Страница 2 от 3

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2011 22:26
от racing_87
Ден 1

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2011 22:28
от racing_87
Още...

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2011 22:31
от racing_87
И още.Това са всичките от "Ден 1".

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Нед Май 22, 2011 20:45
от mitaka005
'краини резултати :?:

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Нед Май 22, 2011 21:43
от kapoma4o
РЕЗУЛТАТИ "НЯМА"...... Тези който в ман6овете караха като баби те завър6иха, с исклиу4ение на Румен. Другите вси4ки в бокса, като запо4нем с едно обръ6тане по таван(просто пистата си е такава) и завър6им с няколко с4упени кутии. Диференциялите не ги броим а пък откъснатите 6арнири и полуоските те просто . ..Абе Са6ова работа но пък и мазохизма на състезателите не липсва6е. Та с две думи състезанието и особенено трасето бяха ДО ДОЛУ. Та да си дойдем за резултатите: Ани Ванков в бокса с 2 с4упени кутий, Владимир Василев не завър6ил и той с 2 с4упени кутий, Васил Василев не завър6ил той просто излетя от трасето, Борислав Димитров не завър6ил "каретата били слаби4ки, не е виновно трасето" Крум Крумов и той не завър6ил " ...... списъка е доста дълъг та вие си правете изводите как премина ПЪРВИ КРЪГ от раликроса.

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 23, 2011 07:10
от Andrey13
kapoma4o написа:РЕЗУЛТАТИ "НЯМА"...... Тези който в ман6овете караха като баби те завър6иха, с исклиу4ение на Румен. Другите вси4ки в бокса, като запо4нем с едно обръ6тане по таван(просто пистата си е такава) и завър6им с няколко с4упени кутии. Диференциялите не ги броим а пък откъснатите 6арнири и полуоските те просто . ..Абе Са6ова работа но пък и мазохизма на състезателите не липсва6е. Та с две думи състезанието и особенено трасето бяха ДО ДОЛУ. Та да си дойдем за резултатите: Ани Ванков в бокса с 2 с4упени кутий, Владимир Василев не завър6ил и той с 2 с4упени кутий, Васил Василев не завър6ил той просто излетя от трасето, Борислав Димитров не завър6ил "каретата били слаби4ки, не е виновно трасето" Крум Крумов и той не завър6ил " ...... списъка е доста дълъг та вие си правете изводите как премина ПЪРВИ КРЪГ от раликроса.


Имаш ли проблем с отнетите ти точки.http://www.rta.government.bg/protokolim ... 010310.pdf Там поне няма лошо трасе. Ами разбира се ще има трошки . Та това е Рали Крос а не пистов шампиопнат на затворен маршрут.Нищо не каза за стотиците пилотни грешки. А счупените трансмисий са плод на максималното натоварване, което не е подсигурено с рейсинг модификаций и е нормално серийни кутий и диференциали да не издържат на такова натоварване. Поздрави на всички , които дадоха всичко от себе си и се бориха мъжки до края, независимо дали е от повреда или с карирания флаг те се представиха отлично.Поне за мен. А критиката е навсякъде , особено тази, която се опитва да омаловажи всичкия труд , изгубени средства и пот на трасето а толкова малко е нужно, за един пилот и екипа му за да му даде нови сили и вяра за следващия кръг. Ами то такъв е спорта и такава е съдбата и такъв е живота. И най- лошото е че не можеш да го предвидиш и да му се противопоставиш и именно в това е му е чара и магията , която те кара да се докоснеш до него.

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 23, 2011 16:57
от asb2004
Както всяка година така и тази беше спазена традицията на Мадан след хубавато състезание да има и разправия.Този път разпрата я направиха времеизмерващите неадекватни пенсионери които всячески се опитват да правят чадър на някои състезатели от приближен им клуб и под крилото на г.н Сашо Мадански.То бива подпиране със секунда две да ама с обиколка и половина това вече е прекалено тия пенсионери е време да станат и да се махат от този спорт.Състезателя с номер 13 участваше в финал Б след като започна четвъртата обиколка при слизането от асфалта се повреди след края на финала бе изтеглен със сервизен автомобил в закрития парк, така до тук добре, но в резултатите срещу неговия номер е записано пет обиколки съответно има и класиране, като попитахме времеизмерващите как така става ни отговориха че ние сме кьорави и нищо не разбираме все едно сме гледали две различни състезания Обиколките и времената се водят господа състезатели в една тетрадка с молив след всяка серия се случват невероятни неща с времена и класирания при въпросния случей във финал Б в четвъртата и петата обиколка 13-ката бе дописана свъпросния молив
зада се нагласят побликуваните резултати това не свърши до тук попитахме пред пенсионерите и Ани Ванков който не отрече че Крум няма завършен финал Б мафиотите на Минко отрекоха и това.Господо вече миришете на два кубика пръст вземете се разкараите от спорта защото ставате за смях а нищо чудно да ядете и бой щото ваще простотий стават непоносими.
П.С. Кокошките в Мадан няма да снасят до 09.09 заащото са стресирани от едно съоражение дет само мучеше и несе местеше но пък понеже е с реисинг неща по него успя да завърши поне и добре че ако небеше сигорно още да чакаме спортните деятели в региона да вземат решение кога ще стартираме.

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 23, 2011 23:05
от kapoma4o
Андрей- 4о, вместо да за6титава6 ТЪСТ ТИ да му бе6е дал някой лев да оправи пистата, стига с тия измекярски работи.

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 23, 2011 23:46
от mitaka005
Демек троша4ка на коли

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 08:01
от Andrey13
kapoma4o написа:Андрей- 4о, вместо да за6титава6 ТЪСТ ТИ да му бе6е дал някой лев да оправи пистата, стига с тия измекярски работи.

:D :D :D Да му дам ама нямам :cry: :cry: :cry: НЕ че го защитавам, но реално никой не е спрян да вземе догодина, а защо ли не да се опита и през тази да направи ако не кръг то поне едно открито състезания и да си го кръсти на себе си..Никой няма да му пречи да дойде да оправи пистата и да плати на съдий и всички останали.Знаеш ли как ще се зарадваме всички на такова деяния. Да ама никой не иска. да дерзае. И когато някой го прави, макар и да не е перфектно, все ще се намери някой който да обезцени труда и резултатите от това, макар и в писмена форма тук.Има една приказка "Който го може ...действа , а който не може...преподава" :roll:

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 08:09
от Andrey13
mitaka005 написа:Демек троша4ка на коли

Ами както видя....доста и оцеляха.Много коли се потрошиха от сблъсъци не в пистата а един в друг.А и моята минимална техническа грамотност на музикант не знам защо ми казва че скоростната кутия не се чупи от неравни писти а от претоварване с турбинирани двигатели .

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 13:50
от Гетов
Здравейте колеги.
Във връзка с получилите се неуредици и ПРОСТОТИИ на рали крос МОНТАНА, публикувам тук предварителен текст на писмо което ще изпратим до федерацията, като ви моля, ако има някой предложения за редакция на текста и за други текстове към писмото нека споделят. Също така нека клубове които седят зад изложеното в писмото да го споделят и да го изпратим от името на всички. Ето и текста:


До: БФАС
ОТ: АМК „БОТЕВГРАД”
Относно: Проблемите в БЪЛГАРСКИЯТ ШАМПИОНАТ ПО РАЛИКРОС
След проведения първи кръг – 21-22.05.2011г. село Мадан



Уважаеми Г-н Янакиев,
Обръщаме се към Вас с молба да вземете отношение по изложените по-долу проблеми и се надяваме за своевременната Ви намеса, това безобразие да не продължава в следващите кръгове от този шампионат.

