Страница 2 от 5

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Дек 22, 2010 16:13
от vilio_92
BradurS написа:Уат дъ Фак ?!! :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 5&Itemid=1

Не се учудваи ако направят още нещо

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Дек 22, 2010 16:31
от trouble
Състезателните серии се групирани съгласно кубатурата на автомобила, както следва:
o Група 1: до 1400сс /група А5, Х1, Е1 и Н1 до 1400сс
o Група 2: до 1600сс / група А6, Х2, Е2 и Н2 до 1600сс
o Група 3: до 2000сс / група А7, Х3, Е3 и Н3 до 2000сс
o Група 4: над 2000сс /група А8, Х4, Е4 и Н4 над 2000сс

Това е извадка от писмото на КОНТРОЛ и най-вероятно това е прието от БФАС, като е отпаднала група 1 до 1400. Явно тези малки автомобили ако ги има ще бъдат в по-горната до 1600 кубика.

Това значи, че всички в един кюп..А, Е, Х, Н.

Иво, защо мислиш, че ще е края на хомологираните автомобили на пистата. Нали все пак те са най-силните и никога не са се давали на Х и Е.

За мен като зрител, това нововъведение е доста приятно и е крачка напред.

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Дек 22, 2010 23:33
от emo_s_klasa
Напълно подкрепям новите класове, ще бъде доста интересно :D

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 08:13
от tik-tak
Колкото и да му се искаше на Б.Борисов да стой по-далеч от Царки и Дунев - този правилник го връща отново при тях. Очертава се интересна година. :D

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 08:37
от BradurS
Интересен е моментът, че по принцип ще се съберат 30 + стартиращи коли в квалификациите и ще има много повече отпаднали от миналите години.

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 09:50
от beta_racing
BradurS написа:Интересен е моментът, че по принцип ще се съберат 30 + стартиращи коли в квалификациите и ще има много повече отпаднали от миналите години.
"Интересен" обаче остава и моментът, че пистите не събират такава бройка автомобили. Или ще трябва някои да отпадат, както се е случвало преди, или... не знам :)

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 15:32
от BradurS
beta_racing написа:
BradurS написа:Интересен е моментът, че по принцип ще се съберат 30 + стартиращи коли в квалификациите и ще има много повече отпаднали от миналите години.
"Интересен" обаче остава и моментът, че пистите не събират такава бройка автомобили. Или ще трябва някои да отпадат, както се е случвало преди, или... не знам :)

Да, това имах предвид. Предполагам ви е известен принципа на отпадане. Времето на първия автомобил в класа се умножава по определен коефициент и ако по-бавен автомобил неможе да се побере в него - неможе да стартира в неделя.

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 20:48
от evca
Жалко обаче за пилотите с коли Н/2 и Н/3.Най-вероятно някои от тях няма да карат в този шампионат или ще си обезобразят колите в Хобита.Предполагам ще завалят евтини Н/2 от пистовия в раздел обяви :D

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 23:02
от ispo
От една страна е добре но от друга доста тъпо.....

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 23:07
от BradurS
Просто нема начин. Кракта справка показва, че времената конкретно на N/2 до 1600 са с 4-5-6 секунди по-слаби(за обиколка) от топ времената в Х/2... Което е доста голяма разлика. Но въпреки това, мисля че решението на БФАС е в правилна посока. Ще видим в Търново...

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Нед Дек 26, 2010 15:35
от ceco_rs
Не съм забелязал тия 4-5 сек. между Н2 и X2 ! Като карах Н-ка ибиновено бях в тройката и на Х2-ките ...по-добре е отколкото да се кара с големите АН-ове :roll:

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Нед Дек 26, 2010 18:48
от kiko
Но никога не си карал с голямите ХАН-ове :wink: .Много относително е това:"движа се с времената на еди какво си"
Не се обиждайте,просто намеквам,че това решение уби Н/2 и Н/3 в пистовия шампионат.Може би е добре с оглед слабото присъствие в тези класове,но пък в кой ли клас е силно присъствието :mrgreen: ?

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Нед Дек 26, 2010 18:58
от BradurS
ceco_rs написа:Не съм забелязал тия 4-5 сек. между Н2 и X2 ! Като карах Н-ка ибиновено бях в тройката и на Х2-ките ...по-добре е отколкото да се кара с големите АН-ове :roll:

Конкретно сравнявах с времето на Цецо Илиев с 'ондата :mrgreen:
Иначе бачи Кико е прав. Конкуренцията ще принуди чистите хомологирани автомобили да изчезнат. (н/2 и н/3) Но от друга страна това ще засили конкуренцията в групата като цяло.

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Нед Дек 26, 2010 19:49
от Astra_26
Никой няма да изчезне, защото всичко си е постарому. Автомобилите ще се групират в нови стартови сесии, а самотото класиране си остава по познатите досега групи и класове. Това решение е добро и смятам, че ще се повиши интереса и динамиката като цяло. Съгласете се, че тази година някои от сериите, преминаваха доста безинтересно, а фаворитите в серията бяха ясни още от старта.

п.с. Надявам се изпреварванията с една обиколка да се случват все по-рядко, а не на 3-тата, 7-мата и 11-тата обиколка :)

Re: БШТА 2011 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пон Дек 27, 2010 11:17
от beta_racing
Има и друго нещо - винаги в пистовия шампионат се е говорело за хомологации - изтекли, неизтекли; групи, класове - А, N, Х, Е/1, 2, 5, 8, Макс........ В крайна сметка, какви са тези рали коли и хомологации в пистовия шампионат (това е било винаги, де!)?
Една Сърбия, например, която като участие в рали шампионата си е по-назад от нас, но в пистовия им шампионат си имат истински пистарки, а тук в момента нямаме нито една, която да се състезава. Вместо това имаме...рали коли :roll:

Нямаме и истински писти (с изключение на знаете коя)...общо взето пистовият шампионат ни е "най-неистински" в сравнение с планинския ни шампионат и рали шампионата, а да не говорим за сравнение с чуждестранните пистови шампионати. Като се погледнат горните факти (за колите и пистите), това, че пистите ни са "най-неистински" в сравнение с другите две посочени дисциплини, си е напълно нормално.

В този ред на мисли, дано тази промяна се окаже положителна... Дано и да последват други подобни! И не на последно място по важност - браво на Контрол Рейсинг за инциативата, която в крайна сметка е заработила, и дадени точки от нея са приети.

Но от друга страна, Иван каза, че класиранията са щели да си останат същите незавизимо от различните групи стартове. То...като се замисли човек, няма и как да стане по друг начин (не може хомологациите да се "заличат" и всички коли изведнъж да станат под една черга), но пък от друга...та няма ли по този начин да си остане същото "объркано положение" за публиката с многото класирания и многото купи, както досега? Ммм, да - същото ще си е, няма какво друго да е... :roll: Дори би станало още по-объркано, защото всички (с еднаква кубатура) ще стартират в един старт, а после ще има "20" класирания. Един пример: 10-тият от общото класиране съвсем нормално може да стане още и трети в своята група (например обединената A и N) и съответно първи в своя клас (N/2 да речем), ако е така, както казва Ванката :lol: :lol: Но както и да е, ще видим какво ще стане... :wink:
В последните години ценноста на наградите доста се поизгуби...