|
||
Astra_26 написа:Аз лично отдавна очаквах да се повдигне този въпрос, и ето че темата и момента са подходящи, а и не мисля че трябва да остане без отзвук.
В дисциплината раликрос от тази година автомобилите са на 100% група "Х". Което означава, че могат да се модифицират свободно, като единственото ограничение е обема на двигателя.
___________________________________________________________
"Национален кодекс по автомобилен спорт" глава втора т.6(14) - Работен обем на цилиндрите.
Обемът създаван в цилиндъра (цилиндрите) при възходящо или низхощо движение на буталата. Изразява се в кубически сантиметри (куб. см.), като за всички изчисления числото "пи" е равно на 3,1416.
___________________________________________________________
Записано е точно и ясно, даже и "пи" е дадено до четвъртия знак. То хубаво ама някои явно го разчитат 2,1416. Ега ти кефа. Че то по тая формула Жико преспокойно може да си кара и в Х1, нищо че е 1,8.
Нямам думи.
Във всички спортове подобно некоректно отношение се наказва. При нас явно няма такава практика.
То е некоректно, и чиста подигравка, както към останалите участници, така и към БФАС, организаторите, феновете...към всички. И ми е интересно, как някой би могъл да се радва, взел една такава победа... Що се излагаш бе човек?
Другия въпрос.
Само като видях разпечатките с времената, без да съм присъствал на кроса ми стана ясно, че фаворитите са карали на мокра писта, а на изпръхналата настилка са карали тези от сериите на въпросния Ани Ванков. Това вече е прекалено... ами аз вече го виждам шампион... да му е честито.
Frysco написа:-Писма до педерацията, относно организацията?Лоша идея, видяхме какво стана с планинско "Правешки връх".Трасето на Криводол е добро, никак не е желателно да го изхвърлят от календара, при наличието само на още три за момента.
-Контестации-нулев ефект, а и са намерили цаката да не бъдат подавани.
Frysco написа:Трасето на Криводол е добро, никак не е желателно да го изхвърлят от календара, при наличието само на още три за момента.
Frysco написа:Писма до педерацията, относно организацията?Лоша идея, видяхме какво стана с планинско "Правешки връх".
Frysco написа:Писма до педерацията ... Контестации-нулев ефект, а и са намерили цаката да не бъдат подавани.
Frysco написа:Като цяло-спорно състезание, от една страна добро, но от друга...Като се има предвид какво беше, това което са постигнали с трасето е поразяващо-камъните са много по малко, мисля че и пръста не е същата речна тиня, както зимата.Огражденията по опасните завои бяха заменени с гуми и това беше добър ход-доказаха го няколкото атаки върху въпросните гуми.Също и мястото на боксовете е хубаво.
Стефан Кордев кара много сърцато, но на финалите самарата започна да му пърка на три цилиндъра и спря.
Шишко се представи повече от достойно, бори се със всичко и всички.Жико страшно каране направи, а и колата върви.
Но какво да ви кажа-за публиката страхотно състезание, обаче отблизо се видя чистата истина... отново грешни времена, отново старите номера... това на което състезателите викаха ловешки регламент, сега се изроди в криводолски регламент.
Сега ще напиша това, което не ми хареса и се надявам и някой от федерацията да го прочете.
1.Преди всяка първа серия от квалификационните турове минаваха не една, а две водоноски.За пет минути разкалваха трасето до степен все едно караш на лед... Всичко хубаво, но само първа серия караше при такива условия.А в тая първа серия бяха винаги едни и същи-Крум (88 ), Жико (3), Стефан Кордев (50)...ЗАЩО???Защо за едните има едни условия, а всички други караха на сухо и се получи така, че по слаби коли дадоха по добри времена от силните?Аз ще ви кажа защо-щото са неудобни.Трябваше да има местна победа-така и стана.
2.Какви бяха тези идиотщини с времената?Идват листовете с времената и се оказва че на обиколките има страхотни абсурди.Първи и втори минават 900 м трасе, с десет завоя, за 32 секунди.Първи и втори в случая бяха Ани (13) и Цецко (4).Времената от всички обиколки съвпадаха някак си.И средната скорост на всички идентична и в правилна последователност.Но на обиколка-смях.Първи и втори с 0.32.00, средна скорост за най добрата обиколка-85 км/ч.Третия и нататък с по 0.42.00 и средна скорост 74 км/ч, като и надолу по класирането резултатите бяха от смахнати по смахнати.Обясниха ни че не било важно на обиколка и просто взимали някакви резултати и ги вписвали, но първо-от която и да е обиколка да ги взимат е факт, че тези резултати са страхотни за коли като ВАЗ 2107 Х2, но напълно нереални.И второ-защо ли толкова много приличат на резултатите от двете открити състезания в Криводол?Когато пистата беше много по къса и скоростна и нямаше такива завои?Не намеквам за спекулации, но е абсолютно недопустима такава подигравка с официални резултати, подигравка със труда на тези хора, който имат сърце и смелост да карат.Без състезатели тази писта си остава просто едно красиво трасе, по което да карат колела дечурлигата.Евала, трасето е страхотно... заслужава кръг от европейския шампионат, публиката също го заслужава.Но не така с организацията... отдавна мина времето на тъпите грешки и подигравките.Българските пилоти в тази мъжка дисциплина заслужават еднакви условия и реално времеизмерване, точно колкото и европейските.
3.Бога ми, моите уважения към заслужилия майстор на спорта Николай Казаков, но пилотите си забравиха имената... Шишко (88 ) беше Красимир Георгиев, Георги Крумов, Крум Петров и как ли още не.При обявяването на класирането за финалните серии се оказа че Щерю (52) изобщо не е идвал на това състезание.А той беше там, колата му стана на пребъхтан варел от състезаване.И награждаването на клас Х3 с купите на Х2 беше втрещяващо, а да не споменавам че при получаването на правилните купи се оказа, че те са за Х1, защото за Х3 въобще няма...Това не е ли също подигравка?Все пак, господин Казаков, от вас се очаква да информирате хората, а не обратното.
Господа организатори и господа от федерацията-разберете ни правилно.Ние, публиката не искаме Раликрос Криводол да отпадне от календара.Напротив, много повече искаме то да остане и да се развие.Адмирираме всички усилия за кръг от ЕШ по раликрос, но нека да правим състезанията по европейски, а не по български почин.
С уважение-Фриско, обикновен зрител.
Назад към Български Шампионат по Рали-Крос
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта