofia
Име: Николай Минков

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот Lubo » Пет Фев 04, 2011 19:52

Егати кефа сте си изкарали.............
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот BOXER » Пет Фев 04, 2011 20:51

Lubo написа:Егати кефа сте си изкарали.............

Да бяхте докарали с Кръстев кадета на газ и да карате и вие.Аз му виках ела да ти дам голяма бутилка,той се ослушва
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: "TRACK DAY DIAMO" писта Серес 29-30.01.2011

Мнениеот REZINA » Съб Фев 05, 2011 13:14

Мисля че с по горните постове разбрахте за какво иде реч.При нас пък се получи друго,стартирах от 11 позиция и поддържахме темпо около 1.43-1.44 за да пазим ресурса на гумите,след първото завъртане на 3-мата пилоти се качих за по-дълга сесия с цел предвижване в временното класиране,сложихме нови гуми и направих 50 по агресивни обиколки с време около 1.41 на обиколка,през това време изпреварвах абсолютно всички,някой ги затворих с 4-5 обиколки и в крайна сметка целта беше изпълнена,добрахме се до 4-та позиция,до края на състезанието имаше още около час и по нашите сметки,след като заредим колата и сменим гумите да направим още една силна сесия и да се доберем до втора позиция (реално имаше едно Гръцко пежо по бъро от нашата кола ),бяхме сигурни че 2-то място ни е в кърпа вързано,НО явно Византийците са следили отблизо какво се случва и след влизането ни в бокса успяха да ни забавят цели 9 минути с приказки от рода че неспазваме регламента че механиците са били без каски и ред други глупости,плюс това дойде при мен "Шeфа" на пистата и ме предупреди за агресивно каране.......... :shock: В крайна сметка това огромно забавяне в бокса (което беше с цел) ни измести на 7-ма позиция :twisted: С две думи ДУПЕ ДАВАТ КУПА НЕ....но за нас това не беше най важното,ние купи сме виждали по важно е че покарахме и си доставихме огромно удоволствие,лично аз съм пре-пре доволен от колата и от себе си :wink: да наистина изживяването е страхотно.....ееее имах три дена мускулна треска.....изминахme около 400 състезателни километра и пижо издържа на напрежението..........ПАК БИХ УЧАСТВАЛ на такова мероприятие,кефа цена нямаааа :wink:
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Предишна

Назад към Други Български Шампионати и Състезания

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron