dodosport написа: Не греша -а се подбъзиквам!!! Има голяма разлика !!!
Съгласих се
Беше страшно атрактивно състезание, тонове кал, кал, кал... и вода.Никой от пилотите не виждаше какво става, някои затънаха грубо, но добре че организаторите бяха осигурили известно количество уазки, тракторче и пожарна, та никой не си остана там.Цареше дух на приятелство и сътрудничество между отборите, а някои си бяха дошли самички с бегачките, даже имаше и такива който си ги докараха на самоход отдалече...
Други все пак бяха успели да ги натоварят на камионче...Моя акумолатор от сервизната лада се вози на две бегачки в двата поредни дни-радвам се че им помогнах...
В първия ден трасето беше глинесто и бъгитата го разровиха доста.Пампи беше победителя в тая дисциплина.
След тях автомобилите се мятаха по трасето като водни джетове, хвърчеше кал, камъни, колчета и оградителни ленти.Крум даде най добро време, след него се наредиха Жико, Стоян и Цецко.
Щом приключиха тренировките започна да ръми.Събрахме се в една симпатична кръчма в Криводол, хапнахме и побъбрихме.Не може да се отрече че организаторите се бяха постарали, имаше и осигурено спане, макар че не се възползвахме.
Дъжда не спря цяла нощ и на сутринта трасето вече беше едно забележително блато.Цивилните коли който първи минаха за проверка затънаха, наложи се уазките да ги вадят.
Този път първи тръгнаха бегачките.В малката дивизия фурор направи местна лада, с надпис направен със спрей-ДАП тунинг.Добре се представи, някои затънаха отново и останаха в калта до края на състезанието.
В следващия финал имаше отново събития-една ладичка излезна със спукана гума...Някои завършиха без предно стъкло, други отново затънаха.В голямата дивизия, при старта Жико дръпна на Крум но на първия завой загасна.Последва лек удар отзад от самарата, което обаче му помогна да потегли, а самара продължи със увиснала броня.Междувременно Стоян излезна начело, Жико се хвърли в преследване, а Крум след шкодата.До другия обратен завой-там пък Стоян закъса, форда започна да прекъсва, шкодата спря зад него, Крум зад шкодата, видинската лада и Ани Ванков задминаха наниза от бегачки, Крум включи задната и заобиколи Жико и Стоян, същевременно изпреварвайки и Цецко Цачев, чиято лада също започна да прекъсва.Стоян не успя да завърши състезанието и излезна от трасето, Шкодата продължи да хвърчи напред, а Цецко бавно обикаляше по трасето, за да завърши състезанието.Във втората обиколка Крум задмина видинската лада и пред него беше само Ани Ванков-в следващите две обиколки следваха много атаки-третата обиколка Ани ванков мина много вътрешно на втория обратен (разбирай извън очертанията на трасето), Крум почти го задмина от външната му страна, излязоха един до друг на правата, но Ани си задържа позицията.Следващата обиколка това се повтори, като този път Крум излезна по назад от завоя и изглеждаше че няма да може да го пребори.В последната обиколка, пак на същия завои (последен преди финала) това се повтори да трети път, но Ани Ванков попадна на трап, забави се и Крум излезна пред него, завършвайки състезанието с кола и половина разлика.
Когато пристигна в бокса, бронята се влачеше като антистатик под колата, останала част от муцуната се държеше на честна дума, в колата имаше три пръста тиня, а под капака не се разбираше кое какво е.
По време на награждаването, товаренето на колите по платформите и сбогуването не спря да вали.