Страница 5 от 10

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 17:01
от ivonbest
ivonbest написа:
Андрей Стефанов написа:Ние проблема го знаем,защо хвърля турбините и търсим решение за отстраняване,а за всичко останало съм съгласен със вас!!! :D

И какъв е проблема с турбото ?

Защото във Велико Търново проблем нямаше :)

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 17:39
от Андрей Стефанов
ivonbest написа:
ivonbest написа:
Андрей Стефанов написа:Ние проблема го знаем,защо хвърля турбините и търсим решение за отстраняване,а за всичко останало съм съгласен със вас!!! :D

И какъв е проблема с турбото ?

Защото във Велико Търново проблем нямаше :)

Във Търново проблем нямаше,защото,ако не сте забелязали след третата обиколка Илия върна газта и изключи анти лаг системата и нямаше натоварване на мотора,а какъв е проблема с турбото неизкам да го пояснявам сезонът сега започва!!!Ето и линк http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 0&Itemid=1 от където ще разберете всичко,Страшо го е написал точно и ясно. :wink:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 18:41
от ivozet
Някой ще сподели ли видео от състезанието?

Гледам предишните състезания са коментирани много повече, нещо няма вече интерес. Какво става? :?: :evil:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 19:37
от golf_1
Андрей Стефанов написа:Любо Илия не беше изморен просто Лъчо му каза,че ще върне мотора малко да не е толкова натупорен за да изкара поне неделният старт!!!Надявам се всички знаете,че за една седмица хвърлихме 4 турбини,а те не са никак малко евра и в събота след тренировките,вечерта пак сменяхме турбина,надявам се да сте ме разбрали правилно. :wink:

Имаше ли файда вие и Дунев да помпите колите,развалихте група Н сега сменяте турбини,проблемите и разходите почват..... :idea:

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 19:54
от Андрей Стефанов
golf_1 написа:
Андрей Стефанов написа:Любо Илия не беше изморен просто Лъчо му каза,че ще върне мотора малко да не е толкова натупорен за да изкара поне неделният старт!!!Надявам се всички знаете,че за една седмица хвърлихме 4 турбини,а те не са никак малко евра и в събота след тренировките,вечерта пак сменяхме турбина,надявам се да сте ме разбрали правилно. :wink:

Имаше ли файда вие и Дунев да помпите колите,развалихте група Н сега сменяте турбини,проблемите и разходите почват..... :idea:

Не сме развалили ние група Н,развалиха я федерацията,а вие какво изкате да стоим и да гледаме другите как си праят колите и само да идват и да бият ли?Мисля,че не сме се оплакали от никой Маршавелов победи евала му,но сезонът продължава,и мисля,че такъв въпрос като твоя трябва да зададеш на федерацията не на наз!!!

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 21:10
от emoangeliyn
Господа... :D ....нека това е тема за Дракон - 1.....благодаря....

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 21:26
от SAS_Fen
Едно видео,на което доста ясно се вижда на кого колко му варви колата,на кого колата му стои,кой колко късно спира и кой колко големи гащи носи.Приятно гледане: http://www.youtube.com/watch?v=nC8s2gwQIFo

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 21:54
от Л. Мечков
Това с тия малоумни групи не го е направила федерацията, а шепа хора, които не си дадоха сметка, че обрекоха нискобюджетните отбори, или по-точно ентусиастите на неравна битка срещу хора с много пари и спонсори ! Ако се върнете по-назад, в края на сезон 2010, точно тук, точно в този форум излезна препис от едно писмо към федерацията..... Федерацията реши да не си прави проблеми и одобри тези нови правила. Сега я съдите тук! Напълно разбирам този ход на БФАС , защото ние - състезателите направихме така, че се обърнахме изцяло срещу нея, един вид станахме със статут на синдикат...... Намерете си това писмо и си го коментирайте. Моето мнение е следното - тези, които написаха това писмо загубиха най-много, защото ги събраха с непосилните супери в едно класиране и искрено се надявам да им се изсипят още много батки с пари и да си ги затварят с по три обиколки на състезание. Естествено това не се размина и на нас - големия клас :lol: Пълна пародия - класическите гр.Н станаха безобразни тоалетни, изрязани уруди, унищожени коли с хомологация. Стана жалко положението и ще става още повече. Ще има все повече потрошени коли още на квалификациите, нещата най-просто ще изглеждат така - победителят ще бъде не най-добрият пилот, а този, на който му издържи колата и естествено вече парите ще са 100% определящи, честито ! :lol:


За да не бъда офтопик ще подчертая, че никой няма право да държи сметка на който и да било отбор и пилот за представянето му, освен, ако не е наясно с всичките обстоятелства и проблеми , или не му е спонсор. Заради уникалните групи, пробутани от шепа хора, през нощта на пистата беше като парада в Рио, цяла нощ си подготвяхме колите, които се разпаднаха на тренировките. От голямата група да не са работили през нощта най-много три отбора. Като най-големите магьосници и късметлии си свършиха работата преди 4 нощес, а другите в 9:30 , а след час стартирахме.... Нормално е, вече никога няма да караме класики и професионално подготвени коли от хомологирана група, честито - вече си имаме само орязани вампири с безумна мощност и никаква стойност...... Самите пилоти вече са много по-изнервени и напрегнати, това не е добре и ще има сеири по трасетата.....

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:01
от Л. Мечков
SAS_Fen написа:Едно видео,на което доста ясно се вижда на кого колко му варви колата,на кого колата му стои,кой колко късно спира и кой колко големи гащи носи.Приятно гледане: http://www.youtube.com/watch?v=nC8s2gwQIFo

Кирчо, аре ще те замоля да не обобщаваш на кой колко му вАрви колата и с какви гащи е, нито си наясно кой какви проблеми е имал, следващия път ме потърси да ти подаря едни мои "гащи" след състезанието , винаги карам с тигрови прашки, ще ти харесат. Не ми е приятно гледането, защото знам края на клипа, явно на теб ти е много приятно да го гледаш, нали ?

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:11
от emoangeliyn
От клипа, видях добро каране, но не и размер гащи....колега, разбери , че специално Дракон-а не е Рали...гащи не трябват, трябват траектории и гуми...примерно...проблема е по-долу...

[quote="Л. Мечков"]


вече си имаме само орязани вампири с безумна мощност и никаква стойност....../quote]

Ами Любо...май се сещам за РАЛИ Група Б....сори....а и повечето около пистата вече са тип футболни фенове....но ако не са те....ще сме 12 човека /образно казано/...

Искам отново да поздравя победителите, НЕпобедителите, отпадналите, дошлите..... :(

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:36
от kiko
Вместо да облекчаваме пилотите пилотите,ние ги товарим.Честито!Така шумната промяна в стартирането и толкова хвалебствия май ще закотви най-малкия и евтин клас.При 20-тина коли във сесия 1 ...... нещата са зле!

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:36
от Lubo
Л. Мечков написа:.......

Абсолютно.И аз тогава ревнах ,че нещата отиват на зле за хомологираните коли....ама някои избраха лесното и сега - олеле.Малките и евтините Н/2 станаха псевдо Х/2.Било се раздавало награди за щяло и нещяло,а сега ....... не ми се пише - сумати народ с ниски бюджети просто избягват пистите.Пълна прецакня за хората с малко пари във всеки клас.И вместо да се влагат пари за последно поколение коли в този шампионат,стана така,че се влагат пари в драгстерчета,които я изкарат 10 обиколки,я не.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:38
от Lubo
kiko написа:Вместо да облекчаваме пилотите пилотите,ние ги товарим.Честито!Така шумната промяна в стартирането и толкова хвалебствия май ще закотви най-малкия и евтин клас.При 20-тина коли във сесия 1 ...... нещата са зле!


Проблема е,че няма как зрителя да оцени карането на 1.6 стокова кола.Както и на 2.0+ стоковица :wink: .

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:41
от todor hristov
Г-н Мечков,това,което виждам от клипа е направо страшно.Вие ще се изтрепете бе.Няма такъв автомобил-купе за рали,двигател за драг,окачване незнам за къде,управлявани на писти с неравности като на рали трасе.Тия първите явно са решили да се покажат кой е по-голям батко.Хареса ми обаче,че се пазехте един друг.Успех през годината.

Re: Писта Дракон I 28-29 май 2011, Нац. ш-т II кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 30, 2011 22:45
от stan^wrc
някой може ли да даде информация дали пистата за състезания на БФАС и при Тайм Атак е една и съще(конфигурацията) и има ли голяма разлика в карането на пилотите от двата шампионата.Извинявам се за статистическия въпрос,но ми е много интересно на какво ниво са пилотите от двата шампионата,защото автомобилите и пилотите в Тайм Атака са на доста високо ниво и не бих казал ,че са аматюори,както го водят техния шампионат