Първи и основен проблем за настъпилите недоразумения и ощетяване на състезателите идват от времеизмерването, осигурено от Г-н Минко Минков, а именно:

1. Със започване на квалификационните турове , когато е необходимо да се стартира на светофарна уредба, за цялото състезание минимум 5 пъти светофара отброява и в момента когато трябва да светне зелената светлина, светофара блокира и се налага автомобилите да стоят на стартовата линия с работещи двигатели на максимални обороти в продължение на 2 – 3 минути, като това се повтаря по няколко пъти преди да сработи коректно и да се даде старт на серията.
2. Във Финал Б, автомобил с номер 13, управляван от Крум Крумов направи 3 обиколки и започна 4-та, в която обиколка аварира и отпада от състезанието. В същото време състезател с номер 74, управляван от Ивайло Илиев, завършва серията на собствен ход, преминава старт финала и отива в закрит парк на собствен ход със записани 5 обиколки. Автомобила с номер 13 беше дотеглен от сервизна кола до закрития парк. Най – голямото недоумение се получи, в момента на награждаването , когато състезателя с номер 13 (Крум Крумов) беше награден с една позиция пред стсезател с номет 74 (Ивайло Илиев).
3. След направено запитване от наша страна към времеизмерването, ни беше извадена разпечатка, показваща че и двамата състезатели са записали по пет обиколки, но на всичко отгоре авариралата кола има и записано време в обиколка която изобщо не е направил. След като беше извикан и самия състезате, той също си признава че е направил 3 обиколки, но г-н Минков отново твърди че обиколките са 5. Като доказателство за това си твърдение, от старана на г-н Минков ни беше показана една тетрадка, на която ръчно имаше изписами номера на автомобили и съответни броеве обиколки, което не смятаме че е допустимо във времето на широко навлязлата компютризация във всички свери на живота ни, да се доказват тези с хвърчащи листове и саморъчно написани незнайно от кого. Това нещо породи сериозни съмнения у всички състезатели, кето доведе до редица зададени въпроси, изхабени нерви и неполучени никакви смислени отговори от съдийската маса и по точно от ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО!!!
4. Като поредно действие от страна на г-н Минков, вместо да се извини за допуснатите неточности и да намери някакъв логичен отговор за да се удовлетворят питанията на състезателите, г-н Минков най-демонстративно си събра техниката и побърза да избяга от трасето, с което си действие лиши от каквато и да е възможност директора на състезанието да вземе каквото и да е решение, отговарящо на действителността
5. Във връзка с изложеното по-горе искаме да зададем въпрос, защо изобщо се допуска господин Минко Минков да осъществяява времеизмерване , след като БФАС обяви търг за исигуряване на времеизмерване на състезанията от календара на БФАС и този търг беше спечелен от фирмата на г- н Иван Маринов, която извършва времеизмерването с транспондери, което изключва възможността за пристрасни манипулации и некоректни данни, с което се довежда пораждане на гняв у състезателите, подигравка с труда на всеки състезател, механиците му, и все още намиращите се спонсори.
(2. Има подписан договор между БФАС и фирма „И и Н” ООД за времеизмерване на българските шампионати, като за целта им е предоставено цялото оборудване.) – цитат от публикуваното Решение на Управителния Съвет на БФАС от 10.05.2011 г.
6. В първия състезателен ден, по време на свободна и официалната тренировка, както и в първия тур от квалификациите, автомобил Форд Ескорт, с номер 47, управляван от Антон Антов, беше публикуван в стартивия списък като автомобил от категория 1 / 2 (х2). Несъмнено обаче се видя че, автомобила е с четири двигателни колела и двигател с турбо-компресор. След направено запитване отново до ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО и техническата камисия ни отговориха че е направена неволна техническа грешка, да наистина автомобила бил за категория 2 /4 (Х4), и че за следващияя ден всичко щло да се поправи. С голямо недоумение всички състезатели и екипи забелязаха , че автомобила в неделния ден е с един двигателен мост и без турбо компресор (което е фрапантно видно и от времената за обиколка постигнати в събота, и тези от неделя). След направено отново запитване към техническата комисия и по – точно към г-н Казаков, ни беше отказано категорично каквото и да е обяснение, с мотива че не бил длъжен да проверява постоянно автомобилите. Така съсзадалата се ситуаци обаче ни лишава от всякакъв шанс да подадем протест по официално установения ред!!!!
7. Във връзка с т.6, настояваме за промяна в правилника, като в член 17 – ЗАКРИТ ПАРК да се добави следния текст
Член 17
ЗАКРИТ ПАРК
След края на първия състезателен ден, се дава време от 2 часа за ремонт и обслужване на автомобилите, след което съшите влизат в закрит парк, и се освобождават на следващия ден 1 час преди старта на първата серия.
След финала на състезанието автомобилите отват директно в официалния закрит парк, където ще останат най-малко в продължение на 30 мин. след оповестяване на резултатите от състезанието. В тази зона е забранено да се извършват каквито и да е ремонти на автомобилите и зареждане. Нарушаването на режима в закрития парк води до изключване.


