Джимхана шампионата в България през тази година

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Lubo » Вто Яну 19, 2010 20:21

kiko написа:И розови фиатчета :mrgreen: :mrgreen: .Без значение 126ПЪ или Чинкоеченцо :mrgreen:


Ааа НЕ.Имам тунинг план - Фиат спортинг(не споменавам модела),черен на цвят и с жълти букви "ЦЪРВУЛ РАЦИНГ,ПАЛЪРЕД БАЙ ЛЮЛИН ТУНИНГ" :mrgreen:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот bmwfenomen » Вто Яну 19, 2010 20:44

къв е тоя квадрат ?
аман от ладажИИ и от бесни голфове.........
Аватар
bmwfenomen
 
Мнения: 19
Регистриран на: Пон Фев 25, 2008 21:46
Име: G.узунов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Lubo » Вто Яну 19, 2010 21:14

Квадрат 6 на 6 метра с един вход/изход.Трябва да влезеш и излезеш за време :mrgreen: без да излизаш от размерните линии.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Lubo » Вто Яну 19, 2010 22:13

С две думи : тея с малките коли ще са на далавера,а тея с дългите и задно ще правят най-голямото шоу.
Като гледам,май се оформя групичка вече :mrgreen: .Имам едно предложение - пилотите с лицензи,дори да карат с личните си коли да са в клас про (или там както се нарича).Отпада варианта някоя мацка да недоволства,ако (примерно) Митко Илиев се качи на някоя Панда щар по щар и утрепи всичко живо в малкия клас.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Pablo » Сря Яну 20, 2010 00:12

А знае ли се какво би трябвало да представлява Траял шампионата?
Pablo
 
Мнения: 55
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:25
Местоположение: София/Смолян
Име: Павел ...

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот swrt » Сря Яну 20, 2010 13:25

Много хубава идея е този шампионат.Имам няколко идеи,които могат да са от полза:
1.Да се разреши само и единственно за този шампионат в лицензирани клубове да карат аматьори.Мисля,че няма да е проблем от федерацията да разрешат,особенно ако им се напомни,че ще спечелят известни симпатии от страна на феновете.Самата идея,че някой е свързан към клуб,че трябва да прави време и да не се лигави вдига допълнително вътрешния ентусиазъм в аматьорите участници.Да не споменавам,че и самите клубове ще прояват интерес към самия шампионат.
2.Пилоти с лицензи да могат да карат всякакви коли,но в класирането да участват само в класовете про (примерно лицензиран пилот да кара обикновенно Саксо,но да участва в класирането на 1.6 про )
3.Строги правила за окачване,спирачки и двигател.Строги наказания в регламента.Така се и подрязват крилата на "шмекерите" от самото начало.
4.Изключително точно дефиниране на гумите.Трябва да се поясни какво е слик,полуслик,обикновенна гума.Точно описание на трейдъра.
5.Опростяване на правилата.Задължителните елементи от регламента могат да се разхвърлят на по-отдалечени пространства.Да се вмъкне нотка на пистова надпревара,която да е съчетана със скорост.При положение,че в момента се градят правилата може да се измъкне най-доброто от идеите на приложния шампионат,тайм атак и дрифт.Всеки ще иска да покаже майсторство,всеки ще иска да покара с вратите на пред,всеки ще иска да вдигне скорост.
6.Класове - и аз съм на мнение,че разделението 1.4 , 1.6 ,2.0 и 2.0 + е доказана схема в годините.1.4 клас може и да няма "про" , но при другите ще е наложително.Без съмнение ще има желаещи от лицензираните пилоти да изкарат бегачките.
7.Тренировки и състезние.Много точен график за трениране и състезание.Ако се вкара ред и дисциплина още на първото състезание и особенно,ако се спазват стриктното графиците ще бъде отлична основа за максимално бързото протичане на състезанията по-нататък.
8.Награди - колкото повече,толкова по-добре.Купите и сувенирите са от голямо значение.Много е приятно да си отвориш хладилника сутрин и да погледнеш магнитите наредени по него.Всеки би се гордял с една купа,дори и дървена на витрината в хола/магазина/сервиза.По-горе Генади споменава цени.Да,наистина не е кой знае колко пари с оглед факта,че тези дранкулки ще доведат още някой и друг участник.
Няма да давам идеи за отразяване,спонсори и тн.Владимир Илиев е доказал се в годините и най-малкото ще е неуважение към него да пиша на тази тема.Все пак не е лошо и този клуб да влезе " на партия" в шампионата.Не е лошо да се замислите как може да се възползвате от силния дамски шампионат,дрифта разделен на две у нас и аматьорите от пистите и драговете,които тръгнаха да правят бизнес.Всеки помни какво беше "Божурище" и какво го срина.Така,че при правилна политика този шампионат може да стане до 2-3 години едноличен лидер в аматьорските среди,както и да привлече пилоти като Ясен Попов и Митко Илиев,които с минимални средства да правят сеир за публика и медии най-вече.Останалите пилоти от БФАС сами ще дойдат да попилят гуми още другия сезон.
Поздрави и успех.
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Astra_26 » Сря Яну 20, 2010 14:23

swrt написа:...1.Да се разреши само и единственно за този шампионат в лицензирани клубове да карат аматьори...


Подкрепям напълно идеята. Ясно е, че тези участници малко или много имат контакти със спортните стреди (приятели, механици, спонсори, роднини и т.н.). В завката за участие посочват клуба и без да притежават лиценз. Друг е вече въпроса дали водача на отбора ще ги заяви за отборно класиране.
Може и всяко АСК да издава удостоверение за клубна принадлежност (с размерите на л.к. с подпис и печат), което да се представя на административния преглед. Защото има опасност за конкретно състезание да се вербуват всички участници към един-два клуба. :D
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот BUHALA » Сря Яну 20, 2010 14:27

Значи доколкото разбирам - аз не бих могъл да участвам. Имам си подходяща кола - имам ентусиазъм ........ обаче нямам познати клубни състезатели и няма връзки с клубове :(
Няма кои да ме представи - не мога да карам - така ли излиза?
BUHALA
 
Мнения: 5
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 09:06
Местоположение: Пловдив
Име: Стоян Стоянов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот Astra_26 » Сря Яну 20, 2010 15:25

Само в отборното класиране не можеш да участваш.
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот ded maroz » Сря Яну 20, 2010 22:23

Astra_26 написа:
swrt написа:...1.Да се разреши само и единственно за този шампионат в лицензирани клубове да карат аматьори...


Подкрепям напълно идеята. Ясно е, че тези участници малко или много имат контакти със спортните стреди (приятели, механици, спонсори, роднини и т.н.). В завката за участие посочват клуба и без да притежават лиценз. Друг е вече въпроса дали водача на отбора ще ги заяви за отборно класиране.
Може и всяко АСК да издава удостоверение за клубна принадлежност (с размерите на л.к. с подпис и печат), което да се представя на административния преглед. Защото има опасност за конкретно състезание да се вербуват всички участници към един-
два клуба. :D
Значи,въпреки всичко все пак трябва контакт с някое АСК за удостоверение ?
"Астра",в качеството на член на организацията на шампионата даваш категорични тълкования на правилника или това си е твой коментар ?/предполагам,че няма да се засегнеш ,че пиша на ти,ако не извинявам се предварително/!
По горе не се съгласи с моето мнение,но така пък го тълкъвам аз,защото от това произлизат още няколко въпроса.
В началото на темата се казва ,че тук може да си кажем мнението и да дададем предложения по правилника и организацията на новия шампионат,затова коментирам и питам съответно.
На типовата заявка за участие в автомобилни състезение у нас най-отгоре се пише името :СЪСТЕЗАТЕЛ--клубът,който представя участника в състезанието,а именно ВОДАЧА /примерно ГОШО/,така според мен той мен Гошо трябва да е представен от клуб;соред теб може еднолично да участвува /без отборно класиране/.
Ако е еднолично то графата Състезател в заявката му остава празна--непопълнена,НО в чл.5.4 пише,че за непопълнена правилно,неверни данни и т.н.организатора ще откаже участието му-какво прави ГОШО?Това той ще го разбере когато вече е отишъл на съответния административен прегледна състезанието!!И е направил съответните финансови разходи.
Задавам тези въпроси за да се уточнят преди шампионата,защото ако при обработката на заявките или на прегледа съответния съдия ги тълкува по моя начин,какво правим?
Изричението :в правилника много ясно е написано! не ме грее ,ял съм му попарата много пъти.
Имам под ръка 4/четири/ готови автомобила -плюс два са в процес на завършване и смятам да се появят на този шампионат,но не искам да давам грешни пари на федерацията,а смятамче да се разкара целия керван до първия кръг за да разберем,че не може да се кара заради някой не уточнена подробност от регламента няма да е рентабилно а и честно .
Относно гумите--напълно съм съгласен с swrt --да е ясно точно за какво става въпрос-аз имам сликове на които няма никаква цифрова маркировка например? предполагам,че и при други колеги има подобни.
За днес стига толкова,надявам се чесъм бил ясен и се извинявам,ако съм засегнал някой!!!
Успех на организаторите и на бъдещите участници !!!
ded maroz
 
Мнения: 49
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 16:46
Име: Иван Йорданов1

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот abarth » Чет Фев 04, 2010 21:56

Lubo написа:По-удачните класове са до 1.4-стрит, до 1.6-стрит/про, 2.0-стрит/про и над 2.0-стрит/про.. :mrgreen:


+1
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот abarth » Пон Мар 01, 2010 15:39

някой нещо :roll:
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот y.batakliev » Пон Мар 08, 2010 18:58

Това е извадка от допълнителния регламент за провеждане на състезанието по GYMKHANA
по късно ще пратя линк с адреса на който може да го изтеглите.

ПРОГРАМА

Дата за откриване на записванията - 10. 03. 2010 год.
Дата за край на записванията – 06.04.2010 год.

10.04.2010 год.
Място и час на административен преглед в Секратариата от 08.00 ч.до 09.30ч
Технически преглед в предстартовия парк за състезателните автомобили от 08.30 ч. до 09.45ч.
Място и час на техническата конференция в Секретариата от 9.45 до 10.15 ч.
Откриване на първа/сутришна/ квалификационна сесия 10.30 ч.
Закриване на сесията 12.30 ч
НАЧАЛО СЪПЪТСТВАЩИ СЪСТЕЗАНИЯ и демонстрации от 13.00 до 14.00 ч.
Откриване на ВТОРА /следобедна/ квалификационна сесия 14.30 ч
Закриване на сесията 17.00ч
Съпътстващи състезания и демонстрации от 17.30 до18.30 ч.
Откриване на трета / вечерна/ квалификационна сесия 19.00ч
Закриване на сесията 21.00ч
Съпътстващи състезания,демонстрации и шоу програми от 21.30 до 22.30
Обявяване на предварителните резултати и квалифицираните състезатели 21.30 ч
Обявяване на официалните резултати и програмата за следващия ден 22.30ч.
11.04. 2010 год.
Официално откриване на състезанието 09.30 ч
Първа състезателна сесия
Старт на първия автомобил от клас СТОК 10.00 ч
Старт на първия автомобил от клас МОДИФИЦИРАН -11.00ч
Старт на първия автомобил от клас СЪСТЕЗАТЕЛНИ – 11.30ч
Втора състезателна сесия
Старт на първия автомобил от клас СТОК 12.00 ч
Старт на първия автомобил от клас МОДИФИЦИРАН -13.00ч
Старт на първия автомобил от клас СЪСТЕЗАТЕЛНИ – 13.30ч

Финал на състезанието 14.00 часа
Обявяване на предварителните резултати веднага след всяка група
Обявяване на официалните резултати 14.10 ч
Награждаване 14. 30 ч.
За участие във състезанието не се изисква състезателен лиценз
ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛИ
Клас СТОК – Серийни туристически автомобили Разрешава се използването на всички марки серийни гуми. Разрешени промени - :лети джанти,спортно окачване, седалка ,колани ,филтър, ауспух.и тунинг аксесоари за подобряване на аеродинамиката.

- Сток І до 1600 куб.см
- Сток ІІ до 2000 куб.см
- Сток ІІІ над 2000 куб.см
Клас МОДИФИЦИРАН- Серийни туристически автомобили с направени изменения по двигателя, скоростна кутия ,диференциали ,окачване , спирачна система в това число и ръчна спирачка, с нестандартни колела и гуми,промени в каросерията на автомобила в това число и такива свързани с допълнително олекотяване ,както и всякакви допълнителни модификации носещи предимство пред серийните модели от същата марка!

- М І до 2000 куб.см
- М ІІ над 2000 куб.см
Клас СъСТЕЗАТЕЛНИ от групи Н, А и Х съгласно Правилниците на БФАС. В случаите когато в отделните групи не се съберат достатъчно участници- по малката категория преминава към по голямата ! Напр. В КЛАСА ДО 2000 куб см. Участниците от група Н са под пет, те се класират заедно с група А до 2000 куб.см и т.н.
- до 2000 куб.см
- над 2000 куб.см
ЕЛЕМЕНТИ НА СЪСТЕЗАТЕЛНОТО ТРАСЕ
Слалом - произволен
Супер G - ширина на вратата 4 м.
Слънце - пълен кръг с минимален вътрешен диаметър 12 м. и външен 18 м.
Гараж - мин ширина 250 см. Дължина -500 см.
Тунел- минимална дължината на тунела е 800 см. като неговата ширина е 200 см. ограничена със пилони поставени през 100 см. разстояние един от друг по цялата дължина на тунела.
Квадрат - може да бъде с различен вход и изход мин. дължина на страната 800 см
Осморка- минималния размер, на който се поставят пилоните които я формират е през 800 см.
Елипса мин . дължина 10 м.
Кантар ширина на линията 250 см.
Остър завой
Объл завой
По трасето може да има и комбинация от няколко елемента в един, както и нови елементи, възможно е при положение че условията разрешават на трасето да се разположат водни и пясъчни препятствия.
За клас Състезателни МОГАТ ДА СЕ ВКЛЮЧАТ И ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЕЛЕМЕНТИ като Трамплин ,ГЪРБИЦА ,Полицейско обръщане и др.
y.batakliev
 
Мнения: 11
Регистриран на: Нед Окт 18, 2009 21:52
Име: Йордан Батаклиев

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот vtodorov » Вто Мар 09, 2010 10:10

Извинявам се за глупавия въпрос, но не видях къде ще е първия кръг?
- I hear and I forget.
- I see and I remember.
- I do and I understand
Аватар
vtodorov
 
Мнения: 7
Регистриран на: Чет Май 28, 2009 14:03
Име: Веселин Тодоров

Re: Джимхана шампионата в България през тази година

Мнениеот y.batakliev » Вто Мар 09, 2010 10:52

В Габрово
y.batakliev
 
Мнения: 11
Регистриран на: Нед Окт 18, 2009 21:52
Име: Йордан Батаклиев

ПредишнаСледваща

Назад към Други Български Шампионати и Състезания

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron