До Колт4
Явно се очертаваш да станеш летописец на Автокроса в България, за което няма лошо. Я се замисли как ще погледнат на теб бъдещите поколения четящи твоите "творчески" главоблъсканици. Смешен поет... с неясна посока и идеологична ориентация или хроникьор , чието творческо его се задоволява като сеанс на примат с друг такъв ,от това да очерни смисъла на творческите замисли и деяния на Андрей. Защо все тоя му е на върха на перото.Какво е направил този човек, та чак преговори се водят за авторските права на лентите от неговите участия. И ще се чудят, какво е бодбудило да хване перото и кое е дало творчески устрем за такова "велико" дело на този така незабележим в нищо друго творец. Между редовете не се ли забелязват, завист , безпомощност и несбъднати страсти и той да яхне някой таралясник и да застане до него на старта, за да разбере какво се крие зад тази магия на автокроса а защо и не да види пръв карирания флаг като Антон. Но за това се искат много други качества, особено смелост и финанси, които му липсват по рождение и съдба а дотогава това ще е само негов кошмарен сън, който ще го буди и няма да му дава покой и мира. За сега съм единствения критик на творчеството на Колт 4, но поне си ценя труда на "феновете" ми, щото не вярвам друг да стори това.
До колкото участието на другите в Мадан мога да кажа че то не е задължително и е по желание и воля . Аз макар и с тропаш двигател успях да направя три обиколки на пистата и съжалявам че не можах да продължа, защото много ми пасна на скоростите. Но уважих с присъствието си организаторите.Прекъснах , за да не преча на останалите.