Страница 7 от 10

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:31
от Гетов
ivozet написа:От този клип се вижда как на 5:20 минута колата е застигната от червеното Митцибуши и един вид му се преви реверанс. Същото го прави и N11 - Камбуров, просто си отвори широко, за да мине червеният . Що не си браните позициите, а им давате път, срамота!
Явно е, че всичко е решено предварително! :lol:

Хахахахаха, Колега да си чувал за СИН ФЛАГ???????

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:48
от Л. Мечков
ivozet написа:От този клип се вижда как на 5:20 минута колата е застигната от червеното Митцибуши и един вид му се преви реверанс. Същото го прави и N11 - Камбуров, просто си отвори широко, за да мине червеният . Що не си браните позициите, а им давате път, срамота!
Явно е, че всичко е решено предварително! :lol:

Да, така е, това е световна конспирация ! Понеже следя от близо твоята компетенция, ще ти припомня да погледнеш правилата за затворен маршрут и после да се произнесеш толкова тежко....

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:54
от ivozet
Не ме интересуват правилата, но едни се състезават с платноходи в безветрие, а други с кораби! :lol:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:55
от Л. Мечков
ivozet написа:Не ме интересуват правилата, но едни се състезават с платноходи в безветрие, а други кораби! :lol:

сЕди си отстрани и си чопли, защото не си нито от едните, нито от другите. Смятай си полетите там, защото, ако и там си такъв ламер, значи мноу зле

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 18:01
от emo_s_klasa
stan^wrc написа:някой може ли да даде информация дали пистата за състезания на БФАС и при Тайм Атак е една и съще(конфигурацията) и има ли голяма разлика в карането на пилотите от двата шампионата.Извинявам се за статистическия въпрос,но ми е много интересно на какво ниво са пилотите от двата шампионата,защото автомобилите и пилотите в Тайм Атака са на доста високо ниво и не бих казал ,че са аматюори,както го водят техния шампионат

Заповядайте на 04.06-05.06.2011г. тоест тази седмица и ще видите разликата, само ще ви кажа че атмосверата е в пъти по приятна за публика и участници :D

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 18:04
от Л. Мечков
Интересното е, че повечето от вас няма да дадат пеесе стинки за вход, за да гледат "зрелища" , обаче много смело се изказвате за спорта с пари и преливате от компетентност :lol: Понеже гледам всеки си мисли, че някой се оправдава, няма какво повече да напиша, това ми беше достатъчно да си дам сметка, че процентът на сеирджии рязко се е повишил :lol:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 18:18
от Rally Fan
Л. Мечков написа:Интересното е, че повечето от вас няма да дадат пеесе стинки за вход, за да гледат "зрелища" , обаче много смело се изказвате за спорта с пари и преливате от компетентност :lol: Понеже гледам всеки си мисли, че някой се оправдава, няма какво повече да напиша, това ми беше достатъчно да си дам сметка, че процентът на сеирджии рязко се е повишил :lol:

Винаги е така, ...също като при футбола, цяла България разбира от футбол, ама никой не може да играе, но пък всички са компетентни. :D A и затова е форума, всеки да си изкаже лично своето мислене по даден въпрос...свобода на словото. Който разбира, знае какво да чете и кое не.. ;)

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 19:35
от GT 51
ivozet написа:Не ме интересуват правилата, но едни се състезават с платноходи в безветрие, а други с кораби! :lol:

Иво, нещо много си се объркал, ако няма правила ще има хаос,Всеки се състезава с това което има .По въпроса за изпреварването на Маршавелов, стюардите вдигат Синия флаг , за да покажат на пилотите , че първия ги настига и това , освен , че значи , че ги затваря, означава и , че те трябва и да му направят място.Повечето пилоти направо дават десен мигач, като видят по бързия и той си минава.Всички тези неща се правят с цел безопастност и предотвратяване на инциденти.Хубаво е да се запознаеш с правилата, преди да коментираш.Поздрави. :wink: :!:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 20:05
от stalio
Пиша изключително рядко тук тъй като нямам време в повечето случай,но чета всичко!!!Съгласен съм с г-н Мечков,че НЕкомпетенцията на публиката много сериозно се е увеличила.По същество-много приятно мероприятие се получи!!!Сърцато каране от всички според зависи от техниката и възможностите(никой не се е родил научен).За съжаление обаче за 2 часа там се наслушах на толкова глупости,че чак ми развалиха кефа,такива малумници(извинявам се за израза ама...) имаше навсякъде,просто нямам думи.Колеги дето са много компетентни на тема "кой се вози,кой не може и може да кара" едно ще им кажа.Просто трябва да подскачате до тавана с г**а,че въобще има такива коли и пилоти бе.Почти 100% съм сигурен,че всички от тая "компетента" аудитория грам представа си нямат за това какви пари се трошат по тия състезания-за пример турбините на Царски и скоростите на Любо.Само те си знаят от какво се лишават за да могат пак да карат след 2 седмици и да са на ниво както винаги.Евала правя на абсолютно всеки който сяда в такъв автомобил и радва публиката,без значение дали ще е някоя Самарка Х1 или някое Ево.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 20:13
от Гетов
stalio написа:Пиша изключително рядко тук тъй като нямам време в повечето случай,но чета всичко!!!Съгласен съм с г-н Мечков,че НЕкомпетенцията на публиката много сериозно се е увеличила.По същество-много приятно мероприятие се получи!!!Сърцато каране от всички според зависи от техниката и възможностите(никой не се е родил научен).За съжаление обаче за 2 часа там се наслушах на толкова глупости,че чак ми развалиха кефа,такива малумници(извинявам се за израза ама...) имаше навсякъде,просто нямам думи.Колеги дето са много компетентни на тема "кой се вози,кой не може и може да кара" едно ще им кажа.Просто трябва да подскачате до тавана с г**а,че въобще има такива коли и пилоти бе.Почти 100% съм сигурен,че всички от тая "компетента" аудитория грам представа си нямат за това какви пари се трошат по тия състезания-за пример турбините на Царски и скоростите на Любо.Само те си знаят от какво се лишават за да могат пак да карат след 2 седмици и да са на ниво както винаги.Евала правя на абсолютно всеки който сяда в такъв автомобил и радва публиката,без значение дали ще е някоя Самарка Х1 или някое Ево.

