Страница 6 от 10

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:53
от Гетов
stan^wrc написа:някой може ли да даде информация дали пистата за състезания на БФАС и при Тайм Атак е една и съще(конфигурацията) и има ли голяма разлика в карането на пилотите от двата шампионата.Извинявам се за статистическия въпрос,но ми е много интересно на какво ниво са пилотите от двата шампионата,защото автомобилите и пилотите в Тайм Атака са на доста високо ниво и не бих казал ,че са аматюори,както го водят техния шампионат

Колега да се спори е безмислено.....който от любителскияя шампионат смята че е готов да премине в шампионата на БФАС, да заповяда, сам ще види разликата

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:57
от kiko
Няма разлика в трасето.Просто шампионата е следваща доста по-скъпа стъпка в развитието на даден пилот.Въпроса е всеки лично да прецини къде иска да стигне.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:59
от stan^wrc
Нямах предвид спор,просто като страничен наблюдател исках да разбера(от любопитство),защото на следя шампионата на Тайм Атак ,а ми стана интересно,та затова реших да попитам по-просветените

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 23:01
от kiko
Lubo написа:
kiko написа:Вместо да облекчаваме пилотите пилотите,ние ги товарим.Честито!Така шумната промяна в стартирането и толкова хвалебствия май ще закотви най-малкия и евтин клас.При 20-тина коли във сесия 1 ...... нещата са зле!


Проблема е,че няма как зрителя да оцени карането на 1.6 стокова кола.Както и на 2.0+ стоковица :wink: .


Да де,ама ревяха преди,че сесиите били празни.А сега,че не се виждат :shock: .То като се замислих колко пълни класа имаше?Май само Х/2 и Е4 макс май си направиха пълни класове.А имали класиране до момента?

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 23:06
от kiko
stan^wrc написа:Нямах предвид спор,просто като страничен наблюдател исках да разбера(от любопитство),защото на следя шампионата на Тайм Атак ,а ми стана интересно,та затова реших да попитам по-просветените


Писта еднаква,коли еднаквикато сила,гуми,окачване и спиране,времена почти еднакви.Добрите коли 1.6 в Тайм Атак са със стотни по-слаби времена от Х/2.При 2.0-та литра нещата са подобни.При големите 53 - 54 е доста далечно време за Тайм Атака.Трябва да се поясни,че концепцията на състезанията е различна.
Все пак това не е по темата,а май ще я лъзнем в лоша посока :mrgreen:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 23:16
от trouble
Едно време кога беше не помня на Шампионско Шоу имаше елиминации и едно момче от дрифта ли беше или от тайм атак се класира май на финала и започна една..... :lol: Дано да не стане пак.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 10:51
от golf_1
Л. Мечков написа:
SAS_Fen написа:Едно видео,на което доста ясно се вижда на кого колко му варви колата,на кого колата му стои,кой колко късно спира и кой колко големи гащи носи.Приятно гледане: http://www.youtube.com/watch?v=nC8s2gwQIFo

Кирчо, аре ще те замоля да не обобщаваш на кой колко му вАрви колата и с какви гащи е, нито си наясно кой какви проблеми е имал, следващия път ме потърси да ти подаря едни мои "гащи" след състезанието , винаги карам с тигрови прашки, ще ти харесат. Не ми е приятно гледането, защото знам края на клипа, явно на теб ти е много приятно да го гледаш, нали ?

Е той Дунев как ти влезе,нещо ми напомни на Търновските пируети след дълга права да не може да я спре колата,ебаси и аз да бях нямаше да си рискувам лявата част на новата ми колица,щях не само да го пусна,а да избягам през нивата и никога да не се върна,и коментарите кви са, ей те как се пускат спортсменски,по скоро спортсменско запазване на колата от зелена боя....Сега се сещам защо Искрен каза,че смята да си пази колицата в оригинален вид,и е бил много прав,аз му викам ще я правиш ли като на Царя и Дунев,той вика за ко да я развалям,само проблеми,пари и т.н,по добре да си карам някое рали с колицата от група Н.....

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 14:41
от ZPenevich
Аз лично не виждам какъв е смисъла от хомологирани автомобили на писта....Мястото им е на рали!Новите коли на Дунев,Царски и т.н. са много бързи и атрактивни- скоро се надявам и да са напълно уточнени.Георги Пейчев мрънкаше след писта търново как били развалили хомологираните Н4....за мен пък е абсолютно хабене на техниката да караш супер 1600 на тея писти!Да не говорим че има ли конкуренция той е назад.... Дунев с Поршето, Алекс Бох направи митсубишито всички погледи бяха в него :idea: Истенски пистак,не н4!Сега всички направиха такива коли ,на някой не им изняся но на публиката пък да!Какъв е смисъла да се решават състезания и шампионати с контестации рестриктори и т.н

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 14:49
от ZPenevich
Аджеба кой е недоволен от промяната в правилата-Дунев е на мнение че тази промяна е трябвало да се случи много отдавна, Царски също!?Маршавелов?Май недоволни са изоставащите????

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 15:17
от trouble
Мястото на супера на Пейчев е на рали. Жал ми е направо. Рали Твърдица едва ли е по-скъпо състезание от писта не знам си коя. Търново например. Ама аз знам че така не става. Рали Спринта му е майката. И всички тея легендарни коли ще стъпят на трасето. Фиат С1600, Рено С1600, Ц2 С1600, Пежо С1600 ..... помечтах малко да ме извините :)

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 16:25
от Rally Fan
trouble написа:Мястото на супера на Пейчев е на рали. Жал ми е направо. Рали Твърдица едва ли е по-скъпо състезание от писта не знам си коя. Търново например. Ама аз знам че така не става. Рали Спринта му е майката. И всички тея легендарни коли ще стъпят на трасето. Фиат С1600, Рено С1600, Ц2 С1600, Пежо С1600 ..... помечтах малко да ме извините :)

Аз Също съм на мнение, че новите коли от клас Е Макс са много зрелищни и интересни за публиката, а вярвам и за пилотите. Аз лично харесвам тази промяна и също както Дунев и Царски намирам това за доста закъсняло решение на БФАС, но пък в крайна сметка е хубаво че се случва. Все пак това е спорт на парите, всичко в него става с много пари. А колкото до появата на Супер 1600 автомобили на спринтово състезание.... нищо по-хубаво от това, защото там обстановката е малко по-спокойна не е 20 мин борба под напрежение. И мисля, че е доста реализима, защото съм склонен да вярвам, че разходите на пилотите ще са по-малко от колкото на едно пистово състезание. Все повече започвам да си мисля, че рали-спринт дисциплината е една много добра възможност за всички пилоти и рекламодатели. Атракцията е голяма, събира се публика.... кавко по-хубаво от това.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 16:29
от Гетов
Остава само един малък детайл...Някой да организира Рали Спринт???

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 16:43
от GT 51
Гетов написа:Остава само един малък детайл...Някой да организира Рали Спринт???

И това ще стане...Работи се по въпроса Жорка.. :wink:
Що се касае за Супера на Пейчев, едва ли ще го видим в рали шампионата, но пък може и чудо да стане... :D

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:01
от Гетов
GT 51 написа:
Гетов написа:Остава само един малък детайл...Някой да организира Рали Спринт???

И това ще стане...Работи се по въпроса Жорка.. :wink:
Що се касае за Супера на Пейчев, едва ли ще го видим в рали шампионата, но пък може и чудо да стане... :D

Ако имаме пари да го вземем под наем може и да го видите, хахаха

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Вто Май 31, 2011 17:30
от ivozet
От този клип се вижда как на 5:20 минута колата е застигната от червеното Митцибуши и един вид му се преви реверанс. Същото го прави и N11 - Камбуров, просто си отвори широко, за да мине червеният . Що не си браните позициите, а им давате път, срамота!
Явно е, че всичко е решено предварително! :lol: