БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Дискусия за Българския Шампионат по Автокрос

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот Andrey13 » Пет Апр 22, 2011 13:33

colt 4 написа:
Andrey13 написа:Не разбра ли че ще карам в големия клас. То тук и кучетата в двора вече знаят.


Ааааа в големия клас,при големите,отсега виждам заплахата за инженера и компания.Определено в малкия клас ще го преживеят трудно :cry: :cry: Ето малко и за франсето,превода е на компа, не моя.=============Французинът Оливие Dufour започва 2011 г. в клас 1600 Buggy с ново превозно средство. Новата рамка е била построена от Ладислав Hanák, персонализирани цветен дизайн според френските Tricolore.
. Когато две назад двигатели 750 куб.см. Suzuki GSXR двигатели се използват. Това трябва да е специален Crosser един от най-мощните автомобили в своя клас. То е планирано за този сезон всички състезания за участие Autocross първенство.

Знам, че ще им е скучно без мен, но няма време да сменям двигателя и ще карам тази година в големия клас. А между другото видях концепцията на французина. Единия двигател за предния мост а другия за задния.Поне на пръв поглед. http://www.youtube.com/watch?v=HaJxjktzndM
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот colt 4 » Пет Апр 22, 2011 19:39

гзгзгз
Последна промяна colt 4 на Сря Юни 08, 2011 14:15, променена общо 1 път
colt 4
 
Мнения: 232
Регистриран на: Вто Апр 27, 2010 22:18
Местоположение: СИЛИСТРА
Име: Димитър Георгиев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот Andrey13 » Пет Апр 29, 2011 06:47

Какви се оказаха основните проблеми при моята концепция. Това състезание си бе отличен тест за диагностика и намиране на решение на проблемите.
1. Единия двигател / помощния без скоростна кутия/ гасне на старта.Дори на един от стартовете на 14 000 rpm Пак заби и изгасна. НЕ гасне при плавно потегляне/ полусъединител/.
2. На правата при голяма скорост обратното.Качва на 12-14 000 rpm и дави другия със скоростите, когато е на 5-6 предавка. Не му позволява да се " таваноса" , както му казваме .И скоростта остава на 70-80км/ч. и не може да се вдигне, защото съотношението на планетарния и зъбните е изчислено тогава да е 10 000 единия и 10 000 другия. При положение 7-8 000 основния и 13-14000 помощния , скоростта е 65-70 км/ч, което си е за кашмер. :D
Въпреки промяната на оборотите от подаването на газта, положението си остана такова.
Каква ми е грешката и какво предприех.Грешката ми е, че след като елиминирах скоростната кутия и касетата и дисковете, на практика съм оставил втория двигател без маховик. Поради което, той се развърташе преди основния, и качваше бързо оборотите и не позволява нищо да го пребори. А основния не може да го пребори. На практика, се получава ситуация, която наподобява каране на 5-6 предавка из баир/ баира е втория двигател/.НА старта е обратното.Поради липсата на маховик , десния двигател дори с високи обороти , забива поради липсата на маховик и няма инерционни сили, които да му помогнат да запази "позиция" спрямо другия, който на 1-ва скорост ,няма никакви проблеми.На един от стартовете тръгнах на 2-ра и не изгасна, но старта беше бавен.Първото , което ще опитам е тежък маховик, за помощния двигател, който няма да му позволява бързо да се развърта и няма да достига високи обороти над 11 000. В същото време ще акумулира голяма енергия, която ще му е нужна на старта, за да не забива при рязко потегляне. Вчера изпробвах новия маховик , който изработих от стомана и занитих на основния диск-държач на мястото на касетата.Получи се не толкова рязко развиване на оборотите, но плавно спадане и нещо , като задържане на обороти, между 4-5 000.Явно в този диапазон тази тежест акумулира най-много енергия. Сега остава да сглобим "часовника", както го нарича Вени /моя механик и дясна ръка в този проект/ и ще изпробваме утре на писта. Между другото има доста power ,както се вижда на снимката /как са се усукали шлиците на преходната ос от междинния Торсен за задния диф/, от Ауди куатро е.Но явно отстъпва на двете Ямахи. Вече има нова. Ако и нея усуче, ще го накажа, като я заменя с такава от БТР пък да видим тогава. :mrgreen:
Прикачени файлове
усукване.JPG
усукване.JPG (69.21 KiB) Прегледано 29335 пъти
маховик 2.JPG
маховик 2.JPG (61.67 KiB) Прегледано 29335 пъти
маховик 3.JPG
маховик 3.JPG (61.11 KiB) Прегледано 29335 пъти
маховик.JPG
маховик.JPG (60.13 KiB) Прегледано 29335 пъти
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот colt 4 » Вто Май 03, 2011 21:03

гзгзгз
Последна промяна colt 4 на Сря Юни 08, 2011 14:16, променена общо 2 пъти
colt 4
 
Мнения: 232
Регистриран на: Вто Апр 27, 2010 22:18
Местоположение: СИЛИСТРА
Име: Димитър Георгиев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот trouble » Вто Май 03, 2011 21:36

colt 4 написа:Ни вопъл, ни стон.Пускай по опростени анализи на творчеството ти,една седмица след публикацията ти,още смилат инфото което поднесе на широката аудитория,от горе написаното работата отива към направата на БТР.Конкоренция наВМЗтата-няма лошо :!: :!: :!:


Ами обясни ни ти....

П.П.
Пише се:
КонкУренция
между по и опростени има тире
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот Andrey13 » Сря Май 04, 2011 08:41

След теста с маховика, резултатите са положителни. Сега при старт втория/помощния двигател не гасне и не забива.Явно кинетичната енергия, която се е събрала в него при развъртането му с около 8000 об.м е достатъчна, за да преодолее разликата от предавателното число на първия двигател, на 1-ва предавка. Тоест компенсира липсата на скоростна кутия. На завоите също поддържа стабилни обороти. Не можах само да засека максималната скорост на правата /дали е достатъчна/, защото не монтирах GPS-са, но на следващия тест ще го направя. Даже може и онборд камерка да сложа.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот colt 4 » Сря Май 04, 2011 09:15

гзгзгз
Последна промяна colt 4 на Сря Юни 08, 2011 14:17, променена общо 1 път
colt 4
 
Мнения: 232
Регистриран на: Вто Апр 27, 2010 22:18
Местоположение: СИЛИСТРА
Име: Димитър Георгиев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот trouble » Сря Май 04, 2011 09:59

Ще забравим за правописа ако и в основното си учил тея механики и двигатели и ни обясниш като на обикновени хора проекта :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот Ferjancz » Сря Май 04, 2011 11:21

Какво реши за променливата газ на "бутащия" мотор, ще го реализираш ли по някакъв начин или проблема с забиването е бил заради липсата на маховик? А при вариант за променливо подаване на газ , как ще го решиш въпроса? Спрямо кое ще се променя и каква ти е идеята, с електроннен дросел или по някакъв друг по-елементарен начин , за който моята проста тиква не може да се сети :mrgreen:

Поздрави!

П.П. Задължително онборд при следващите тестове на писта, ама задължително! Наздраве! :mrgreen:
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: БЪГИТО НА ANDREY13 С ДВА ДВИГАТЕЛЯ!!!

Мнениеот Andrey13 » Чет Май 05, 2011 08:31

Идеята за променлива газ на бутащия двигател е вярното решение.От миналото състезание видях че не падам под 5 000 об/м, така че долна граница не е необходима.Аз използвах две жила едновременно, с две различни гърбици, така че единия двигател да стига до 10 000, когато основния е на 12 000. Така че за сега всичко е наред.Окончателно ще е мнението ми след следващия тест.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Предишна

Назад към Български Шампионат по Автокрос

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта