vangata написа:Абсолютно си прав който го е страх да не го бутат да отива да кара в дамския шампионат.
Това ли е единствения аргумент? Ако на некои от наз пилоти беше страх то щеше да е от стилбове, бетонови стени и цел друг куп опасни неща по трасета. Щом караме всички на дали на некои му е страх.
С тази твоите фраса просто изкривиш нещата, тук става вапроз да има интересни застесание, с максимум брой коли, истински и честни битки и всеки пилот да има същите задължение и правила. Какво не разбра? В правилник няма предвиден текст \"изпреварване тчрез избутване\", това е. От там нататък всекаква такова аргументация за брутални избутване за излични.
vangata написа:Някой ако си е направил труда да разгледа биографията на Бедини ще разбере че пилоти като него трябва да се уважават а не да се целят с бутилки.
Безспорно Бедини е добър пилот с много победи и какво ли не в моторспорт, няма зпор. НО това не озвобошдава никoй от правилника и от fair-плая. Дано да подължава да кара същото все пак е фактор и интересен в група X/Е, но ако случейно заради възраста му нервите не издържат или ако его-то не издържа на това че аматеури като наз го изпреварват без проблеми, сначи можеби място му е евентуално в друга дисциплина. До сега си мислих че имено той е от пилоти които кара единствено заради кеф-а, но в това се замявам да се приснавам, същото самото каране на зиг-заг не е знак за това, ударите дури няма да коментирам повече.
Л. Мечков написа:Абе вие сте много интересни хора, коментирате си, все едно на всяко състезание изхвърляте в кофата по 200 000 евро Щом тези катастрофи стават все повече, значи не е съвсем нормално. Лично аз не искам някой да ме побутва и почуква, грам не ме интересува, че във Ф1 се случва. Както аз внимавам за околните-така и те, много е просто! В най-манияшкия клас(според мен) не си заслужава да си направиш колата на манерка. А пък от финансова гледна точка е направо недопустимо. Само за сведение на една бабичка като моята предният тенекиен калник струва 970 лева, колкото карбонов преден капак за ЕВО
+1
kiko написа:Има обаче и друг момент : борба-изпреварвания-неизбежни удари.Ако по някакъв начин се ограничат волните или неволни удари(доста разтегливи понятия според мен),няма ли да се намалеят рисковете,няма ли да намалеят и самите идеи за изпреварване у пилотите по време на състезание?Тогава какво ще се получи?
Тук сгрешиш тотално заради неколко пропуска в сметките ти. Ако даден пилот избута/изварли друг той така и иначе не го е изпреварил в истински смисъл, само в селския. Втори, избутени и изварлени коли най вероатно за извън застесаниета така и иначе, така че какви изпреварване изкаш да гледаш?
Пак повтарам, истински интересни застесание има само ако това не се случва. Ако дадени пилоти за пренудени да се борът честно същото тогава може и чела застесание да спреш виждуха докато ги гледаш как се опитват да се нахитрат, да пробват различни маневри и атаки. Това е интрегуващо за истинския фен. А какво се случва при побутване? Изварлаш го, минаваш го и толково и интригата преключва.
kiko написа:Но голямото предимство на пистовия шампионат пред останалите състезания от календара на БФАС или дрифт федерацията или което и да е друго мероприятие е именно това,че обикновенния семкар идва да види зрелище,борба и изпреварване.А те няма как да станат без неизбежни рискове от удари.Иначе силни коли бол на всякакви видове сбирки.Само като се замислиш на нощните сбирки по градовете се събират доста пъти повече конски сили от колкото по пистите.Наистина трудно може да гледаш на едно място две топ Аудита,Суби,Мицо и Ескорт ВРЦ,но в крайна сметка,ако състезанието протече в монотонно гонене по пистата,без изпреварване,самата тръпка в обикновенния семкар ще е доста по-ниска,отколкото дрифт изпълненията на аматьорите.
Препоричвам ти да наблюдаваш истинска публика. Хора гледат до когато има битка, ако няма такава хора си тръгват или не гледат. Това се случва най често когато или няма конкуренция на трасето и еди кой си кара самичък напред и/или ако конкуренцията е избутане и/или ако от истинска неизбешна катастрофа колите пострадат и не могат да се борът за посиция. Това е. Елементарна сметка е че колкото повече коли до края на застесание остават на трасето толково повече изпреварване и битки има.
Иначе дай да правиме направо Супер спринт писта без правила от 1 обиколка, които оцели ще печели
kiko написа:Ако няма никакво изпреварване в тези класове едва ли ще представляват някакъв интерес самото състезание там.
Не мога да разбера от къде ти идва този извод че има по малко изпреварване при зпасване на правилата, още ведниш ти повтарвам друго, дури Лубо вече ти е дал пример. Когато битката е честна може да изпреварваш много кратно, теб да те изпреварват, да наваксваш посиции, да дебнаш удобен момент, да претискаш този пред тебе да прави грешка. От къде идва този извод че има по малко изпреварване е изцело извън мои хоризонт, идея нямам как некои хора стигат до този извод когато застесание за застесание точно обратното се случва и то в каквато е.
kiko написа:Малко се поразписах повече,но няма какво да се мрънка.......според мен.Евото на Маршавелов,ВРЦ-то на Мечков,Аудито на Бедини или пък Златков ще будят същия интерес и в някой музей както е сега.Единственно някакво изпреварване м/у колите кара хората да седят и да гледат с по-голям интерес от колкото в някой опън дей.А тези изпреварвния без рискове(удари) няма как да станат
Wish, моторспорт е един доста по умен спорт отколкото можеби много хора си представат или мислат че е. Ако беше толково елементарно както ти го казваш сам загласен с теб до некаде, но не е така.
Добър пилот поне би требвало да мисли за много неща и то преди да е станал некав фал. Не може да направиш камиказе маневра и после да си помислиш, требва преди маневра да си правиш сметка. Требва и да имаш нерви и добра преценка за 100 неща. Не за последно требва да снаеш и правилника и да снаеш какво може и какво неможе.
Никoй не е казал че пилот които наистина е сгрешил требва да биде застрелен, НО в никакив случеи, волно или неволно ако е станал инцидент този даден пилот не требва да има позва. Просто требва да се органичи тези опасни и не спортменски маневри. Още повече че публиката в повечето застесание е толково близко че това от само себе си би требвало да е достатъчно повод мешдо пилоти да спасваме некаква етика за да не ставаме убици.