Мноооого, ма мноооого си прав колега!!!

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 21:30
от todor hristov
Г-н Мечков,интересно ми е как намираш управлението на новата кола.Съжаляваш ли за Форда или Мицуто те удовлетворява повече?

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 21:41
от ZPenevich
ivozet написа:От този клип се вижда как на 5:20 минута колата е застигната от червеното Митцибуши и един вид му се преви реверанс. Същото го прави и N11 - Камбуров, просто си отвори широко, за да мине червеният . Що не си браните позициите, а им давате път, срамота!
Явно е, че всичко е решено предварително! :lol:

Човек,при положение че го застига с обиколка как няма да го пусне?!

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 21:47
от Л. Мечков
todor hristov написа:Г-н Мечков,интересно ми е как намираш управлението на новата кола.Съжаляваш ли за Форда или Мицуто те удовлетворява повече?

Стига с тоя господин Мечков :lol: На малко име, моля.

Съжалявам за фордовете естествено, няма никакъв начин да не е така. За сега съм доволен от мицубишито, тове е един модерен и лесен за управление автомобил, все още турбото, електрониката, диференциалите, а вече и скоростите са стандартни. Когато това се промени, се надявам да съм още по-доволен и да покрия "изискванията" на голяма част от псевдопубликата и най-вече на истинските фенове :)

Като цяло фордовете бяха класики с душа, евото ми е малко безлично.......

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 22:02
от MADRACER
[quote="stalio"]Пиша изключително рядко тук тъй като нямам време в повечето случай,но чета всичко!!!Съгласен съм с г-н Мечков,че НЕкомпетенцията на публиката много сериозно се е увеличила.По същество-много приятно мероприятие се получи!!!Сърцато каране от всички според зависи от техниката и възможностите(никой не се е родил научен).За съжаление обаче за 2 часа там се наслушах на толкова глупости,че чак ми развалиха кефа,такива малумници(извинявам се за израза ама...) имаше навсякъде,просто нямам думи.Колеги дето са много компетентни на тема "кой се вози,кой не може и може да кара" едно ще им кажа.Просто трябва да подскачате до тавана с г**а,че въобще има такива коли и пилоти бе.Почти 100% съм сигурен,че всички от тая "компетента" аудитория грам представа си нямат за това какви пари се трошат по тия състезания-за пример турбините на Царски и скоростите на Любо.Само те си знаят от какво се лишават за да могат пак да карат след 2 седмици и да са на ниво както винаги.Евала правя на абсолютно всеки който сяда в такъв автомобил и радва публиката,без значение дали ще е някоя Самарка Х1 или някое Ево.[/quote]


+1

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Сря Юни 01, 2011 16:15
от Aatra_Gsi_Fen
MADRACER написа:
stalio написа:Пиша изключително рядко тук тъй като нямам време в повечето случай,но чета всичко!!!Съгласен съм с г-н Мечков,че НЕкомпетенцията на публиката много сериозно се е увеличила.По същество-много приятно мероприятие се получи!!!Сърцато каране от всички според зависи от техниката и възможностите(никой не се е родил научен).За съжаление обаче за 2 часа там се наслушах на толкова глупости,че чак ми развалиха кефа,такива малумници(извинявам се за израза ама...) имаше навсякъде,просто нямам думи.Колеги дето са много компетентни на тема "кой се вози,кой не може и може да кара" едно ще им кажа.Просто трябва да подскачате до тавана с г**а,че въобще има такива коли и пилоти бе.Почти 100% съм сигурен,че всички от тая "компетента" аудитория грам представа си нямат за това какви пари се трошат по тия състезания-за пример турбините на Царски и скоростите на Любо.Само те си знаят от какво се лишават за да могат пак да карат след 2 седмици и да са на ниво както винаги.Евала правя на абсолютно всеки който сяда в такъв автомобил и радва публиката,без значение дали ще е някоя Самарка Х1 или някое Ево.



+1


+1 :!: