Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот GTI-8V » Нед Юни 06, 2010 22:23

vangata написа:Абсолютно си прав който го е страх да не го бутат да отива да кара в дамския шампионат.


Това ли е единствения аргумент? Ако на некои от наз пилоти беше страх то щеше да е от стилбове, бетонови стени и цел друг куп опасни неща по трасета. Щом караме всички на дали на некои му е страх.
С тази твоите фраса просто изкривиш нещата, тук става вапроз да има интересни застесание, с максимум брой коли, истински и честни битки и всеки пилот да има същите задължение и правила. Какво не разбра? В правилник няма предвиден текст \"изпреварване тчрез избутване\", това е. От там нататък всекаква такова аргументация за брутални избутване за излични.

vangata написа:Някой ако си е направил труда да разгледа биографията на Бедини ще разбере че пилоти като него трябва да се уважават а не да се целят с бутилки.


Безспорно Бедини е добър пилот с много победи и какво ли не в моторспорт, няма зпор. НО това не озвобошдава никoй от правилника и от fair-плая. Дано да подължава да кара същото все пак е фактор и интересен в група X/Е, но ако случейно заради възраста му нервите не издържат или ако его-то не издържа на това че аматеури като наз го изпреварват без проблеми, сначи можеби място му е евентуално в друга дисциплина. До сега си мислих че имено той е от пилоти които кара единствено заради кеф-а, но в това се замявам да се приснавам, същото самото каране на зиг-заг не е знак за това, ударите дури няма да коментирам повече.

Л. Мечков написа:Абе вие сте много интересни хора, коментирате си, все едно на всяко състезание изхвърляте в кофата по 200 000 евро :D Щом тези катастрофи стават все повече, значи не е съвсем нормално. Лично аз не искам някой да ме побутва и почуква, грам не ме интересува, че във Ф1 се случва. Както аз внимавам за околните-така и те, много е просто! В най-манияшкия клас(според мен) не си заслужава да си направиш колата на манерка. А пък от финансова гледна точка е направо недопустимо. Само за сведение на една бабичка като моята предният тенекиен калник струва 970 лева, колкото карбонов преден капак за ЕВО :lol:


+1


kiko написа:Има обаче и друг момент : борба-изпреварвания-неизбежни удари.Ако по някакъв начин се ограничат волните или неволни удари(доста разтегливи понятия според мен),няма ли да се намалеят рисковете,няма ли да намалеят и самите идеи за изпреварване у пилотите по време на състезание?Тогава какво ще се получи?


Тук сгрешиш тотално заради неколко пропуска в сметките ти. Ако даден пилот избута/изварли друг той така и иначе не го е изпреварил в истински смисъл, само в селския. Втори, избутени и изварлени коли най вероатно за извън застесаниета така и иначе, така че какви изпреварване изкаш да гледаш?
Пак повтарам, истински интересни застесание има само ако това не се случва. Ако дадени пилоти за пренудени да се борът честно същото тогава може и чела застесание да спреш виждуха докато ги гледаш как се опитват да се нахитрат, да пробват различни маневри и атаки. Това е интрегуващо за истинския фен. А какво се случва при побутване? Изварлаш го, минаваш го и толково и интригата преключва.


kiko написа:Но голямото предимство на пистовия шампионат пред останалите състезания от календара на БФАС или дрифт федерацията или което и да е друго мероприятие е именно това,че обикновенния семкар идва да види зрелище,борба и изпреварване.А те няма как да станат без неизбежни рискове от удари.Иначе силни коли бол на всякакви видове сбирки.Само като се замислиш на нощните сбирки по градовете се събират доста пъти повече конски сили от колкото по пистите.Наистина трудно може да гледаш на едно място две топ Аудита,Суби,Мицо и Ескорт ВРЦ,но в крайна сметка,ако състезанието протече в монотонно гонене по пистата,без изпреварване,самата тръпка в обикновенния семкар ще е доста по-ниска,отколкото дрифт изпълненията на аматьорите.


Препоричвам ти да наблюдаваш истинска публика. Хора гледат до когато има битка, ако няма такава хора си тръгват или не гледат. Това се случва най често когато или няма конкуренция на трасето и еди кой си кара самичък напред и/или ако конкуренцията е избутане и/или ако от истинска неизбешна катастрофа колите пострадат и не могат да се борът за посиция. Това е. Елементарна сметка е че колкото повече коли до края на застесание остават на трасето толково повече изпреварване и битки има.
Иначе дай да правиме направо Супер спринт писта без правила от 1 обиколка, които оцели ще печели

kiko написа:Ако няма никакво изпреварване в тези класове едва ли ще представляват някакъв интерес самото състезание там.


Не мога да разбера от къде ти идва този извод че има по малко изпреварване при зпасване на правилата, още ведниш ти повтарвам друго, дури Лубо вече ти е дал пример. Когато битката е честна може да изпреварваш много кратно, теб да те изпреварват, да наваксваш посиции, да дебнаш удобен момент, да претискаш този пред тебе да прави грешка. От къде идва този извод че има по малко изпреварване е изцело извън мои хоризонт, идея нямам как некои хора стигат до този извод когато застесание за застесание точно обратното се случва и то в каквато е.

kiko написа:Малко се поразписах повече,но няма какво да се мрънка.......според мен.Евото на Маршавелов,ВРЦ-то на Мечков,Аудито на Бедини или пък Златков ще будят същия интерес и в някой музей както е сега.Единственно някакво изпреварване м/у колите кара хората да седят и да гледат с по-голям интерес от колкото в някой опън дей.А тези изпреварвния без рискове(удари) няма как да станат :wink:


Wish, моторспорт е един доста по умен спорт отколкото можеби много хора си представат или мислат че е. Ако беше толково елементарно както ти го казваш сам загласен с теб до некаде, но не е така.
Добър пилот поне би требвало да мисли за много неща и то преди да е станал некав фал. Не може да направиш камиказе маневра и после да си помислиш, требва преди маневра да си правиш сметка. Требва и да имаш нерви и добра преценка за 100 неща. Не за последно требва да снаеш и правилника и да снаеш какво може и какво неможе.
Никoй не е казал че пилот които наистина е сгрешил требва да биде застрелен, НО в никакив случеи, волно или неволно ако е станал инцидент този даден пилот не требва да има позва. Просто требва да се органичи тези опасни и не спортменски маневри. Още повече че публиката в повечето застесание е толково близко че това от само себе си би требвало да е достатъчно повод мешдо пилоти да спасваме некаква етика за да не ставаме убици.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот kiko » Нед Юни 06, 2010 22:28

При положение,че явно пилотите не споделят мнението ми....явно ще си затрая.Само се надявам всичките нови правила и тяхното прилагане от пенсиите във фед. да не се обърнат срещу тях.Тогава ще е тъпо.
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот GTI-8V » Нед Юни 06, 2010 22:36

Vlahov-Motor-Sport написа:Прочетете новите правила и глоби приети от БФАС за пистовия шампионат,Мисля че оттдавна трябваше да си размърдат малко мозъците :D


Лично аз съм много доволен от промените и се радвам че най накрая се е случвал макар че с доста голяма закъснението.

kiko написа:Лошото е,че не мърдат тези мозъци :wink: .Ще падне голямо умуване,кое,как,ама защо се сгъна еди кой си калник :lol:


Не толково слошно когато има истинска воля. Варианти има много според мен.
На дали некои пилот не е наясно че в даден момент може да има некаква докозване, не е там поблема. Проблема е в по грубите неща. Има ли компетентни сиди и комисари които безспорно и ги има тук там, нещата се оправат доста бърсо дури според мен след 2-ма 3-ма наказани.

Л. Мечков написа:Тия неща с по-добрите времена сме ги чували много пъти, когато караш по цял ден петък, събота и неделя нещата са такива. Когато караш два пъти по 20 минути с все настройките по колата и после на състезание, нещата са по-различни. Защото и аз със стандартна кола, която вдига 132 километра на правата, давам времена 1.02, но в двубой с кола от шампионата с такива времена ще ме разкрачат. Както и да е. Никой не говори за музей, защото вече тоталнах един експонат (със сигурност този сеир е бил много интересен за повечето, но не и за мен). На калояново миналата година с Маршавелов се надминавахме три пъти, след старта от 6-та позиция на петия завой станах втори, после първи, после втори, после първи, после втори, за малко трети и тн.......... При това с много големи рискове и предпоставки за удар. Обаче нито аз, нито Коцето го позволихме, на няколко пъти се пазехме един-друг, Пламен Атанасов също можеше да ме откове, Денис на няколко пъти също, но не го направиха. На Писта софия 2009 имаше същите предпоставки да ме отсвири Алекс, после и Денис, но не го направиха. Просто това са тънки и спортсменски моменти и няма какво да се лъжем, че ние се пазим, а вас това ви дразни. Същото меле стана пред мен и на тазгодишния Дракон, астрата на Любо каменов излетя във въздуха, чак не я виждах колко високо, защото ми се скри от предното стъкло, разковаха се няколко качествено подготвени коли, от което загубихме абсолютно всички. Равносметката от това състезание е отвратителна- един много силен голф, една астра с много силен пилот, един косуърт с добри възможности, ладата на Лари, отчасти Бедини, Маршавелов и Белята............... е то остана ли някой неизброен, освен мен и още двама-трима? Страшен спорт


+1
спомнам си така толково много моменти когато некои ме затвори че за секунда мога да го завърта елегантно и дури с минимални щети, но както лубо е казал отново, нека да се пазим в името на по интересни застесание и повече изпреварване!
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот GTI-8V » Нед Юни 06, 2010 22:43

kiko написа:При положение,че явно пилотите не споделят мнението ми....явно ще си затрая.Само се надявам всичките нови правила и тяхното прилагане от пенсиите във фед. да не се обърнат срещу тях.Тогава ще е тъпо.


Генади,
няма лошо че имаш друго мнение, друго вишдане и дури да го споделиш това, но така е и правилно ако приемаш други мнениета. Твърда да казвам че особено върху този проблем много Пилоти като мен, Лубо но и много много други за мислили с години, за pro и контра.
Не за много подаршници на теза че всекакво избутване/удране и подобни требва да се разрешение, може да ги броиш по пристите според мен.
Не забрави че по голяма чазт от наз пилоти сме аматеури, караме за кеф, да правиме удоволствие на публика, инвестирали сме торби собствени пари и от горе на това пазваме правилника. Няма как хронични нарушители да бидат толериране за по дълг период и това е правилно така.
А твойто опасение да се обръщат правила срещо пилоти има винеге, но точно тук е най правилното за всички които обичат моторспорт-а
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот vangata » Пон Юни 07, 2010 19:02

Алакс цялата работа е че се подразних адски много от грозната картинка която се получи след състезанието все едно бях на някакъв селски мач "говоря за футбол"В крайна сметка това са неща нормални в моторните спортове и начина за решаване такива спорове е само един.Ако си бил там ще разбереш за какво говоря.
Аватар
vangata
 
Мнения: 44
Регистриран на: Нед Яну 27, 2008 22:50
Местоположение: Пловдив
Име: Иван Георгиев

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот GTI-8V » Пон Юни 07, 2010 21:20

vangata написа:Алакс цялата работа е че се подразних адски много от грозната картинка която се получи след състезанието все едно бях на някакъв селски мач "говоря за футбол"В крайна сметка това са неща нормални в моторните спортове и начина за решаване такива спорове е само един.Ако си бил там ще разбереш за какво говоря.


Картината след застесание изобщо не подлеши на коментар според мен, повече от ясно е че разправи с пилоти, мешдо пилоти, мешдо отбори, срещо отбори, срещо официални лица и/или подобни не за допустими. Истински фен (както в всеки друг спорт) не би участвал или подкрепил подобно нещо.

Естествено друг е вапроз кой каква и колкво вина има за станалото, но след когато не бех там и не съм видял дури видео материал не е редно да го коментирам, но както казах вече, надявам се че подобни картини да не се повтарат същото действително за всеко едно нарушение от даден застесател друг компетентен орган требва да реши каква е наказанието а саморазправа е най лоши вариант за нашия спорт.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Tuti » Сря Юни 09, 2010 22:23

http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 8&Itemid=1 -това е нашия начин......
Tuti
 
Мнения: 17
Регистриран на: Нед Юли 12, 2009 14:30
Име: Здравка Борисова

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот andrey kokalov » Сря Юни 09, 2010 22:36

Точно се чудех къде да те поздравя!!!Явно Господ е събирач и Боби е гледал,когато е трябвало!!!Вече Калин Гълъбов спечели една битка,надявам се ВИЕ да сте вторите.Адмирации към точните думи и начина на действие.А и ми е много приятно от факта,че въпреки вашите загуби заставате на страната на Маршавелов.Все пак Ви е конкурент...................Адмирации.Дано повечето хора след време да са като ВАС,за да има смисъл от АДАС!!!
Нека всеки,които посещава този сайт да кара с главата,а не с краката си!
andrey kokalov
 
Мнения: 409
Регистриран на: Вто Юли 03, 2007 21:52
Местоположение: sofia,mladost-4
Име: andrey kokalov

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Tuti » Сря Юни 09, 2010 22:40

Благодаря , но в този случай АДАС няма участие- Боби подаде оставка преди два месеца.....но и сам войнът е войн
До
Председателя на АДАС
ТУК

ОСТАВКА
От Борис Любомиров Борисов
член на УС на АДАС

Господин Председател,
Моля, да бъда освободен като член на УС и като член на АДАС, считано от депозирането на моята оставка,със следните мотиви :
1.Разминаване на моите лични принципи за развитието на автомобилният спорт и дейността на асоциацията.
2.Нeсъгласие с изпълнението на предварително поставените цели и незащитаването интересите на действащите автомобилни състезатели.
3.Неправомерно използване на името и авторитета на АДАС с опит за влияние върху решения на БФАС, водещи до защита на лични интереси.
4.Несъгласие с опитите за авторитарно вземане на решения за предстоящи промени с цел лична облага.

Надявам се молбата ми да бъде удовлетворена. 11.04.2010г. С уважение,
Борис Борисов
Tuti
 
Мнения: 17
Регистриран на: Нед Юли 12, 2009 14:30
Име: Здравка Борисова

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот radko petrov » Сря Юни 09, 2010 23:16

АДАС, умря одавна,поради липса на обща цел :( Аплодисменти за поведението на Боби
radko petrov
 
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 22:38
Местоположение: където има състезание
Име: Радко Петров

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот zoxon » Сря Юни 09, 2010 23:23

Твърдо зад предното мнение
zoxon
 
Мнения: 92
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 09:38

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот efco » Сря Юни 09, 2010 23:37

БОБИИИИ, най накрая се усети че караше без втулка а сега се бориш с коли 250 килограма по леки за генерално класиране в гр Хобикар с стикер АДАС на колата !!! Що не залепи мой, сега по нямаше да те е яд защото другите докато си правят титлите ти оправяш 3 години ЛАМАРИНИ , МОТОРИ и ТУРБИНИ ,а г-жа Борисова си отписа на протести и обжалвания за което искрено я съжалявам! Кажете ми само в кой друг спорт го има това! Само се чудя Колю Паунов какво още чака че не си е подал оставката от АДАС, явно 1000 лева глоба и спирането на неговия пилот Коцето Маршавелов за една писта още е нищо ! И най много ме е яд когато на събранието на БФАС се почувства първото разделение на пилотите и клубовете , и какво толкова се промени като влязоха нови членове в упр. съвет на БФАС? Нищо ама Нищо!!! Два пъти пращат клубове писма да се раздели група Х от Е в генерално класиране в отделните шампионати тъй като огромната разлика в килограмите дава предимство на гр Е и в вреда за Х особенно на планинско. Коя кола е по бърза на дете да обясняваш че едната кола трябва да е с минимално тегло 780кг за Е , и 1100кг за Х ще те разбере и ще се засмее но нито АДАС нито БФАС дават дума да се каже за отделяне. Незнам явно някой не дава да е така ! Както доста коли спряха участие в А/Н над 1600 , мисля си че и Х/Е над 1600 ще осирутее !!! Състезания отпадат пилоти се махат и след рали България този спорт ще си отиде от амбициите на някой да става Шампион по друг начин , а друг да смени хората в федерацията и да я ОГЛАВИ !!! Болните амбиции на много малка група хора унищожават автомобилния спорт в България на гърба на нас "НЕПОДХОДЯЩИТЕ" ! Покйния наш приятел СТОЯН КОЛЕВ , когото унизително и манипулативно отстраниха от УС на БФАС на събранието се развълнува и на излизане каза : Този спорт си заминава Помнете !!! Поне да беше издържал до България WRC :(
Последна промяна efco на Чет Юни 10, 2010 00:21, променена общо 1 път
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот efco » Чет Юни 10, 2010 00:07

