Отворено писмо до БФАС

Дискусия за Българския Шампионат по Автокрос

Отворено писмо до БФАС

Мнениеот РУМЕН КОСТАДИНОВ » Чет Юли 31, 2014 16:56

Аск Инфомик Транс сподели състояние.
преди 20 часа
До УС на БФАС гр.София
Уважаеми господа,
В знак на несъгласие с управлението на дисциплината „Автокроc” от страна на управляваната от вас БФАС и Комисията по Автокрос към нея нашите два клуба „Инфомик Транс” –Силистра и „Търговище авто -2001”-Търговище се оттеглиха като организатори от шампионата по Автокрос под егидата на БФАС от 2013 до този момент. Състезателите на нашите клубове също напуснаха шампионата.
Въпреки нашето неучастие в спортният календар на БФАС продължаваме да организираме и провеждаме 6 (шест) кръга от Регионалният шампионат по Автокрос и непрестанно следим случващото се в Националният шампионат по Автокрос през годините 2013 и 2014. До този момент не намираме коренна промяна в менажирането на дисциплината и затова не сме подновили организацията и участието в състезания от календара на БФАС.
През 2014г. до този момент като кръгове от НШ са проведени 2 (два) кръга, съответно в Силистра и Чирпан.В този ред на мисли у нас изникват няколко въпроса които искаме да ви зададем!
1. Откога в кръгове от НШ може да се участва без състезателен лиценз? Според сайта на управляваната от Вас Федерация, до 27-06-2014г. заплатили състезателни лицензи за дисциплината Автокрос са 6 (шест) състезатели. Как тогава останалите състезатели, участвали в двата кръга без лиценз получиха точки за национално класиране?
2. Има ли нарочно решение на УС да не бъдат заплащани лицензи в дисциплината Автокрос? Ако да –защо това решение не е оповестено официално за да могат и състезатели от нашите 2 (два) клуба, незаплатили лицензи, а и други да участват в състезанията на БФАС?
3. Кой утвърди класирането от” 1-ви кръг” в Силистра и на какво основание бяха присъдени точки от НШ на участници в Откритият международен кръг? Защо трябваше след скандал дни след състезанието да бъдат коригирани класиранията? Къде бяха компетентните съдийски екипи по време на състезанието и кой подписа протоколите с класирането ?
За Ваше сведение, ако дадено състезание е открито международно, но шампионатът в тази дисциплина не е обявен за открит, то точки за НШ за пилотите без национален лиценз не се присъждат!
4.Има ли заплатени международни лицензи от състезатели от АСК”Тони старт” за тяхното участие в кръг от Шампионата на Молдова през 2013г. и 2014г. ? Ако няма (както е видно от сайта на БФАС), защо са освободени от такава такса? Председателя на този АСК е член на Комисията по Автокрос и като такъв би следвало да съблюдава строго за подобни нарушения. Заеманата длъжност ли е причината да бъдат освободени подопечните му пилоти от заплащането на задължителните за всички лицензи?
5.Според Вас имаме ли право Ние, които също не сме заплатили такси към БФАС да обявим нашите състезания като „Кръгове от НШ” ? Както знаете, това може да се случи само с изрично решение на УС на БФАС. Ако незаплащането на членски внос и състезателни лицензи е поощрявано от Ваша страна, то моля незабавно да вземете това решение.
6.Какви мерки ще бъдат предприети спрямо нарушителите, които ползват името на БФАС за свое облагодетелстване представяйки състезанията си за част от „НШ”, но не са заплатили необходимите такси и лицензи?
Това са само част от най-наболелите въпроси които си позволяваме да Ви зададем.
Искрено се надяваме ,че Вашият отговор и предприети мерки по тези въпроси, ще ни удовлетвори и ще върне изгубеното доверие в БФАС!

07-07-2014 За АСК „Инфомик транс”
/ Курти Иванов/
За АСК”Търговище авто-2001”
/Румен Костадинов/
Аватар
РУМЕН КОСТАДИНОВ
 
Мнения: 168
Регистриран на: Нед Май 04, 2008 22:16
Местоположение: ТЪРГОВИЩЕ
Име: Румен Костадинов

Назад към Български Шампионат по Автокрос

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron