|
||
tsveti написа:Данка,
Чух, че организаторите искали две състезания да направят...
(опазил ни Бог)
Има много неясноти що се касае до Дамския ш-т. Някои хора негодуват от така наречените ''направени'' коли, Елена Попова (техническа комисия) лично ми каза, че тя няма да допуска такива коли до участие тази година (не завиждам на Яна в случая , с такова желание бе направено всичко...)
Не зная този ш-т на какво ниво щеше да бъде сега, ако не бяхме някои от екипажите, но определено би било крайно безсмислено, ако не бъде допуснат автомобил само защото има окачване или пък чип. Има туристически автомобили, за които самият производител продава чип, примерно. Или пък за хидравличната ръчна спирачка. Ми, да си сложат всички бе, 200-300лв. е егати!!! А и още нещо, как техническата комисия на едно дамско състезание ще хване, че дадена кола има чип? Ще мъкнат с тях специален уред ли, какво?! Има неща, които могат да се направят и техническата комисия (по дамските) по никакъв начин няма да разберат, че ги има... Ама това е една друга тема...
Аз бих предложила друго. Вместо да осакатяват по този начин ш-та, да направят отделно генерално класиране за тези автомобили, нещо като група Х. Така оправдаващите се участнички с техните автомобили, ще са доволни, ще са доволни и всички други, които са дали толкова много, за да се развият в този ш-т и той да бъде интересен и забавен.
Лошото е, че няма нищо конкретно написано никъде, а най-лошото е, че доста от момичетата в момента подобряват колите си, купуват си разни нещица и накрая ще се окаже, че са пари хвърлени на вятъра и единственото, което им остава е да участват в състезания извън календара на БФАС, в ''Италианско преследване'' да речем
Бъркотия!
Vlahov-Motor-Sport написа:шампионат за стандартни туристически автомобили или за неразбиращите това какво означава,че :размерът на гумите,ръчната спирачка и окачването на автомобила са такива,каквито слиза автомобилът от конвейра на завода-Туристически автомобил!!!!!
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!
Затова все пак трябва човек малко от малко да бъде скромен,защото през годините много хора са работили,за да го има и за да съществува този шампионат,колкото и невзрачен да изглежда в твоите очи!!!
...напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!
Vlahov-Motor-Sport написа:
Аз мисля,че ти Цветомира вече доста се самозабрави.
Искам да задам един обикновен въпрос:
като сте толкова добри,защо си преправяте иначе "стандартните" автомобили?!?
Това не е ли един вид предимство пред другите или вече ще си ги "мерите" на богати и бедни,кой има повече пари и кой няма?!?
С вашите преправяния опорочихте приложния шампионат,който във всички правилници е определен като шампионат за стандартни туристически автомобили или за неразбиращите това какво означава,че :размерът на гумите,ръчната спирачка и окачването на автомобила са такива,каквито слиза автомобилът от конвейра на завода-Туристически автомобил!!!!!
Вие така си направихте автомобилите,че вече ви трябва хомологационен фиш за всеки технически преглед!
Това вече не е МАСОВ спорт!!!
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!
Затова все пак трябва човек малко от малко да бъде скромен,защото през годините много хора са работили,за да го има и за да съществува този шампионат,колкото и невзрачен да изглежда в твоите очи!!!
Освен това искам да ти кажа,че е много грозно да представяш чуждите идеи като твои!!!
В заключение мога да ти кажа,че имаш още мноооого да учиш,напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!
Тук малко ме обиди...Това не е ли един вид предимство пред другите или вече ще си ги "мерите" на богати и бедни,кой има повече пари и кой няма?!?
Вие така си направихте автомобилите,че вече ви трябва хомологационен фиш за всеки технически преглед!
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!
Освен това искам да ти кажа,че е много грозно да представяш чуждите идеи като твои!!!
В заключение мога да ти кажа,че имаш още мноооого да учиш,напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!
Victor написа:Нещо заглавието на темата ли не прочете бре, Ифчо?
Дамското не е съвсем като писта (освен по отношение на скандалите) и скоростите далеч не са така високи, че едно спортно окачване да има такова значение!
dankata написа:Здравейте ,Понеже виждам ,че темата стана доста интересна искам да добавя и аз някои неща :
1. Не съм сагласна че смяната на оригиналната седалка със спортна (особенно ако е от Илиенци) дава предимство с килограмите . В моя случай е точно обратното, оригиналните седалки на Рено 5 Супер са изключително тесни и малки и леки , за да си пригодя полу-спортната седалка ми се наложи да правя чудеса от храброст (допълнителна рамка от дебел профил т.н.т) в резултат на което новата ми седалка тежи колкото две стари заедно.
2. Отново ще кажа ,че в нашия шампионат най важни си остават уменията на пилота. Убедена съм, че една седалка, волан , педали и точкови колани не те правят Шумахер и ако си сменим колите с Мануела или Цвети съм 100% сигурна че пак ще ме отвеят като куцо пиле домат.
3. В подкрепа на горното ще кажа ..аз съм нова и още начинаеща 2008 г беше първа за мен, стартирах първите 3 състезания може би с най-неподходящата кола Пежо 307 Дизел (тежка ,бавна ,непъргава ), но пък желанието ми беше голямо. С много тренировки и упорство обаче видях че независимо от факта че с останалите тичаме на различни писти нещата могат да се получат и времената ми да не са лоши сравнени с останалите класове (или поне не отчайващи). Важен е опита , важен е пилота , важна е и колата но сама по себе си тя (колата) няма да те направи шампион (поне при нас).
И за да не ви отегчавам много само ще попитам, Цвети сподели ако имаш инфо какво ще се забранява като подобрения.
И още нещо в тая връзка аз съм за подобренията ,които създават комфорт на пилота, стига да тези подобрения да не оказват влияние на мощността на колата и тя да не излиза от класа си . Макар че нямам впечатление при техническите прегледи преди състезание някога някой съдия да е вдигал предния капак на който и да е автомобил (при нас всичко е по документи )
Назад към Български Гимкхана Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта