Страница 5 от 6

МнениеПубликувано на: Вто Авг 21, 2007 23:41
от black_frost
И на мен не ми стана ясно това с контестацията-каква беше тази сума?А какво ще кажете за колата на Ванков-1600см3 ли е според вас?Палиото е с четири дросела и изведнъж тази лада показа някакъв неприсъщ атлетизъм... ;-))

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 00:13
от Frysco
Ани Ванков беше декласиран на Баховица, не се яви да го отворят и трябва да е без лиценз за една година, оттук започва всичко, минава през мокренето на трасето за първа серия и нареждането на домакинските коли във втора-трета серия че да карат на сухо, през времената от откритите състезания в Криводол вместени сред реалните и завършва с поздрава на Гетов на края.

Имаше и Иля Селиктар за началник на техническата комисия, още като видях разправиите около ролбарите се усъмних, че на това състезание ще има ексцесии.

И така господа и да коментираме, няма смисъл.Има два варианта-или да им се играе по свирката или всеки да се състезава като на състезание, да си кара карането, пък ако са рекли онея в ремаркето-и награди ще вземем, пък били те купи за Х1, раздадени на Х3, но обявени като Х2...
Аз лично се надявам момчетата от Абритус и Вромос да не допуснат циркове на Рали-кросове Разград и Бургас и следващите два кръга да бъдат състезание, а не разиграване.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 02:07
от Astra_26
Аз лично отдавна очаквах да се повдигне този въпрос, и ето че темата и момента са подходящи, а и не мисля че трябва да остане без отзвук.
В дисциплината раликрос от тази година автомобилите са на 100% група "Х". Което означава, че могат да се модифицират свободно, като единственото ограничение е обема на двигателя.
___________________________________________________________
"Национален кодекс по автомобилен спорт" глава втора т.6(14) - Работен обем на цилиндрите.
Обемът създаван в цилиндъра (цилиндрите) при възходящо или низхощо движение на буталата. Изразява се в кубически сантиметри (куб. см.), като за всички изчисления числото "пи" е равно на 3,1416.
___________________________________________________________
Записано е точно и ясно, даже и "пи" е дадено до четвъртия знак. То хубаво ама някои явно го разчитат 2,1416. Ега ти кефа. Че то по тая формула Жико преспокойно може да си кара и в Х1, нищо че е 1,8.
Нямам думи.
Във всички спортове подобно некоректно отношение се наказва. При нас явно няма такава практика.
То е некоректно, и чиста подигравка, както към останалите участници, така и към БФАС, организаторите, феновете...към всички. И ми е интересно, как някой би могъл да се радва, взел една такава победа... Що се излагаш бе човек?
Другия въпрос.
Само като видях разпечатките с времената, без да съм присъствал на кроса ми стана ясно, че фаворитите са карали на мокра писта, а на изпръхналата настилка са карали тези от сериите на въпросния Ани Ванков. Това вече е прекалено... ами аз вече го виждам шампион... да му е честито.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 02:40
от Frysco
Astra_26 написа:Аз лично отдавна очаквах да се повдигне този въпрос, и ето че темата и момента са подходящи, а и не мисля че трябва да остане без отзвук.
В дисциплината раликрос от тази година автомобилите са на 100% група "Х". Което означава, че могат да се модифицират свободно, като единственото ограничение е обема на двигателя.
___________________________________________________________
"Национален кодекс по автомобилен спорт" глава втора т.6(14) - Работен обем на цилиндрите.
Обемът създаван в цилиндъра (цилиндрите) при възходящо или низхощо движение на буталата. Изразява се в кубически сантиметри (куб. см.), като за всички изчисления числото "пи" е равно на 3,1416.
___________________________________________________________
Записано е точно и ясно, даже и "пи" е дадено до четвъртия знак. То хубаво ама някои явно го разчитат 2,1416. Ега ти кефа. Че то по тая формула Жико преспокойно може да си кара и в Х1, нищо че е 1,8.
Нямам думи.
Във всички спортове подобно некоректно отношение се наказва. При нас явно няма такава практика.
То е некоректно, и чиста подигравка, както към останалите участници, така и към БФАС, организаторите, феновете...към всички. И ми е интересно, как някой би могъл да се радва, взел една такава победа... Що се излагаш бе човек?
Другия въпрос.
Само като видях разпечатките с времената, без да съм присъствал на кроса ми стана ясно, че фаворитите са карали на мокра писта, а на изпръхналата настилка са карали тези от сериите на въпросния Ани Ванков. Това вече е прекалено... ами аз вече го виждам шампион... да му е честито.


Хайде да направим дискусия, която да не съдържа само констатации.
Какво може да се направи срещу това?
-Писма до педерацията, относно организацията?Лоша идея, видяхме какво стана с планинско "Правешки връх".Трасето на Криводол е добро, никак не е желателно да го изхвърлят от календара, при наличието само на още три за момента.
-Контестации-нулев ефект, а и са намерили цаката да не бъдат подавани.
-Умишлено слабо каране в първия тур, за да се кара на следващите на сухото трасе.Измислили са му цаката:
На въпроса как ще бъдат подреждани състезателите в туровете, отговора беше-според времената.Доуточняващ въпрос-по регламент не е ли първи с четвърти, осми, дванадесети....Не, това се прави само на автокрос.Вероятно ако някой кара слабо, за да слезе в сухите серии, внезапно ще се сетят че може и по втория начин, а виновника ще се окаже я осми, я дванадесети...

Тогава?

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 10:22
от Ferjancz
Проблемите в рали кроса не са от вчера! Нередовни коли и т.н. , смешен дори абсурден коментар на Казаков по състезанията - примери колкото искаш! Четейки спонсорите се казва за дадена фирма , че е дружество с ограничени възможности , кеф ти после давай пари за състезания ако си един спонсор!!!!! И ред други !! Не знам как заслужил майстор на спорта мобже да каже, че на двутактов варбург му причукал калан За нередовните коли , г-н Цачев нямам спомени да е калрал редовна кола, но винаги се пише Х2 ! Мога да ви припомня случай от преди години , когато Цачев подаде контестация срещу един троянски пилот Росен Йорданов, но колата му се оказа редовна ! И при последвалата контестация срещу Цачев той виждаш ли се оказа с мотор 1.8 !И как един ден и на ловешките фенове им писна да му гледат изпълненията и скочиха срещу него! За Ванков е всеобща тайна , че прави "ебати и моторите" , както се изразяват някои пилоти и не винаги е редовен! Проблема със сухата и мокра писта също е много стар ! Той си има решение ама е много скъпо! Това , че някой не е дал да му бъде отворена колата сме го виждали и друг път , примерно на планински !! Последици пак нямаше! Казвал съм не веднъж , а всички фенове посещаващи кросове са наясно , че кроса е една много атрактивна дисциплина и е грехота , че не е много популярна като цяло ! В кръга на мечтите , ще е много хубаво ако има повече състезания и защо не да видим и чуждестранни пилоти у нас , ама като гледам как нещата нямат развитие от години насам , май всичко това ще си остане само мечта! То ралитата ни не могат да оправят , та какво остава за кроса!

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 10:30
от Lubo

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 10:58
от Ferjancz
Палиото не е ли било карано от Гетов? Защото в официалните резултати, в сайта на федерацията , пише че е било карано от Кордев!

http://bfas-bg.org/event/2007/cross/74/gen-kl.pdf

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 11:13
от txl
Frysco написа:-Писма до педерацията, относно организацията?Лоша идея, видяхме какво стана с планинско "Правешки връх".Трасето на Криводол е добро, никак не е желателно да го изхвърлят от календара, при наличието само на още три за момента.
-Контестации-нулев ефект, а и са намерили цаката да не бъдат подавани.

Frysco, мисля че не разсъждаваш правилно. Имам в предвид следните неща:

Frysco написа:Трасето на Криводол е добро, никак не е желателно да го изхвърлят от календара, при наличието само на още три за момента.

Не искаш да кажеш, че е желателно в състезанията да се побутва някой, по начинът, който ти и останалите тук описвате, нали? Тогава нека си понесат последствията. Отделен въпрос е, дали изваждането на състезания от календара е правилната мярка. Но дори и така да е, на кого са необходими такива фалшиви състезания? Нека оцелеят най-добрите (състезания). Нека състезанията да са състезания, а не театър.

Frysco написа:Писма до педерацията, относно организацията?Лоша идея, видяхме какво стана с планинско "Правешки връх".

А какво стана с рали "Траянови врата" след това писмо? На мен ли така ми се струва или писмото на Иван Шопов имаше ефект (положителен!) върху организацията на това рали?

Frysco написа:Писма до педерацията ... Контестации-нулев ефект, а и са намерили цаката да не бъдат подавани.

Със сигурност трябва да ги има, когато нещо е нередно. Причината е следната - когато утре се изправиш пред някого (медия, организатор, федерация) и кажеш (например) "проблемите в организацията на рали-кроса са от край време", нали знаеш какъв отговор ще последва - "Какви проблеми? Ние не знаем да е имало проблеми. Никой не ни е сигнализирал за проблеми. Ако е имало проблеми, защо толкова време никой не се е оплакал? Значи проблеми не е имало!" И ще са прави, и керванът си върви... Затова, когато има нещо нередно, трябва да се сигнализира за него, трябва да бъде документирано по някакъв начин. Защото нещата се натрупват и след време ще имаш на какво да стъпиш и да докажеш, че си прав (разбира се ако другата страна са толкова нагли, че не си вземат поука и не се променят още след първите случаи). Същото е и с контестациите.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 11:51
от black_frost
Гетов си караше Палиото,а не Кордев.А колкото до Ванков-ами той и екипа му не спряха да лаят през цялото състезание.Един от екипа му(синът му ако не се лъжа),отиде при организаторите и буча как трябвало да се намокри трасето,за да бъде еднакво за всички.И в крайна сметка като мина водоноската стана около три пъти по-мокро и Стефчо Кордев направи геройско каране.Та за "еднаквите" условия на трасето нека да благодарим на господин Ванков.А и да кажа нещо друго-всички сме правили поне по една Лада или и да не сме,сме гледали как се прави и поне до сега лично аз не съм виждал толкова скъпа гарнитура...

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 13:21
от Frysco
txl може би си прав, но все пак не съм толкова опитен и навътре.

Факт е че трасето е хубаво.Повече хубави трасета-по добър шампионат.В крайна сметка организацията може да се промени, а трасето да се използва.Не стана ли така на Баховица?Тази година там беше добре.
За контестациите съм съгласен, може би трябва да се пише до педерацията че по регламент Ани трябваше да е наказан.

black_frost че има по скъпи гарнитури има.Има и много чалъми, но ако верно струва толкова, колко ли струват буталата, сигурно 30 000 лв и със всеки километър поскъпват.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 13:39
от 46
Frysco написа:Като цяло-спорно състезание, от една страна добро, но от друга...Като се има предвид какво беше, това което са постигнали с трасето е поразяващо-камъните са много по малко, мисля че и пръста не е същата речна тиня, както зимата.Огражденията по опасните завои бяха заменени с гуми и това беше добър ход-доказаха го няколкото атаки върху въпросните гуми.Също и мястото на боксовете е хубаво.
Стефан Кордев кара много сърцато, но на финалите самарата започна да му пърка на три цилиндъра и спря.
Шишко се представи повече от достойно, бори се със всичко и всички.Жико страшно каране направи, а и колата върви.

Но какво да ви кажа-за публиката страхотно състезание, обаче отблизо се видя чистата истина... отново грешни времена, отново старите номера... това на което състезателите викаха ловешки регламент, сега се изроди в криводолски регламент.

Сега ще напиша това, което не ми хареса и се надявам и някой от федерацията да го прочете.

1.Преди всяка първа серия от квалификационните турове минаваха не една, а две водоноски.За пет минути разкалваха трасето до степен все едно караш на лед... Всичко хубаво, но само първа серия караше при такива условия.А в тая първа серия бяха винаги едни и същи-Крум (88 ), Жико (3), Стефан Кордев (50)...ЗАЩО???Защо за едните има едни условия, а всички други караха на сухо и се получи така, че по слаби коли дадоха по добри времена от силните?Аз ще ви кажа защо-щото са неудобни.Трябваше да има местна победа-така и стана.

2.Какви бяха тези идиотщини с времената?Идват листовете с времената и се оказва че на обиколките има страхотни абсурди.Първи и втори минават 900 м трасе, с десет завоя, за 32 секунди.Първи и втори в случая бяха Ани (13) и Цецко (4).Времената от всички обиколки съвпадаха някак си.И средната скорост на всички идентична и в правилна последователност.Но на обиколка-смях.Първи и втори с 0.32.00, средна скорост за най добрата обиколка-85 км/ч.Третия и нататък с по 0.42.00 и средна скорост 74 км/ч, като и надолу по класирането резултатите бяха от смахнати по смахнати.Обясниха ни че не било важно на обиколка и просто взимали някакви резултати и ги вписвали, но първо-от която и да е обиколка да ги взимат е факт, че тези резултати са страхотни за коли като ВАЗ 2107 Х2, но напълно нереални.И второ-защо ли толкова много приличат на резултатите от двете открити състезания в Криводол?Когато пистата беше много по къса и скоростна и нямаше такива завои?Не намеквам за спекулации, но е абсолютно недопустима такава подигравка с официални резултати, подигравка със труда на тези хора, който имат сърце и смелост да карат.Без състезатели тази писта си остава просто едно красиво трасе, по което да карат колела дечурлигата.Евала, трасето е страхотно... заслужава кръг от европейския шампионат, публиката също го заслужава.Но не така с организацията... отдавна мина времето на тъпите грешки и подигравките.Българските пилоти в тази мъжка дисциплина заслужават еднакви условия и реално времеизмерване, точно колкото и европейските.
3.Бога ми, моите уважения към заслужилия майстор на спорта Николай Казаков, но пилотите си забравиха имената... Шишко (88 ) беше Красимир Георгиев, Георги Крумов, Крум Петров и как ли още не.При обявяването на класирането за финалните серии се оказа че Щерю (52) изобщо не е идвал на това състезание.А той беше там, колата му стана на пребъхтан варел от състезаване.И награждаването на клас Х3 с купите на Х2 беше втрещяващо, а да не споменавам че при получаването на правилните купи се оказа, че те са за Х1, защото за Х3 въобще няма...Това не е ли също подигравка?Все пак, господин Казаков, от вас се очаква да информирате хората, а не обратното.

Господа организатори и господа от федерацията-разберете ни правилно.Ние, публиката не искаме Раликрос Криводол да отпадне от календара.Напротив, много повече искаме то да остане и да се развие.Адмирираме всички усилия за кръг от ЕШ по раликрос, но нека да правим състезанията по европейски, а не по български почин.

С уважение-Фриско, обикновен зрител.

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 13:54
от k.nikolow
момчета това се канех да напиша от давна ...значи може някои от отбора на ванков да е казал за водата (това не знам)но със сигурност на това състезание беше с 1600см..защото в четвъртък беше затворено в сервиза и вътре се работеше по ладата ...мотора се смени с друг-1600см.точно заради тази контестация ...и много щеше да ми хареса да му отворят мотора и да видите че е 1600 и тогава какво щеше да стане просто някои ги е яд и се чудят кво да си измислят...сега пак казвам за водата не знам нищо но за мотора знам...що се отнася до каране само 3 човека знам каде са добри кросаджии от състезанието Ванков,Цачев,Сaшо ...

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 14:00
от 46
Защо не караха Ст Апостолов и Г Петров И.Йончев?

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 14:48
от 46
Уж изчистено трасето а колко счупени стъкла имаше-поне4!Стойно счупи2

МнениеПубликувано на: Сря Авг 22, 2007 20:17
от Lubo
Трасето и на мен ми хареса.Идеята прав участък с асфалт и следва завой без асфалт е адски привлекателна за зрителите като мен.
Лади съм виждал доста.Какво ви е толкова чудно,че Ванков седеше на равно с Палиото............едно време на Полицая ладата вървеше като луда и като я взе Веско Лазаров(веднага след писта София,на която би с адски много Стоян Апостолов с Хондата), много хора се изненадаха,че наистина мотора е 1.6.
Мокро/сухо трасе.............мндааа много,много голяма разлика за пилотите.Дали стечение на обстоятелствата или нагласена работа,но наистина някои бяха "превилигировани".
Неотворен мотор след контестация............пилота подал контестацията,може да подаде жалба във федерацията и спортно техническата комисия няма начин как да си затвори очите-ще последват наказанията по правилник :wink: .