Искренно се надяваме ,че ще вземете отношение по гореизложените факти, ще разгледате на УС на БФАС направените предложения за промени и ще се разпоредите времеизмерването да се осъществява от фирмата сключила договор със БФАС, като по този начин смятаме че няма да може да се ощетява нито един състезател и в същото време няма да се създават излишни настроения между състезатели и екипи, с което смятаме че ще се допринесе за цивилизовано провеждане на състезнията по европейски стил!


Оставаме с Уважение и в очакване на отговор:
АВТО МОТО КЛУБ „ БОТЕВГРАД”

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 15:24
от Kazakov
Относно писмото на г-н Гетов -първо да прочете специалният правилник за провеждане на Рали крос, в който е упоменато ,че броят на двигателните мостове е без значение.Относно заявката на 47 А.Антов, тя е за клас X1-2 до 1600см3.Г-н Гетов , ако имате желание да се направи допълнителен преглед на даден автомобил, то има установен ред и не се прави на следващият ден!

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 15:31
от Гетов
Kazakov написа:Относно писмото на г-н Гетов -първо да прочете специалният правилник за провеждане на Рали крос, в който е упоменато ,че броят на двигателните мостове е без значение.Относно заявката на 47 А.Антов, тя е за клас X1-2 до 1600см3.Г-н Гетов , ако имате желание да се направи допълнителен преглед на даден автомобил, то има установен ред и не се прави на следващият ден!

Със всичкото си уважение към Вас, г-н Казаков, става дума , че след като от Времеизмерването казаха че е тяхна грешка и колата е за Х4, не ни остана нищо друго освен да се съгласим.....
Но къде е тънкия момент..... вече в неделя сутрин няма как да спазим реда за проверка, че колата вече е 1600 см3....И през целия съботен ден обаче си дава времена и се нарежда в серийте с доста добра преднина............и да подам протест в неделя...какво? тя вече е със сменен двигател.. Въпроса е защо в събота казват на Минко хората че е за големия клас, изведнъж се оказва че е за малкия....
Г-н Казаков знаете много добре за какво става въпрос....но добре че колата отпадна , че може би още щяхме да сме на Мадан и да се караме!!!!

ПАК КАЗВАМ ЧЕ ЗА ВСИЧКО Е ВИНОВНО ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕТО НА МИНКО МИНКОВ И НИКОЙ ДРУГ!!!!!

Re: Рали крос Монтана 21-22 май,Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 15:56
от Kazakov
Г-н Гетов, сами видяхте колко беше натоварен съботният ден , работихме от 8.00 до 20.30 часа без почивка.Ако беше някой дошъл при мен дори неофициално нямаше да откажа да направя проверка на дадения автомобил.Никога не съм се изказвал
, че не съм длъжен да проверявам автомобилите, просто не винаги имаме време за това.Благодаря за разбирането! :D