Tuti написа:Благодаря , но в този случай АДАС няма участие- Боби подаде оставка преди два месеца.....но и сам войнът е войн
До
Председателя на АДАС
ТУК

ОСТАВКА
От Борис Любомиров Борисов
член на УС на АДАС

Господин Председател,
Моля, да бъда освободен като член на УС и като член на АДАС, считано от депозирането на моята оставка,със следните мотиви :
1.Разминаване на моите лични принципи за развитието на автомобилният спорт и дейността на асоциацията.
2.Нeсъгласие с изпълнението на предварително поставените цели и незащитаването интересите на действащите автомобилни състезатели.
3.Неправомерно използване на името и авторитета на АДАС с опит за влияние върху решения на БФАС, водещи до защита на лични интереси.
4.Несъгласие с опитите за авторитарно вземане на решения за предстоящи промени с цел лична облага.

Надявам се молбата ми да бъде удовлетворена. 11.04.2010г. С уважение,
Борис Борисов


ПОСЛЕДНО оставката приета и удовлетворена ли е или се чака и други да си я публикуват тук ?
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот Tuti » Чет Юни 10, 2010 00:24

да.......:wink:
Tuti
 
Мнения: 17
Регистриран на: Нед Юли 12, 2009 14:30
Име: Здравка Борисова

Re: Писта Дракон I 29-30 Май 2010, Нац. ш-т III кръг

Мнениеот drfrancky » Чет Юни 10, 2010 01:25

Tuti написа:Благодаря , но в този случай АДАС няма участие- Боби подаде оставка преди два месеца.....но и сам войнът е войн
До
Председателя на АДАС
ТУК

ОСТАВКА
От Борис Любомиров Борисов
член на УС на АДАС

Господин Председател,
Моля, да бъда освободен като член на УС и като член на АДАС, считано от депозирането на моята оставка,със следните мотиви :
1.Разминаване на моите лични принципи за развитието на автомобилният спорт и дейността на асоциацията.
2.Нeсъгласие с изпълнението на предварително поставените цели и незащитаването интересите на действащите автомобилни състезатели.
3.Неправомерно използване на името и авторитета на АДАС с опит за влияние върху решения на БФАС, водещи до защита на лични интереси.
4.Несъгласие с опитите за авторитарно вземане на решения за предстоящи промени с цел лична облага.

Надявам се молбата ми да бъде удовлетворена. 11.04.2010г. С уважение,
Борис Борисов


Като заговорихме за АДАС, не е ли точно тя институцията която би трябвало да защити Маршавелов и Бета Рейсинг ?
В целите на АДАС четем :
е) Да подпомага членовете си при решаването на спорове, произтичащи от автомобилните състезания;

Как АДАС помогна при този инцидент ?
г) Анализ на решенията на членовете на комисиите, на делегатите и решенията на БФАС по общи въпроси /календар, трасета и т.н./;

Къде е анализа по същият този инцидент? Може ли да го прочетем ?

Нищо чудно, че Боби напуска АДАС.
drfrancky
 

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта

cron